LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online beeindigt plotsklaps in 1 1/2 mnd Wanadoo & Orange

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nevermind

Re: Online beeindigt plotsklaps in 1 1/2 mnd Wanadoo & Orange

Ongelezen bericht door nevermind »

renegade66 schreef:aaaahhhhh, hij is dus mr. in dure woorden?????
:lol: :lol: :lol: :lol:

weten we dat ook weer.
Tenminste wat hij schrijft, of dat de werkelijkheid is mag ik nog betwijfelen.
Mr. A.J.Th. van Erp

ajthverp

Ongelezen bericht door ajthverp »

nevermind schreef:

weten we dat ook weer.
Mr. A.J.Th. van Erp
Ik heb nu nog even tijd. Ga proberen de discussie te beeindigen en af te ronden over deze topic in dit Forum. Want wij draaien nu alleen maar in cirkeltjes rond en becommentarieren eigenlijk alleen maar elkaar. Het euvel van vele Fora. Ga bij de Consumentenbond en Radar (redactie) kijken of ze nog iets aan het dossier doen. Dat is nog de enige kans en dan moet het maar over en uit zijn.
Ik geef nog een enkeling een repliek (repliekje). Een enkele repliek betreft ook de ander. Dan hoop ik dat de stilte valt tenzij een reactie mij noopt nog te antwoorden.

Alhier: Inderdaad meesterlijke dure woorden. Zij zijn niet duur. De betekenis staat
gewoon in Woordenboeken der Nederlandse Taal. Kan kennisverhogend werken.
Ik beschrijf de werkelijkheid & de feiten.

nevermind

ajthverp schreef:
nevermind schreef:

weten we dat ook weer.
Mr. A.J.Th. van Erp
Ik heb nu nog even tijd. Ga proberen de discussie te beeindigen en af te ronden over deze topic in dit Forum. Want wij draaien nu alleen maar in cirkeltjes rond en becommentarieren eigenlijk alleen maar elkaar. Het euvel van vele Fora. Ga bij de Consumentenbond en Radar (redactie) kijken of ze nog iets aan het dossier doen. Dat is nog de enige kans en dan moet het maar over en uit zijn.
Ik geef nog een enkeling een repliek (repliekje). Een enkele repliek betreft ook de ander. Dan hoop ik dat de stilte valt tenzij een reactie mij noopt nog te antwoorden.

Alhier: Inderdaad meesterlijke dure woorden. Zij zijn niet duur. De betekenis staat
gewoon in Woordenboeken der Nederlandse Taal. Kan kennisverhogend werken.

Ok dan sluiten wij dit topic af, en verwachten jouw weer over 4 jaar met een nieuw topic over dan Online, welk dan overgegaan is naar T-Mobile. :lol: :lol:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=60197

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

vogels schreef:
Feiten:

1. Vijf jaar geleden was al bekend dat de @wanadoo en @orange mailadressen zouden verdwijnen.
2. Vijf jaar lang blijf je op je r**t zitten.

Prof. Dr. Mr. Vogels.
De sprookjesbosbewoner TS houdt er maar een rare werkelijkheid en rare feiten op na.
Realiteit:
1. bij een zakelijk abo zal men hier niet zo snel last van hebben.
2. bij het registreren en hebben van een eigen domeinnaam met e-mailfaciliteit heeft men hier helemaal geen last van.

Maar goed de feiten en werkelijkheden die niet in het straatje passen worden weer eens lekker genegeerd en dan wordt ijverig overgaan tot de alom bekende en geprezen struisvogelpolitiek.

ajthverp

4
Laatst gewijzigd door ajthverp op 21 jul 2012 13:22, 5 keer totaal gewijzigd.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

maar, al die moeite en boosheid van u veranderen niets aan het FEIT! dat u als de sodemieter uw kennissen, vrinden, zakelijke contacten en familie een mail moet sturen dat u een nieuw email adres krijgt....

Ook al zou u achteraf 100% gelijk krijgen dan nog zijn deze 2 domeinnamen echt pleitte na 1 augustus.

nevermind

Ik kijk beroepshalve zeer kritisch naar mijn eigen schrifturen en derhalve ook naar schrijfsels van anderen
Dan van mij een tip, voor je een bericht gaat bevestigen, even nog eens lezen, of er geen fout ingeslopen is.
Maar zo beroepshalve/professioneel ben je dan toch niet.
Ik laat jou dure worden ook aan mij afgeleiden.

