Dat het niet tot een schikking zou komen wist is veel langer dan een jaar geleden al. Er zitten te veel haken en ogen aan om het iedereen naar 'de zin' te maken.
De echte niet betalers zitten toch in de groep die het dexia aanbos niet hebben betaald. Voor een substantieel gedeelte van al de klagers is een regeling waarbij nog maar 20-50% van de restschuld hoeft te worden betaald ook niet genoeg, of anderszins is het niet mogelijk te betalen, zelfs dan niet.
Bij die laatste groep zit ik, stel dat ik nu nog maar 10.000 euro hoef te betalen i.p.v. 24.000. Reken met me mee, tegen een percentage van 10% per jaar bedraagt de rente alleen alleen al 2400 euro per jaar...
Moet ik 200 euro per maand missen, nou simpel dat kan niet als je maar 375 euro per maand inkomsten hebt, waaronder zelfs nog een deel stufi.
Oftewel, ik kan de rente niet voldoen en mijn schuld wordt ieder jaar groter, terwijl ik wel afbetaal, bijv. 100 per maand.
Tegen de tijd dat ik een baan heb na me studie, over een jaar of 4, dan is mijn schuld 40.000 euro ofzo. Maar in eht begin verdien je niet zoveel...
Kortom, een oninbare restschuld.
Kansloos, en met mij nog 10.000 den die het zelfde schuitje varen...
Bruneel ik betaal je niet, gaat niet lukken!!! Sorry!
Daarentegen, Jou maten van legio en de bazen bij bouchere gaan voor de rechter komen.
Tien man staan op het lijstje zie
www.juniorlease.nl onder het laatste nieuws.
Veel plezier met liegen daar, of ga je de waarheid vertellen, even erg voor jullie.