LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schikking getroffen echter niet nagekomen

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Gizmo©

Re: Schikking getroffen echter niet nagekomen

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Als een bedrag van ING naar ING wordt verstuurd, dan staat het direct op je rekening. Van een andere bank naar ING kan daar 1 of 2 werkdagen tussenzitten. Het is allemaal afhankelijk van het tijdstip waarop de betaling is gedaan.

jumphola

Ongelezen bericht door jumphola »

[quote="alfatrion"]Ik meen 1 werkdag, maar die informatie kun je op de website van de ING vinden. De werkgever is in verzuim wanneer het verschuldigde bedrag niet op jouw bankrekeningnummer staat op de vervaldatum. Hierna is hij ook de wettelijke rente en incassokosten verschuldigd. Als de werkgever deze niet heeft betaald, dan lost hij als eerste de incassokosten af, daarna de wettelijke rente tot op het moment van de vervaldatum van de laatste aanmaning en daarna pas zijn schuld en de wettelijke rente vanaf de van de laatste aanmaning.

Ik heb tot op heden niets mogen ontvangen, contact gezocht met het advocatenkantoor , deze geven aan dat ze gevraagd hebben om betaalbewijzen en ze pas vedere aktie kunnen ondernemen waneer deze verstrekt worden door
de werkgever.

Dus ik heb een aangetekende brief gestuurd waarin ik aangeef dat ik mijn geld wil , ik heb het advocatenkantoor ingelicht maar ben geen stap verder gekomen.

Iemand nog advies wat ik kan doen?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd, iemand maakte keer geld over naar mijn rekening van ing, die zat dat hier te doen!! voor 6 uur! en na zes uur stond het er bij mij op...abn..

dus hou het op 1 dag...bij mij was het paar uur,maar na 6 uur doen ze iets en dan worden er transacties verwerkt...

denk dat je nu even moet wachten wat advocaat doet

succes

jumphola

Nou na lang aandringen en dreigen van de advocaat is het bedrag eindelijk overgemaakt.

Bedankt voor alle Tips!

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Eind goed , al goed.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Iddeind goed al goed! Kan je het eindelijk laten rusten voorjezelf...

Hoop datje ondertussen wel baan hebt gevonden.

Succes

jumphola

rozemarijntje schreef:Iddeind goed al goed! Kan je het eindelijk laten rusten voorjezelf...

Hoop datje ondertussen wel baan hebt gevonden.

Succes

Ja ben blij dat ik er nu een streep onder kan zetten. De nieuwe baan heb ik gelukkig een tijd terug al gevonden!

Gesloten