En dit is dan voor een meester gedrochtig:
De computer de schuld geven van (veel) taal-, spellings en tofgouten is in zijn algemeenheid onjuist.
Het is dan ook spelling - en tipfouten. :wink:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Meneer is inmiddels ook gepensioneerd. Bij Shell mag je er bij 65 uit.

TS is wel meester in de rechten, maar dat betekent nog niet dat hij ook Neerlandicus is, maar dacht dat dit topic over email en internetprovider ging, niet over de kwaliteit van de spellingscontrole.
Laatst gewijzigd door berndv op 19 jul 2012 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ajthverp

Frantic2 schreef:maar, al die moeite en boosheid van u veranderen niets aan het FEIT! dat u als de sodemieter uw kennissen, vrinden, zakelijke contacten en familie een mail moet sturen dat u een nieuw email adres krijgt....

Ook al zou u achteraf 100% gelijk krijgen dan nog zijn deze 2 domeinnamen echt pleitte na 1 augustus.
Aardig Frantic2! Uiteraard al lang gedaan.

nevermind

berndv schreef:Meneer is inmiddels ook gepensioneerd. Bij Shell mag je er bij 65 uit.

TS is wel meester in de rechten, maar dat betekent nog niet dat hij ook Neerlandicus is, maar dacht dat dit topic over email en internetprovider ging, niet over de kwaliteit van de spellingscontrole.
Heeft in de oliebusiness gewerkt, wil nog niet zeggen, dat hij bij Shell gewerkt heeft.
Ook in de toerisme branche heeft hij gezeten, dus een veelzijdig mannetje.
Nu tijd, om de forums na te lopen, en zijn topic van 4 jaar geleden nieuw leven in te blazen.
Toen al vergeten een andere provider te kiezen, omdat deze niet aan de eisen voldeed, maar toch gebleven.
Hete lucht.
Bij klachtenkompas dreigt hij, om Online te verlaten.
Daar zij zij nu al bang voor. :lol: :lol:

ajthverp

renegade66 schreef:@ajthverp,

als online gebruiker kan ik bevestigen dat de mail mij in april al bereikt heeft.
helaas, al ben je de koningin, je zal er niks aan kunnen doen.
ze zetten het toch wel door.

en denkt u nu echt dat tros radar hier een item over zal gaan maken?????
ik geef u zeer weinig tot geen kans.

misschien kunt u het proberen bij tros opgelicht?

Nog een (hopelijk) laatste reactie. In april heb ik niks gekregen.
Tros Radar moet dat zelf beslissen. Daar gaan wij niet over. Ik denk ook remote kans.

Tros Opgelicht is in principe strafrecht. Dit is civiel recht.

Tot slot. Gezien een aantal reacties. Wie kaatst kan de bal verwachten. Ik heb daar geen probleem mee. Probleem zijn regelmatig de leveranciers/providers etc. Daar stuit je bal vaak op een onverzettelijke muur.

nevermind

ajthverp schreef:
renegade66 schreef:@ajthverp,

als online gebruiker kan ik bevestigen dat de mail mij in april al bereikt heeft.
helaas, al ben je de koningin, je zal er niks aan kunnen doen.
ze zetten het toch wel door.

en denkt u nu echt dat tros radar hier een item over zal gaan maken?????
ik geef u zeer weinig tot geen kans.

misschien kunt u het proberen bij tros opgelicht?

Nog een (hopelijk) laatste reactie. In april heb ik niks gekregen.
Tros Radar moet dat zelf beslissen. Daar gaan wij niet over. Ik denk ook remote kans.

Tros Opgelicht is in principe strafrecht. Dit is civiel recht.

Tot slot. Gezien een aantal reacties. Wie kaatst kan de bal verwachten. Ik heb daar geen probleem mee. Probleem zijn regelmatig de leveranciers/providers etc. Daar stuit je bal vaak op een onverzettelijke muur.

