LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CED claims services wil iphone vernietigen.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Susie1983
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 dec 2009 22:59

Re: CED claims services wil iphone vernietigen.

Ongelezen bericht door Susie1983 »

Ik vind het een beetje jammer dat hier mensen nogal hun oordeel klaar hebben liggen. Ik kom hier voor hulp. En als u mij die niet kan bieden en niks zinnigs te zeggen hebt, zit denk ik niemand op uw bericht te wachten.

@bert4321:  de verzekering is  uitgegaan van €599,- als nieuwwaarde niet ik.

@leonjes30: wat een onzin dat een smartphone maar kort mee gaat zeg. Mijn vader heeft nog veel plezier van mijn oude iphone 3gs.. En die is nu ongeveer 4 jaar oud.

@kokka: ik weet niet waar u het idee van een slaatje eruit slaan haalt, want dat kan niet eens. Ik denk dat dit idee meer over u zegt dan over mij. Zie niet het nut om al deze moeite te doen om er een slaatje uit te kunnen slaan niet, maargoed voor u nog even de uitleg: aangezien ik geen goeie telefoon van dezelfde waarde (waarvan ik zeker weet dat het goed werkt) kan kopen van dat bedrag was mijn eerste idee om de telefoon te verkopen.. Zodat ik de dagwaarde kon aanvullen. Ik had hierbij niet gedacht aan dat het niet kon vanwege het misbruik van zoiets.
Als u dus het topic goed had gevolgd dan had u gezien dat ik hier al op gewezen was.

@bemdv: ook voor u geld dat ik niet op uw oordeel zit te wachten. Ja ik ken de term afschrijving.. Wij hebben hier echter geen ruimte voor omdat ik in de wajong zit door ME.

Heh bah wat ben ik teleurgesteld.. En dan heb ik het niet eens over de telefoon.

Voor de mensen die wel echt wilde helpen, bedankt!

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: CED claims services wil iphone vernietigen.

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Wat een nare reactie..... U wil gewoon een nieuwe telefoon en wij moeten daar oplossingen voor aanbieden?
Is dat uw reden dat u hier post?

Sorrie, maar een 2ehands telefoon voor een gloednieuwe vervangen zou tegen het hele principe van de rechtsgang en verzekeringsrecht ingaan.... Dan zouden er nog meer mensen maar van alles bij een verzekeringmaatschappij gaan claimen...

Dan had u die waardevolle telefoon die u van uw zuur gespaarde geld had gekocht gewoon zelf moeten verzekeren( tegen nieuwwaarde).... dan had u een kans gehad, maar een afschrijving zal er altijd opzitten en de premie zal dan ook heel hoog zijn.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: CED claims services wil iphone vernietigen.

Ongelezen bericht door Leojes30 »

@ Susie: Wat een moraal, dus omdat u Wajong hebt, hebt u meer rechten dan een ander???, wij drukken u allemaal met u neus op de feiten, maar nee hoor wij zijn allemaal gek.... het is precies wat Frantic zegt, wil je je tegen nieuwwaarde verzekeren moet je dat doen maar daar betaal je dikke premie voor.

Voor de aansprakelijkheid verzekering is wettelijk bepaald dat degene die schade lijd, schadeloos gesteld moet worden door de DW te krijgen

De levensduur van 4 jaar is ook bepaald door het verbond van verzekeraars en is gewoon heel reeel, dat u vader er langer mee doet is heel fijn en kan natuurlijk, maar de meeste jongeren zullen 4 jaar niet halen , vandaar dat dat een gemiddelde is.

MAAR ik wil wel even zeggen (eerlijk is eerlijk) dat als de verzekering een HNW (huidige nieuwwaarde) van 599 heeft bepaald, dan denk ik dat ze een fout maken door u 350 aan te bieden, want dat zou een afschrijving betekenen van bijna 40% in 10 mnd, dat betekend dat de maatschappij een afschrijving hanteerd van 50% per jaar, dat is veel te hoog zeker voor een Apple produkt (die schrijven juist vaak minder hard af), u zou een DW moeten krijgen van ong 450 euro , en voor dat bedrag zou u een iphone van een klein jaar oud moeten kunnen kopen......

Susie1983
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 dec 2009 22:59

Re: CED claims services wil iphone vernietigen.

Ongelezen bericht door Susie1983 »

Leojes30 schreef:@ Susie: Wat een moraal, dus omdat u Wajong hebt, hebt u meer rechten dan een ander???
Sorry? Waar haalt u dit idee vandaan? Het komt zeker niet uit mijn mond/vingers. Maargoed u blijft maar doorgaan met uw oordelen dus ik ga er verder maar niet meer op in...
Leojes30 schreef:MAAR ik wil wel even zeggen (eerlijk is eerlijk) dat als de verzekering een HNW (huidige nieuwwaarde) van 599 heeft bepaald, dan denk ik dat ze een fout maken door u 350 aan te bieden, want dat zou een afschrijving betekenen van bijna 40% in 10 mnd, dat betekend dat de maatschappij een afschrijving hanteerd van 50% per jaar, dat is veel te hoog zeker voor een Apple produkt (die schrijven juist vaak minder hard af), u zou een DW moeten krijgen van ong 450 euro , en voor dat bedrag zou u een iphone van een klein jaar oud moeten kunnen kopen......
Dank u

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: CED claims services wil iphone vernietigen.

Ongelezen bericht door kokka »

susie,
ik haal het idee van winstbejag uit het feit dat je de verzekering wil laten uitkeren en tevens de telefoon wil verkopen.
verder denk ik dat als je niet op de antwoorden zit te wachten die je hier krijgt, gewoon ergens anders moet gaan uithuilen.
wij kunnen het niet helpen dat je snode plannetje niet gelukt is.

Gesloten