LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Teacher
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 nov 2003 15:48

Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Teacher »

Hallo,


Is er iemadn die weet hoelaat de zaaz van dexia-leaseverlies in a'dam is en of er al wat over bekend is???

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door lions90 »

Het eninge wat bekend is:

Er komt toch geen schikking en het kan nog jaren duren. Individueel procederen wordt een feit...helaas maar waar.

Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Wilco »

ik heb net gebelt. de zaak is pas om 09.30 uur begonnen.

Teacher
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 nov 2003 15:48

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Teacher »

waar en met wie heb je gebeldt?

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door thoompy »

Nu op RTL Z nieuws

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Is al de hele morgen erop.
Ze herhalen alles tot ca. 14:00, daarna volgt een nieuwe uitzending met nieuwe onderwerpen.
Naar verwachting kunnen ze hierin al iets inhoudelijks zeggen over de Dexia v SLV zaak.

Dus alle redenen om de tv (op de achtergrond) aan te laten staan vandaag!

Maar ik ga even wat anders doen, nog een fijne middag en tot later!

m.v.g. justice man

Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Wilco »

De rechtbank in Amsterdam. 020- 5412882

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door jeroen »

tot later?!!! Wie zit hier nu nog op jou te wachten Jean (Justice Man)?
Moet je geen brieven schrijven a €35,= per KLANT?
Je zult eerdaags wel weer nieuwe klanten krijgen, wellicht neem ik zelf wel even contact met je op, kunnen we in ieder geval je ware identiteit onthullen, dat geheimzinnig gedoe allemaal moet maar eens stoppen.
Dus Jean, het contact dat je zult hebben met een van je toekomstige klanten zal niet veel later in zijn geheel op deze site geplaatst worden. Dan weten we wie je bent, waar je woont en wat voor brieven je schrijft. Tot ziens.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Joshua »

Vandaag 25 mei 2004
rechtzaak Dexia gedupeerden 90000 mensen

In het nieuws (RTL-z)

Had er moeten staan. U ook?

Dit is nieuws dat ons allen raakt.
Wie kan laat die daar aanwezig zijn? Ook buiten de rechtszaal

Wat is laatste nieuws?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Jeroen,

Met je valse beschuldigingen dat ik J. de Zwaan zou zijn maak je jezelf niet geloofwaardig, en dat is toch wel jammer want het is meermaals al bevestigd worden dat ik niet J. de Zwaan ben!

Verder heb ik over mijn briefkwaliteit en integriteit niks verkeerds gehoord, dus waarop baseer je de aantijgingen?

Misschien een tip: probeer eens te kijken naar een oplossing, i.p.v. de mensen die werken aan een oplossing in een kwaad daglicht te stellen met argumenten die niet eens bij de waarheid in de buurt komen!

m.v.g. justice man

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Joshua »

zullen we proberen ons aan het onderwerp in de topic te houden.
oordelen over standpunten heeft al helemaal geen pas.

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door jeroen »

Gelijk heb je Joshua maar Jean die op iedere topic moet reageren zoals gisteren de gehele dag door alsof hij niets anders te doen heeft, daar moet ook wat aan gedaan worden.

Jean (Justice man) welke waterdichte bevestigingen zijn er nu dat je niet Jean zou zijn? Een IP adres? De wijze waarop je steeds maar weer terug komt op dit forum is Jean eigen. Jean heeft zichzelf al eerder voorgedaan voor een ander, doet er feitelijk alles aan om zijn persoonlijk doel te bereiken. Zou hij daar dan zomaar mee opgehouden zijn? NEE, want hij is er nog steeds maar dan nu met een ander IP adres en een andere naam, Justice man.

Zeg dan gewoon wie je bent en dan weet ik dat ik er naast zit want ook ik zit er wel eens naast maar voor nu ben je een en dezelfde oplichter!

Over je briefkwaliteiten heb ik niets gezegd dus die aantijgingen zijn van een ander of ze zitten in je hoofd.
Ik heb zelf al een oplossing dus daar hoef ik niet zozeer naar te kijken maar welke oplossingen draag jij aan Jean, je zit immers iedere dag te posten alsof je er alles vanaf weet?

Een van je volgende klanten zal jou handelswijze op het forum zetten, de vraag voor jou is nu wie dit zal zijn, wellicht is het eerste contact er al...

Voor wat betreft vandaag, dit is een belangrijke dag, maar zeker niet de laatste en ik wens Piet en zijn Payback het beste in de dagen die komen gaan.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Jeroen,

Als je de eerdere berichten van de laatste maand eens goed bekijkt dan kun je hieruit opmaken wie ik ben en wie ik zeker niet ben.
Als je dit niet overtuigt in combinatie met de bevestiging van de TROS Radar dat ik niet J. de Zwaan ben dan houdt het op en moet je als ongelovige Thomas maar met het idee leven dat er altijd een kans bestaat dat ik naar jou zeggen dezelfde oplichter ben als J. de Zwaan.