Geen mailtje gehad?
Misschien in de spammap, maar dat durf ik niet te vragen, of je regelmatig daar kijkt, gezien je opleiding.
Dat de providers soms een potje van maken, kan ik toestemmen, maar het grote deel zijn meestal de gebruikers, welke hun administratie niet in order hebben, zoals wij hier in dit topic weer kunnen zien.

ajthverp

5
Laatst gewijzigd door ajthverp op 21 jul 2012 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.

ajthverp

Citaat:
Feiten:

1. Vijf jaar geleden was al bekend dat de @wanadoo en @orange mailadressen zouden verdwijnen.
2. Vijf jaar lang blijf je op je r**t zitten.

Prof. Dr. Mr. Vogels.

Vogels blijft in zijn reacties ook maar een droef vogeltje, zoals eerder door mij betoogd.

Feit is dat hij niet over de opgevoerde titels beschikt.

En de werkelijkheid is dat hij minstens 10 jaar verder is voor hij zich Mr. Dr. mag noemen. Juristen zetten hun Dr. titel na hun Mr. titel. Maar dat wist hij natuurlijk ook niet. Professor moet je voor gevraagd worden.
Maar gezien het gehalte van zijn talloze berichten zit Universitair Nederland op zo'n Professor niet te wachten.

Zullen wij nogmaals afspreken dat jij je bijdragen aan deze topic staak? Het dient nergens toe. Akkoord?
Laatst gewijzigd door ajthverp op 21 jul 2012 18:36, 3 keer totaal gewijzigd.

nevermind

Never Mind vertaal ik (vrij) als totaal geen brains hebben.
Ook hier val je weer behoorlijk door de mand.
Mind heeft een andere betekenis dan minds, maar maakt niet uit,
jouw arrogantie is op het hoogtepunt aangeland.
Misschien google je eens op nevermind, dan weet je ook wat het betekend, namelijk, het maakt mij niets uit, beste meester. :lol:
Een meester, die op een forum zijn recht zoekt, en geen gelijk krijgt, steeds onder de gordel slaat, dan goede nacht.
Slaap lekker, en droom van Wanadoo/Orange of Online! :D

ajthverp

nevermind schreef:
Never Mind vertaal ik (vrij) als totaal geen brains hebben.

Ja, ja nevermind zo gaat dat als je op zo'n forum maar irrelevant doorzeurt. Schluss dan maar? Voor jou, denk ik, ook maar het beste.
Laatst gewijzigd door ajthverp op 21 jul 2012 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

Schluss dan maar? Voor jou, denk ik, ook maar het beste.
lijkt me verstandiger dat U er maar mee stopt. U heeft al diverse keren getracht te stoppen met antwoorden.

blijkbaar wilt U uw gelijk behalen middels dit forum, wat u helaas niet zal lukken.

wees verstandig, Guus uit den haag :roll: stop er mee en ga u met uw E-mail bezighouden A.U.B

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ajthverp schreef:
Emmy75 schreef:
ajthverp schreef:Dit betekend dat alles wat voorheen .wanadoo.nl of orange.nl was gewijzigd wordt naar online.nl. Dit is slechts 4 weken vooraf gemeld.

Dit is een quote van een Online "slachtoffer" op Klachtenkompas. Zo zie je dat e.e.a. toch serieuze consequenties kan hebben.
ajthverp schreef: Dit heeft zeer vervelende consequenties voor lopende beveiligingscertificaten (in mijn geval gezondheidszorg), die niet zomaar gewijzigd kunnen worden.
Ik wordt gedwongen om mijn mailadressen te wijzigen in een zeer korte tijd. Schandalig, want ik heb ooit mijn contract bij Wanadoo afgesloten, en verval van bedrijf in bedrijf, zonder daarin gekend te worden.

Tot hem richten indien hij in zijn emotionaliteit wat ongefundeerde stellingen betrekt en u het allemaal beter weet wat deze "kleinverbruiker" had moeten doen.
ajthverp schreef: Berndv is gezien zijn zin: “Ik vrees dat chantage en dreige het juiste pressiemiddel is in deze” het met mij eens. Dat is winst.

Wat aardig dat u Berndv in eerste instantie verdedigt. Waarom doet hij zelf niet? Hij was als eerste als de kippen bij om toen ik na zo veel jaar weer een topic op het Forum plaatste daar een reactie op te geven wat een hele riedel van steeds minder ter zake doende adviezen en commentaren opleverde. Lieden werden steeds bozer terwijl zij er eigenlijk niets mee te maken hadden.

