Mag ik even mijn gal spuwen over BabyWalz?
Ik bestelde een babyspeeltje wat helaas kapot was, dus ik wilde het retourneren. Moest voldoende gefrankeerd worden opgegestuurd. Echt belachelijk, iets wat kapot is is voor hun rekening, niet voor mij. Dus ik bellen. Heb ik 15 minuten in de wacht gestaan met iedere keer hetzelfde harde deuntje. Ik heb maar opgehangen, geen idee hoe lang het nog zou duren. Ik stuur het maar op (het is gelukkig geen zwaar artikel) en dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat BabyWalz nog iets van mij hoort als klant. Bovendien is de levertijd ook lang, minimaal een week. Al met al een slechte service. Ik vraag me af of zo'n webwinkel nog lang kan bestaan als je zo met klanten omgaat en de concurrentie wel snel kan leveren en goede service bied.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BabyWalz
Re: BabyWalz
Ik vind dit allemaal nog al meevallen. Twee weken levertijd is een hele normale levertijd.
Als je hebt ontbonden met een beroep op de bedenktermijn, dan komen de verzendkosten terug voor jouw rekening. Een beroep op ontbinding wegens ondeugdelijkheid is in dit stadium geen haalbare kaart. Dan had je voor herstel of vervanging moeten gaan. In dat geval hadden ze de verzendkosten moeten vergoeden. Het is wel aan te raden om pakketjes aangetekend te versturen, omdat je niet in de situatie terecht wilt komen dat het pakketje niet is aangekomen.
Als je hebt ontbonden met een beroep op de bedenktermijn, dan komen de verzendkosten terug voor jouw rekening. Een beroep op ontbinding wegens ondeugdelijkheid is in dit stadium geen haalbare kaart. Dan had je voor herstel of vervanging moeten gaan. In dat geval hadden ze de verzendkosten moeten vergoeden. Het is wel aan te raden om pakketjes aangetekend te versturen, omdat je niet in de situatie terecht wilt komen dat het pakketje niet is aangekomen.
-
rozemarijntje
Re: BabyWalz
misschien als je toch eerst had gebeld,hadden ze je misschien een ander adres geven bv een antwoordnummer dan had het gratis geweest...
maar ongeduldig volgens mij ,omdat je ook een week moet wachten..
probeer het eerst eens op te lossen met een winkel, voor u u hier een winkel in een kwaad dag licht stel??
misschien idee hoor en ja wachten moet je bij elke winkel en bedrijf...aan de telefoon
en nee ik werk er niet
maar ongeduldig volgens mij ,omdat je ook een week moet wachten..
probeer het eerst eens op te lossen met een winkel, voor u u hier een winkel in een kwaad dag licht stel??
misschien idee hoor en ja wachten moet je bij elke winkel en bedrijf...aan de telefoon
en nee ik werk er niet