LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone steelt mijn prepaid beltegoed.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vodafone-hater58
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2012 01:32

Vodafone steelt mijn prepaid beltegoed.

Ongelezen bericht door Vodafone-hater58 »

Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy GT-S5660, gekocht bij de Kijkshop met Vodafone als provider. Ik heb geen abb maar gebruik het ding alleen thuis met WIFI.
Paar dagen geleden opgewaardeerd met 10 euro NADAT ik via de instellingen "Pakketgegevens gebruiken" had uitgevinkt.
Paar dagen in de gaten gehouden en het beltegoed bleef constant op 9,16 euro.
Ik voelde me opgelucht tot vandaag. Wat bleek? De batterij was leeg geraakt en ik koppelde het toestel aan de oplader. Ik controleerde opnieuw mijn pre-paid saldo door gratis 1200 te bellen en wat bleek. Alle beltegoed was weer verdwenen. En dat terwijl ik het toestel niet eens aangeraakt heb. Ik voel mij nu echt machteloos en durf het pre-paid saldo nu echt niet meer op te waarderen.
Wat een schande! Tot slot een mededeling aan SAMSUNG. Uw toestel is een mooi stukje techniek, maar dankzij Vodafone volkomen waardeloos. Ik heb al meerdere keren overwogen om het toestel gewoon weg te gooien. Ook ben ik bereid om het ding met een hamer stuk te slaan in een uitzending van TROS RADAR. JvdB

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Vodafone steelt mijn prepaid beltegoed.

Ongelezen bericht door nevermind »

En wat zegt Vodafone, dat het beltegoed is verdwenen, want stelen doet het bedrijf denk ik niet?
En dat terwijl ik het toestel niet eens aangeraakt heb.
Misschien laten aanstaan ?
Dat je meteen deze naam hebt gekozen, kan toch niet van dit ene incident zijn, dus ik denk, dat dit al langer speelt.
Vodafone-hater58

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone steelt mijn prepaid beltegoed.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Staat gewoon internet niet aan? Wet niet of dat kan,maar omdat u thuis wifi gebruikt,kan het zijn dat u naar buiten bent geweest en hij een keer met internet verbonden was..en dan gaat het snel..


Kijk dat soort dingen eerst eens na,voor gelijk te gillen over stelen enz

Succes

Ps waarom was u opgelucht dat u nog 9.16 had? Toch iets gedaan warrvan u dacht?
Een duur nr gebeld???

LadySwitch
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 mei 2012 14:50

Re: Vodafone steelt mijn prepaid beltegoed.

Ongelezen bericht door LadySwitch »

Ik heb geen prepaid telefoon maar heb wel ervaring met 'verdwenen' tegoed (in mijn geval abo).

Het bleek dat ik mijn internetinstellingen niet uit had gezet (ik gebruik geen internet op mijn telefoon, lekker retro :wink: ) Doordat je overal tegenwoordig wifi spots en dergelijke hebt reageerde mijn telefoon daarop waardoor ik in mijn gegevensteller zag dat ik een bepaalde hoeveelheid verzond en ontving. Onbewust! Met als gevolg dat mijn tegoed er heel hard doorheen ging. Na alles wat te maken had met internet uit te hebben gezet heb ik hier geen last meer van...

Misschien dat dat ook de oorzaak is dat het tegoed van TS 'verdwenen' is...

Gesloten