LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Firma BCC bedankt.
Firma BCC bedankt.
Hallo,
Wij hebben geruime tijd geleden een nieuwe TV gekocht bij de firma BCC en wat blijkt hij gaat kapot net buiten de garantie ( 4 weken ).
Dit is echt zonder problemen opgepakt door de firma en nog kosteloos verholpen ook, BCC bedankt.
Ik heb begrepen dat ik een warme douche kan geven van iemand hier op de site, dus zal ik dit ook eens gaan doen ook tevens over een ander bedrijf, maar kennelijk als je iets positief zegt dan komt dit vreemd over.
Mvg
Kraag
Wij hebben geruime tijd geleden een nieuwe TV gekocht bij de firma BCC en wat blijkt hij gaat kapot net buiten de garantie ( 4 weken ).
Dit is echt zonder problemen opgepakt door de firma en nog kosteloos verholpen ook, BCC bedankt.
Ik heb begrepen dat ik een warme douche kan geven van iemand hier op de site, dus zal ik dit ook eens gaan doen ook tevens over een ander bedrijf, maar kennelijk als je iets positief zegt dan komt dit vreemd over.
Mvg
Kraag
Re: Firma BCC bedankt.
Nee hoor, maar als iets goed gaat mag dat zeker gezegd worden.
-
nee hoor ik ben zelf ook erg tevreden over bcc,als ik heel eerlijk mag zijn!
ik had net een tv gekocht,ding werd bloedheet! vrijdag geleverd,avond bloedheet,zaterdag moesten we weer even bij bcc om iets te halen en een vraagje hadden en die man vroeg en bevalt hij!ja perfect!
maar vraag is het normaal dat hij zo warm,wordt,?
hoe warm,nou dat je je arm wegtrekt,nee dat risico gaan we niet nemen daar is hij te duur voor!
hij zou omgeruild worden,! pinkerster ma zat er tussen daarom werd het woe en toen stond er dus weer een nw en deze werd niet warm! dus van mij ook een warme douche...
ik had net een tv gekocht,ding werd bloedheet! vrijdag geleverd,avond bloedheet,zaterdag moesten we weer even bij bcc om iets te halen en een vraagje hadden en die man vroeg en bevalt hij!ja perfect!
maar vraag is het normaal dat hij zo warm,wordt,?
hoe warm,nou dat je je arm wegtrekt,nee dat risico gaan we niet nemen daar is hij te duur voor!
hij zou omgeruild worden,! pinkerster ma zat er tussen daarom werd het woe en toen stond er dus weer een nw en deze werd niet warm! dus van mij ook een warme douche...
Zo is het, ik schreef ook iets positiefs over een andere firma omtrent onze kozijnen krijg je gelijk een rare mail als antwoord ls of je alleen maar negatief moet zijn.
Ik ben nieuw op deze site en dan is dat misschien normaal, toch raar.
Ben het helemaal met u eens positief zijn mag ook wel eens en ook gezegt worden, en wat BCC betreft het is ons uitstekend bevallen.
Ik ben nieuw op deze site en dan is dat misschien normaal, toch raar.
Ben het helemaal met u eens positief zijn mag ook wel eens en ook gezegt worden, en wat BCC betreft het is ons uitstekend bevallen.
Laatst gewijzigd door Ans Kraag op 21 jul 2012 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals in dat andere topic gezegd is, kan het opgevat worden als spam, maar ja, dan kan je ook alle negatieve berichten gaan opvatten als laster.
en het is weer weekeinde de trollen komen weer onder de stenen en uit de holen gekropen
-
een tv die een garantie heeft van 4 weken?????? erg kort volgens mij (consumenten recht?)
-
bij mij was het zo en zo 2 wk omruil garantie...
wist ik veel?maar goed als er iets binnen die 2 wk is dan ruilen ze om...
ging allemaal zo snel en netjes,eerlijk gezegd zie ik het zo niet gaan bij media of saturn?
maar is mijn ervaring hoor!! zullen zat negatieve zijn maar dat is altijd...
wist ik veel?maar goed als er iets binnen die 2 wk is dan ruilen ze om...
ging allemaal zo snel en netjes,eerlijk gezegd zie ik het zo niet gaan bij media of saturn?
maar is mijn ervaring hoor!! zullen zat negatieve zijn maar dat is altijd...
monteurtje schreef:een tv die een garantie heeft van 4 weken?????? erg kort volgens mij (consumenten recht?)
beste heer, er staat niet dat de TV 4 weken oud is hoor !, maar dat deze 4 weken na het verlopen van de aankoop garantie is hersteld, ze vonden dit gewoon te snel en ook al was het een kleine reparatie het is toch verholpen zonder een rekening op te maken, dat vind ik gewoon netjes. Meer niet.
Ans,
Geen positieve verhalen neerzetten want je krijgt de vrremdste reacties
Beste Jermen, ja dat blijkt daar heeft u gelijk in, ik verbaas me hier echt over. heb een verkeerde indruk van deze site gehad, dacht dat je ook positieve dingen aan mocht/kon geven maar blijkbaar zijn de meeste liever negatief maar dat zegt ook genoeg over de personen zelf.jermen2 schreef:Ans,
mvg
Ans
Dus zijn al die verhalen over hoe super het bedrijf niet nodig. Gewoon service en verder niks bijzonders. Dus overdreven de hemel inprijs berichten zijn niet nodig.Ans Kraag schreef:monteurtje schreef:een tv die een garantie heeft van 4 weken?????? erg kort volgens mij (consumenten recht?)
beste heer, er staat niet dat de TV 4 weken oud is hoor !, maar dat deze 4 weken na het verlopen van de aankoop garantie is hersteld, ze vonden dit gewoon te snel en ook al was het een kleine reparatie het is toch verholpen zonder een rekening op te maken, dat vind ik gewoon netjes. Meer niet.
-
moet ik even zeggen dat iemand ook gewoon blij kan zijn dat eens iets een keer normaal gaat, en dat je goed geholpen wordt.
Natuurlijk zijn er zat negatieve reacties en ik was ook echt verbaast dat het zo ging bij mij,maar ze hanteren dus de 14 dg omruil service nou ja prima..
ik had dit dus niet zo gezien bij media of saturn,daar ben ik van overtuigd.
daarom was mijn insteek om hem zo en zo bij bcc te kopen,duur ding en toch wat meer.....??nou ja blijkt,maar goed,service idd...
Natuurlijk zijn er zat negatieve reacties en ik was ook echt verbaast dat het zo ging bij mij,maar ze hanteren dus de 14 dg omruil service nou ja prima..
ik had dit dus niet zo gezien bij media of saturn,daar ben ik van overtuigd.
daarom was mijn insteek om hem zo en zo bij bcc te kopen,duur ding en toch wat meer.....??nou ja blijkt,maar goed,service idd...
Wat doet dit onderwerp bij "Aannemers, Installateurs en Glazenwassers" ???
-
niet gezien sorry