Verder reageer ik hier niet meer op daar het naar mijn mening wel duidelijk moge zijn hoe e.e.a. nu wel omtrent mijn persoon in elkaar zit.

m.v.g. justice man

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door jeroen »

Verder reageer ik hier niet meer op daar het naar mijn mening wel duidelijk moge zijn hoe e.e.a. nu wel omtrent mijn persoon in elkaar zit.

Oh ja Jean, is dat zo, vertel eens hoe zit het nu met jou persoon?

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Gvd »

Verder heb ik over mijn briefkwaliteit en integriteit niks verkeerds gehoord, dus waarop baseer je de aantijgingen?
Ik heb ook niks goeds gehoord, heb je wel brieven geschreven? Plaats er eens in, heeft degene die jou een brief heeft laten schrijven hiermee Dexia al in de hoek kunnen duwen of heeft het niets uitgemaakt dan wel averechts gewerkt?

Ik heb de nuance wel eens eerder achterwege gelaten en doe het nu weer: ******** van het forum

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Erik »

Van de site van RTLZ
Dexia: stichting Leaseverlies heeft geen recht van spreken
De stichting Leaseverlies heeft geen recht van spreken. Er is geen gemeenschappelijke zaak voor de 92.000 beleggers die zich hebben verzameld in de club. Dat heeft de advocaat van Dexia betoogd voor de rechtbank in Amsterdam.

Leaseverdriet
Het conflict tussen boze beleggers en Dexia kwam dinsdag voor het eerst voor de rechter. Eind 2002 spande de stichting Leaseverlies een zaak aan tegen de bank over misleiding in reclames. Na schriftelijke schermutselingen mochten beide partijen nu in het openbaar hun zaak bepleiten.

Het conflict werd behandeld onder redelijk grote belangstelling van pers en publiek. De laatste groep toehoorders kreeg van de rechtbank een aparte zaal toegewezen waar via een beeldscherm de behandeling van de feiten kon worden gevolgd.
Nou, de toon is hiermee wel gezet, uiteindelijk is dit aan de rechter om te bepalen, ik haal alleen maar nog even de opmerking van Dexia naar boven over de zorgplicht: "Er is geen wettelijk basis voor de zorgplicht", dat hoor ik Dexia ook niet meer zeggen en zo zou het nu ook wel eens weer kunnen gaan.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Erik,
Helemaal in het begin van deze lease-affaire, was er ook sprake van juridisch ijzersterk staan door Bruneel! Maar thans ontkent Dexia zelf, dat de hele affaire rondom Legio Lease ijzersterk staat.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Erik »

Willems,

wij zijn het meestal in grote lijnen wel eens, op wat nuances na die ik wel eens wil aanbrengen op je complot theorie maar dat niet alle aandelen zijn gekocht is wat mij betreft voor 100% zeker.

Maar waar haal je het volgende vandaan
Maar thans ontkent Dexia zelf, dat de hele affaire rondom Legio Lease ijzersterk staat
Ik ben het er overigens wel mee eens maar ik heb het Dexia zelf nog niet horen zeggen

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, ik dacht in een afwijzingsbrief van de aansprakelijk maar dat Dexia dit in een eerder stadium wel beweert heeft is waar.

m.v.g. justice man

Justice_4_All
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2004 21:37

Re: Al wat bekend over zaak dexia-leaseverlies???

Ongelezen bericht door Justice_4_All »

Ontdek Dexia
Wie in deze tijd kiest voor een bank, zoekt een partner die uitstekende mogelijkheden voor vermogensopbouw biedt. Een partner waar u op kunt vertrouwen. Mede hierom werkt Dexia Bank exclusief samen met zorgvuldig geselecteerde, onafhankelijke, financiële intermediairs. Met hun kennis en ervaring kunnen zij onze producten en diensten op uw wensen afstemmen.

U profiteert van de deskundigheid en het productaanbod van de wereldwijd opererende Dexia Groep, één van de sterkste financiële instellingen van Europa. Onze producten geven u de mogelijkheid om op een verantwoorde en tegelijkertijd betaalbare wijze vermogen op te bouwen. .


Ik beschouw Dexia even schuldig als die eikel van SpaarSelect. Die eikel was blijkbaar niet zorgvuldig genoeg geselecteerd en heeft ons uiteindelijk failliet gepraat. Als Dexia zorgvuldig in haar selectie was geweest had die eikel op zijn minst op de risico's mogen wijzen en kunnen waarschuwen dat ons product pas interessant werd bij een koersstijging van meer dan 6%. Als die dat alleen maar had verteld destijds was ik al afgehaakt. Nee, hij vertelde dat ik over vijf jaar mijn inleg zonder meer terug zouden hebben en een flink bedrag heb GESPAARD. En ik was zo stom om hem te geloven dat ik geen risico liep.

Gesloten