LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIEUWE STRIJD PLAN VAN DEXIA BEKEND (RECHTZAAK)

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
thoompy

NIEUWE STRIJD PLAN VAN DEXIA BEKEND (RECHTZAAK)

Ongelezen bericht door thoompy »

Volgens de tv RTLZ lijkt het er op dat dexia weer iets nieuws heeft gevonden om onze zaken nog langer te rekken.
Die boef van een BRUNEEL komt met dat alle producten apart moeten worden bekeken.
Dit gaat natuurlijk weer heel veel tijd kosten ,en dan verdiend deze boefen weer geld aan ons.
:cry:
het weet niet op

croosjes

Re: NIEUWE STRIJD PLAN VAN DEXIA BEKEND (RECHTZAAK)

Ongelezen bericht door croosjes »

niks nieuws hoor want het was allang bekend dat dit ging gebeuren naar de rechter toe.vrgr.andre de croos

zoex

Ongelezen bericht door zoex »

Dat had die Schonewille toch ook wel kunnen bedenken, ik ben erg benieuwd naar het verweer van SLV.

willy59

Ongelezen bericht door willy59 »

Eigelijk zou je dit positief moeten vinden.
Als Dexia nu al gaat beginnen met dit soort dingen.
rekken ,rekken , dat doe als je vind dat je niet sterk staat.
Dan ga je toch alles doen om een proces niet te laten plaatsvinden.
Dus eigenlijk vind ik dit een zwaktebod van Dexia

willy

general lee

Ongelezen bericht door general lee »

al iets bekend over een vervolg ?

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hoe je het ook wend of keert uiteindelijk moet je toch een advocaat nemen en Dexia op basis van de gemaakte fouten in jouw (specifieke) situatie aanpakken.
Dat Dexia op het standpunt stond dat het geen collectieve schikking wilt doen was al maanden bekend, daarvoor zit er naar mijn mening ook teveel verschil in de producten, de looptijden, de verschillen in ervaringen met beleggingen de ja of de nee, de leeftijd, financiële positie van de beleggers etc. etc.

Het grote risico wat Dexia loopt wanneer het een schikking aanbiedt is dat de mensen die veel ervaringen hadden met beleggen, een (boven modaal)vast inkomen hadden en in het verleden (goed) geld hebben verdiend aan effectenlease niks zullen zeggen en ook dik tevreden zijn.
En de beleggers die menen voor een volledige schadevergoeding in aanmerking te komen dat deze alsnog zelf (individueel) naar de rechter zullen stappen.

m.v.g. justice man

docent

Ongelezen bericht door docent »

wie kan mij helpen?

Wat is er gebeurt met de uitspraak van het DSI? Volgens mij diende hier ook een hoger beroep. Wanneer komt hier een uitspraak, of is dat van de baan nu men voor de burgerrechter staat?

Troosteloos

Ongelezen bericht door Troosteloos »

Dat het niet tot een schikking zou komen wist is veel langer dan een jaar geleden al. Er zitten te veel haken en ogen aan om het iedereen naar 'de zin' te maken.

De echte niet betalers zitten toch in de groep die het dexia aanbos niet hebben betaald. Voor een substantieel gedeelte van al de klagers is een regeling waarbij nog maar 20-50% van de restschuld hoeft te worden betaald ook niet genoeg, of anderszins is het niet mogelijk te betalen, zelfs dan niet.

Bij die laatste groep zit ik, stel dat ik nu nog maar 10.000 euro hoef te betalen i.p.v. 24.000. Reken met me mee, tegen een percentage van 10% per jaar bedraagt de rente alleen alleen al 2400 euro per jaar...
Moet ik 200 euro per maand missen, nou simpel dat kan niet als je maar 375 euro per maand inkomsten hebt, waaronder zelfs nog een deel stufi.

Oftewel, ik kan de rente niet voldoen en mijn schuld wordt ieder jaar groter, terwijl ik wel afbetaal, bijv. 100 per maand.

Tegen de tijd dat ik een baan heb na me studie, over een jaar of 4, dan is mijn schuld 40.000 euro ofzo. Maar in eht begin verdien je niet zoveel...

Kortom, een oninbare restschuld.

Kansloos, en met mij nog 10.000 den die het zelfde schuitje varen...

Bruneel ik betaal je niet, gaat niet lukken!!! Sorry!

Daarentegen, Jou maten van legio en de bazen bij bouchere gaan voor de rechter komen.

Tien man staan op het lijstje zie www.juniorlease.nl onder het laatste nieuws.

Veel plezier met liegen daar, of ga je de waarheid vertellen, even erg voor jullie.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Met het Dexia-aanbod had je rentloos kunnen aflossen, en kon je ook nog in aanmerking komen voor de hardheids-clausule waardoor je misschien maar 3 jaar had hoeven afbetalen.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Maar moet je ook afzien van je rechten!
Kun je beter procederen, in het ergste geval dat je een gehele afwijzing krijgt en dit in hoger beroep gehandhaafd wordt en ook nog bij de hoge raad vraag je daarna toch een faillissement aan.
Dan leef je 3 jaar lang op bijstandniveau en daarna kun je (eindelijk) weer met een schone lei beginnen!

m.v.g. justice man

Gesloten