LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afgesloten door Tele2
Afgesloten door Tele2
Nadat wij twee maal te laat waren met het betalen van de factuur van Tele2 hebben ze onze vaste telefoon 'afgesloten'. Dit betekent dat we niet meer kunnen bellen, maar wel gebeld kunnen worden. Inmiddels zijn sinds begin mei alle facturen betaald en is er divers e-mailverkeer met de klantenservice van Tele2 geweest, echter zonder resultaat. We worden niet meer aangesloten! Ondertussen komt er geen enkel bericht meer vanuit de klantenservice en gebeurt er dus ook niets meer.
Hoe kunnen we hier tegenin gaan en wat kan je doen als particulier tegen zo'n grote organisatie? Ze kunnen lang doorgaan met deze treiterijen! Natuurlijk willen we na zo'n ervaring ook niet meer 'goedkoop' bellen via Tele2, maar onze opzeggingen lijken ook niet aan te komen...
Hoe kunnen we hier tegenin gaan en wat kan je doen als particulier tegen zo'n grote organisatie? Ze kunnen lang doorgaan met deze treiterijen! Natuurlijk willen we na zo'n ervaring ook niet meer 'goedkoop' bellen via Tele2, maar onze opzeggingen lijken ook niet aan te komen...
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33
Re: Afgesloten door Tele2
Gewoon je rekeningen op tijd betalen, dan heb je ook dit gezeur niet. Zelf 2 keer te laat betalen, en ook pas tot betaling overgaan als je bent afgesloten. Ze zijn dan zelfs nog zo klantgericht dat je nog wel gebeld kan worden, en nog heb je het lef te gaan zitten zeuren! Ze hadden je ook af kunnen sluiten en voor iedereen die je belt de melding 'deze klant is afgesloten wegens wanbetaling' laten horen.
Je wordt weer aangesloten als het bedrag daar binnen en verwerkt is. Zij moesten ook wachten op de betaling van de facturen.
Mvg.
PommetjeH.
Je wordt weer aangesloten als het bedrag daar binnen en verwerkt is. Zij moesten ook wachten op de betaling van de facturen.
Ach, wat wordt je toch getreiterd. Een bedrijf wil dat je op tijd betaald. Wat onredelijk, toch.Ze kunnen lang doorgaan met deze treiterijen!
Mvg.
PommetjeH.
Re: Afgesloten door Tele2
Op het moment dat je nu wiltbellen kun je 1655 voor het gesprek draaien en dan het nummer, dan ku je gewoon bellen en loopt het gesprek via kpn, en als je het helemaal op wil zegegn ku je het beste kpn bellen die kunnen je een formulier toe sturen die je dan weer terug kunt sturen en dan wordt het hele tele2 signaal van je lijn afgehaald, en dan kun je weer gaan kijken via welke provider je wilt gaan bellen
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 26 mar 2004 14:41
Re: Afgesloten door Tele2
Goh, 2 keer te laat betaald en dan heel verontwaardigd zijn dat je afgesloten bent...
Ik kan me voorstellen dat Tele2 je dan niet meer als klant wil.
Maar dan volg je toch gewoon de aanwijzingen van gast... Bel lekker weer met KPN... Maar zorg wel dat dan alle rekeningen betaald blijven, want als KPN je afsluit kun je ook geen inkomende gesprekken meer ontvangen!
Ik kan me voorstellen dat Tele2 je dan niet meer als klant wil.
Maar dan volg je toch gewoon de aanwijzingen van gast... Bel lekker weer met KPN... Maar zorg wel dat dan alle rekeningen betaald blijven, want als KPN je afsluit kun je ook geen inkomende gesprekken meer ontvangen!
Re: Afgesloten door Tele2
Op het moment dat je nu wiltbellen kun je 1655 voor het gesprek draaien en dan het nummer
Dat zou de genoemde persoon kunnen proberen, maar ik denk niet dat, dat lukt want Tele2 is namelijk een dochter of een zustermij. van KPN.
Als je bij KPN niet op tijd betaald, word je ook afgesloten.
Re: Afgesloten door Tele2
tele2 is geen dochtermaatschappij van KPN... Tele2 is een opzichzelfstaand bedrijf dat in het buitenland zelfs eigen netwerken heeft...
