Beste Dennis123,Best lang tevreden geweest over de huismerk cardrig voor de HP CLJ1600. Regelmatig problemen met lekken van die dingen, maar die werden snel onder garantie vervangen. Een print meesturen met de cardrigde...klaar.
Tot nu dan. Nu willen ze een paar prints hebben ingescand ( wie heeft nog zo'n ding ) en geemaild. De cardridged zijn goed zeggen ze. Heel gek dat de originele niet gaan lekken als ze halverwege zijn.
Beetje jammer dat ze nu zo moeilijk gaan doen. Na elke print met zo'n lekkende cardrigde kan je weer een uurtje aan de gang om de boel schoon te krijgen. Heb net de magenta vervangen..en alles lijkt weer ok. Of,,,,,,. nee geel is halverwege en begint met lekken zo te zien.
En vooral niet toegeven dat die dingen niet goed zijn terwijl iedereen er over klaagt.
Ik hoef die rommel niet meer en ga nu alleen originele gebruiken. Liever koop ik ze ergens ander dan bij 123, want voel me wel bedonderd, maar ja, vrees dat je er overal meer voor betaald.
Dat is een vervelende situatie. Ik lees in uw bericht dat u altijd tevredne was maar nu al meerdere garantieaanvragen heeft gedaan. Zoals ik het nu lees wordt er uitgebreider onderzoek gedaan naar de oorzaak omdat een omruiling het probleem bij u dus niet verhelpt.
Als de klantenservice u verzoekt om een testprint of de statuspagina van de printer te sturen kunt u uiteraard ook een foto hiervan maken en mailen (met uw camera of telefoon) of deze per post sturen als het niet anders kan. Hiermee kunnen wij u beter adviseren en het probleem voor u verhelpen.
Met vriendelijke groet,
123inkt.nl