LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koffie discounter geeft prima hulp
-
Koffie discounter geeft prima hulp
Beste mensen,
Wij hebben een koffie apparaat gekocht van Siemens bij de koffiediscounter. We kwanen totaal niet uit de beschrijving, klanten service gebeld en we kregen echt uitstekende informatie ( van Siemens ) over hoe e dit verder moesten uitvoeren.
Helaas enkele weken later gaat deze kapot, en koffiedicounter gebeld en dit werd echt prima opgelost.
Dis beide bedankt voor de service......
Mia
Wij hebben een koffie apparaat gekocht van Siemens bij de koffiediscounter. We kwanen totaal niet uit de beschrijving, klanten service gebeld en we kregen echt uitstekende informatie ( van Siemens ) over hoe e dit verder moesten uitvoeren.
Helaas enkele weken later gaat deze kapot, en koffiedicounter gebeld en dit werd echt prima opgelost.
Mia
Re: Koffie discounter geeft prima hulp
Nou wat een bericht....
welk type apparaat hoe is het dan opgelost ect dit is gewoon reklame voor die webwinkel
welk type apparaat hoe is het dan opgelost ect dit is gewoon reklame voor die webwinkel
Wat is er goed aan het leveren van een duur koffiezetapparaat met een slechte handleiding die binnen een paar weken stuk Is?
Die van de Action gaan nog langer mee en kosten een Tientje!
Maar verfrissend om te lezen dat iemand super blij is met een hopeloze service en product:-)
Die van de Action gaan nog langer mee en kosten een Tientje!
Maar verfrissend om te lezen dat iemand super blij is met een hopeloze service en product:-)
je krijgt hier altijd van die leuke reacties als je wat positiefs zegt over een bedrijf. Of je werkt er
-
Ja meneer inderdaad wat u zegt, ik probeer gewoon iets aardigs te zeggen over dat ik netjes te woord ben gestaan en uitleg heb gekregen. En dan krijg je al die negatieve reactie's is snap daar echt niks van. Echt kansloos en mensen die positief in het leven staanjermen2 schreef:je krijgt hier altijd van die leuke reacties als je wat positiefs zegt over een bedrijf. Of je werkt er
Omdat dit gewoon de normale service is zoals het hoort. Pas als het misgaat bij een bedrijf mag je hier komen roepen
Nee hoor sephora er staat nl goede en slechte reacties dus er mogen ook goede reacties worden gegeven
En Mia je bericht is onvolledig niemand weet waar het over gaat ja een koffieapparaat lekker boeiend moeten wij raden welke het is ofzo ??
Pure reklame voor de webwinkel meer is het niet niks negatiefs aan behalve dat de handleiding niet klopt , Apparaat X snel kapot is maar daarna wel opgelost is nou HOE dan ..........
Dus idd kansloos Topic
Pure reklame voor de webwinkel meer is het niet niks negatiefs aan behalve dat de handleiding niet klopt , Apparaat X snel kapot is maar daarna wel opgelost is nou HOE dan ..........
Dus idd kansloos Topic
Mia ze willen hier alleen maar negatieve reacties, positief is wel heel raar
Ja Jermen2 het mag wel, maar wordt niet gewaardeerd
-
- Contacteer:
Word gewaardeerd hoor - maar niet zo cryptisch.
Wat is er kapot, hoe word het opgelost.. kleine moeite.
Zou de marketing toch echt wel moeten weten
Wat is er kapot, hoe word het opgelost.. kleine moeite.
Zou de marketing toch echt wel moeten weten
-
Beste heer/mevrouw, Het ging om mijn Siemens TE506201 RW ( heb ik even opgezocht ) de tijd, ruim een uur na mevrouw van de klantenservice de tijd, dit komt namelijk door een probleem die ik heb. wil alleen maar zeggen dat ik het op prijsstel want komt wel eens ander voor, en wat het andere bedrijf waar ik hem kocht geldt het zelfde, tuurlijk is het vervelend dat hij snel kapot ging en hoort dit niet, meer wilde ik niet zeggen ( draaischuif kapot ), heb met beide bedrijven verder helemaal niks, en wens iedereen gewoon veel plezier met hun eigen merk en waar ze hem kopen want er zijn natuurlijk genoeg prima andere bedrijven, het gaat erom dat wel allemaal kunnen genieten van een lekker bak koffie en dat ik het positief bedoel.SHS_Inc schreef:En Mia je bericht is onvolledig niemand weet waar het over gaat ja een koffieapparaat lekker boeiend moeten wij raden welke het is ofzo ??
Dus idd kansloos Topic
Het negatieve dat snap ik gewoon niet, maar iedereen zijn mening hoor ik vind het prima.
Fijne zondag gewenst.
Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
Dat hoort normaal te zijn. is doodgewoon service die het bedrijf via de helpdesk bied en heeft geboden.
Dat hoort normaal te zijn. is doodgewoon service die het bedrijf via de helpdesk bied en heeft geboden.
ze leveren dus een apparaat met een belabberde handleiding en het apparaat gaat nog binnen de kortste keren stuk ookmia rogeveen schreef:Beste mensen,
Mia
Ja en dan blij zijn dat ze het snel oplossen
A 0,80 eurocent per minuut....puma73 schreef:Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
-
daar moet ik u gelijk in geven, dat was ik vergeten vond ik ook wel erg veel. Maar door mijn beperking kon ik het geduld waarderen. Dat wilde ik eigenlijk aangeven.Frantic2 schreef:A 0,80 eurocent per minuut....puma73 schreef:Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
kan uw reactie dan ook zeker begrijpen.