Re: Afgesloten door Tele2
gewoon 0800-1273 bellen en je kunt jezef terugschakelen naar KPN
Re: Afgesloten door Tele2
Gast schrijft:
Beste gast, bedankt voor deze zeer nuttige info. Ik neem aan dat je 0800-1273 ook kunt bellen als je van andere cps-bedrijven dan Tele 2 weer terug wilt naar KPN? Mijn buurvrouw voelt zich namelijk belazerd door Scarlet Telecom en wil zo snel mogelijk terug naar KPN.gewoon 0800-1273 bellen en je kunt jezef terugschakelen naar KPN
Re: Afgesloten door Tele2
Ja, dan kan zij ook gewoon dat nummer bellen.
Andere mogelijkheden zijn bellen met de klantenservice (0900-0244), www.kpn.com of langsgaan bij de Primafoon.
Andere mogelijkheden zijn bellen met de klantenservice (0900-0244), www.kpn.com of langsgaan bij de Primafoon.
Re: Afgesloten door Tele2
"tele2 is geen dochtermaatschappij van KPN... Tele2 is een opzichzelfstaand bedrijf dat in het buitenland zelfs eigen netwerken heeft..."
Correctie: het scandinavische moederbedrijf van Tele2 is voor een tiental procent(en?) in handen van KPN
Oja, overweeg Universal Telecom ook eens naast genoemde carriers. Doet 't prima bij mij. Wordt geregeld lastig gevallen door Pretium-verkopers via de telefoon, dus raad ik die uit principe al af
Correctie: het scandinavische moederbedrijf van Tele2 is voor een tiental procent(en?) in handen van KPN
Oja, overweeg Universal Telecom ook eens naast genoemde carriers. Doet 't prima bij mij. Wordt geregeld lastig gevallen door Pretium-verkopers via de telefoon, dus raad ik die uit principe al af
Re: Afgesloten door Tele2
Velen (hoop ik) zijn op de hoogte van de problemen die zijn ontstaan door o.a. de bezuinigingsdrift van onze huidige regering en de ongekende prijsverhogingen.
Nibud heeft onlangs een raport geplubliceerd, waarin staat vermeld dat schulden de pan uit vliegen en dat veel mensen niet meer in staat zijn om rekeningen op normale wijze te kunnen betalen (dat weten providers ook)
Opzeggen van bepaalde diensten gaat maar zo niet, dus het ontstaan van problemen zoals bovengenoemd zijn dan ook niet te vermijden en ook niet uitzonderlijk.
Veelal krijgt de consument de schuld en de volle laag, maar ook zijn de kontraktaanbieders erg onverantwoordelijk bezig en zullen toch mee moeten gaan werken aan een eventuele probleemoplossing.
Het leven duurt langer dan zo'n 2 jarig kontrakt en als een provider denkt met blokkeren en mede een vermelding bij kredietregistratie of iets dergelijks, dan nog heb je genoeg mogelijkheden om anders te kunnen bellen.
Wanbetalers zijn er veel en een provider, dit wanneer hij zijn geld binnen heeft, is hij zeker in staat om je vervolgens weer te strikken.
Gewoon doen wat op je weg komt, laat men de geblokkerde dienst in hun ree-t steken en zoek een alternatief.
Grv P. ositief
Nibud heeft onlangs een raport geplubliceerd, waarin staat vermeld dat schulden de pan uit vliegen en dat veel mensen niet meer in staat zijn om rekeningen op normale wijze te kunnen betalen (dat weten providers ook)
Opzeggen van bepaalde diensten gaat maar zo niet, dus het ontstaan van problemen zoals bovengenoemd zijn dan ook niet te vermijden en ook niet uitzonderlijk.
Veelal krijgt de consument de schuld en de volle laag, maar ook zijn de kontraktaanbieders erg onverantwoordelijk bezig en zullen toch mee moeten gaan werken aan een eventuele probleemoplossing.
Het leven duurt langer dan zo'n 2 jarig kontrakt en als een provider denkt met blokkeren en mede een vermelding bij kredietregistratie of iets dergelijks, dan nog heb je genoeg mogelijkheden om anders te kunnen bellen.
Wanbetalers zijn er veel en een provider, dit wanneer hij zijn geld binnen heeft, is hij zeker in staat om je vervolgens weer te strikken.
Gewoon doen wat op je weg komt, laat men de geblokkerde dienst in hun ree-t steken en zoek een alternatief.
Grv P. ositief
Re: Afgesloten door Tele2
@Troetelbeertje
Ik heb je webside ook gevonden Troetel, leuk leuk leuk.
Ik heb je webside ook gevonden Troetel, leuk leuk leuk.