Sarcasme is een mij bekend begrip. Het is een gebruikt wapen in de juristerij, politiek etc. Je kan je er tegen wapenen door zorgvuldig, analytisch en doordacht te formuleren als je graag in dat soort kringen wilt verkeren (ook Fora etc)
ajthverp schreef: Voorts wemelt het in zijn reactie van contradicties, algemeenheden, open deuren, gedeeltelijk onbegrip van de problematiek en wellicht goed bedoelde adviezen maar waar je in feite weinig aan hebt.

In mijn ogen nog steeds een onbruikbaar en warrig advies.
ajthverp schreef: Het gebruik van een Woordenboek Nederlandse taal en een handleiding zinsconstructies zou deze “beroepsberichter” (1192 hits) in deze niet misstaan.
Voordat u een ander gaat betichten, wilt u dan eerst uw eigen gedrochtige schrijfsels eens aan een kritische blik onderwerpen want daar mankeert ook genoeg aan. Iemand kan nog wel eens een tikfout maken en Bernd heeft nog wel eens geschreven dat hij nog wel eens met een iPad oid op het forum schrijft. Zo'n ding heeft soms een paar onhebbelijkheden bij het produceren van schrijfsels.
Wilt u wel even goed quoten aub ? U dicht mij hier een heleboel schrijfsels toe welke niet van mijn hand zijn..
ajthverp schreef: Dit commentaar laat ik van mij afglijden.
Ik kijk beroepshalve zeer kritisch naar mijn eigen schrifturen en derhalve ook naar schrijfsels van anderen die op mijn pad komen. Dat u mijn schrijfsels gedrochtig noemt, zonder nadere concretisering, noem ik een misslag uwerzijds. Ik ga twijfelen aan uw beoordelingsvermogen.

Normaliter begin ik niet zo snel commentaar te leveren over foute schrijfwijzen echter als u de bal kaatst, mag u deze terugverwachten. Zeker als u zelf geen post kunt schrijven zonder fouten.

U wilt een voorbeeld ? Hier is er eentje, maar ik ga ze niet allemaal opzoeken en verbeteren.
ajthverp schreef:De computer de schuld geven van (veel) taal-, spellings en tikfouten is in zijn algemeenheid onjuist.
U bedoelt hier spellingsfouten en tikfouten. Dan had er al een weglatingsteken (-) moeten staan achter spellings. Bovendien is spellingsfout al een spelfout. Of moeten we het erover hebben dat u ergens schrijft "ik wordt" ? Denk dat u toch eens langs de opticien moet voor het goed kunnen lezen van uw eigen fabrikaten. Of ziet u altijd alleen de splinter bij een ander ?

Inhoudelijk geef ik de computer niet de schuld maar de iPad. Zo'n ding heeft tijdens het tikken nu eenmaal de onhebbelijkheid om woorden die deze niet kent te veranderen in iets dat deze wel kent (autocorrectie) waardoor er soms iets verkeerd komt te staan wat niet de bedoeling is. Daarnaast is tikken op zo'n ding iets lastiger dan op een normaal toetsenbord.
ajthverp schreef: Tot hem richten indien hij in zijn emotionaliteit wat ongefundeerde stellingen betrekt en u het allemaal beter weet wat deze "kleinverbruiker" had moeten doen.
U wilde op de inhoud discussiëren, u had het over werkelijkeid en feiten. Emotioneel geladen ongefundeerde stellingen horen daar niet in thuis.

vriend van plumber

Ongelezen bericht door vriend van plumber »

x
Laatst gewijzigd door vriend van plumber op 20 jul 2012 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Linoge

Ongelezen bericht door Linoge »

ajthverp schreef:Linoge schreeuwt bovendien maar wat.
Daar heb je volkomen gelijk in. Alleen is "wat" in dit geval helaas precies hoe het zit. Op het moment dat je overging heb je al bericht gekregen dat je email adres op zou houden te bestaan en dat is toch al wat jaartjes geleden.. Dat jij je dat niet kan, of wil hernneren is jouw probleem.

Voor de rest ben je nogal een blaaskaak Guus en is je Nederlands voor iemand die de titel Mr. voert bedroevend.

Gesloten