Ja, maar dat wordt weer gecompenseerd door dikkere Nederlanders...plumber schreef:Franse frieten 2,5 kg 1,99€ bij Lidl.
Gaan veel meer in een zak want ze zijn dunner.
Dus een zak van 2,5 kg met Franse frieten is zwaarder dan een
zak Hollandse frieten van 2,5 kg want er zitten er meer in.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AH Belgische frieten prijsstijging 25,7% !!!
Re: AH Belgische frieten prijsstijging 25,7% !!!
Huh ? Ikke niet begrijpen..plumber schreef:Franse frieten 2,5 kg 1,99€ bij Lidl.
Gaan veel meer in een zak want ze zijn dunner.
Dus een zak van 2,5 kg met Franse frieten is zwaarder dan een
zak Hollandse frieten van 2,5 kg want er zitten er meer in.
Bij uw link van de rode verpakking staat:Brainless schreef:De Belgische friet in RODE verpakking van 1kg is nog steeds verkrijgbaar.
De GROENE verpakking is een ander soort (anders gesneden en gekruid).
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/66163 ... che+frites
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/19509 ... sche+friet
De rode is 1,58 en de groene (omgerekend) 1,99 per kilo.
Nu weet ik even niet of er bezorgmomenten zijn dat het product wel leverbaar is of dat dit een signaal is dat het niet meer leverbaar is.Dit product is niet leverbaar op uw bezorgmoment
-
Was mijn eerste topic op dit forum.
Denk ook mijn laatste.
Dit wordt een zeiktopic genoemd, tja, als ik door dit hele forum scroll kom ik niets anders tegen.
Maar zeuren schijnt mensen te verbinden, althans dat is een conclusie die Martin Bril trok in een van zijn verhalen.
Dus mensen ga lekker door met verbinden.
voorstel: de Loden Leeuw voor dit forum!
Denk ook mijn laatste.
Dit wordt een zeiktopic genoemd, tja, als ik door dit hele forum scroll kom ik niets anders tegen.
Maar zeuren schijnt mensen te verbinden, althans dat is een conclusie die Martin Bril trok in een van zijn verhalen.
Dus mensen ga lekker door met verbinden.
voorstel: de Loden Leeuw voor dit forum!
Alweer iemand die alles opvat als kritiek en niet tegen een beetje kritiek kan.
Adieu reklamemanneke.
Adieu reklamemanneke.
CorR69 schreef:Alweer iemand die alles opvat als kritiek en niet tegen een beetje kritiek kan.
Adieu reklamemanneke.
Nou ja ,voor een nieuwe niet leuk om meteen te horen dat het een "zeiktopic "is.
Klopt... maar die "nieuwe" zou best wat genuanceerder kunnen reageren. Overigens ben ik zelf ook "nieuw".
Daarom wordt het een zeiktopic genoemd.SHS_Inc schreef:@reklameman echt een zeiktopic want het zijn idd 2 verschillende soorten friet beetje kansloos dus opletten is ook een vak...
Jij kunt beter geen boodschappen meer doen dat is duidelijk..
maar goed dat het gelijk je laatste is want deze slaat nergens op.
CorR69 schreef:Klopt... maar die "nieuwe" zou best wat genuanceerder kunnen reageren. Overigens ben ik zelf ook "nieuw".
Sommige mensen betrekken een forum in hun privé leven en dat is niet slim. Waarschijnlijk kan jij net als de rest het van je afzetten en TS misschien niet.
Als je voor elke prijsverhoging een topic moet openen komt er geen einde aan en je kan er toch niks aan veranderen (ja behalve een ander soortgelijk product kopen).
Dus geen zeiktopic maar wel onnodig (=mijn mening).
Mee eens, maar zo zijn er vele topics hier die gewoon onnodig zijn, zo ook die van de piepers die duurder zijn geworden, tja...een beetje mens dat boodschappen doet weet dat.sephora30 schreef:Als je voor elke prijsverhoging een topic moet openen komt er geen einde aan en je kan er toch niks aan veranderen (ja behalve een ander soortgelijk product kopen).
Bij "onze" AH is de rode verpakking nog gewoon te verkrijgen.Emmy75 schreef:Bij uw link van de rode verpakking staat:Brainless schreef:De Belgische friet in RODE verpakking van 1kg is nog steeds verkrijgbaar.
De GROENE verpakking is een ander soort (anders gesneden en gekruid).
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/66163 ... che+frites
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/19509 ... sche+friet
De rode is 1,58 en de groene (omgerekend) 1,99 per kilo.Nu weet ik even niet of er bezorgmomenten zijn dat het product wel leverbaar is of dat dit een signaal is dat het niet meer leverbaar is.Dit product is niet leverbaar op uw bezorgmoment
Ze hebben wel laatst de vriesvakken omgegooid en de rode ligt op een andere plek.
@Ciske,
de piepers zijn zeker duur zeg!! Nieuwe oogst pfffff
de piepers zijn zeker duur zeg!! Nieuwe oogst pfffff
Ik koop trouwens ook altijd de B frieten uit dit topic, maar heb nog geen nieuwe zak gekocht (eten niet zo vaak patat) dus was me nog niet opgevallen.
Ik zelf eet altijd de Golden Long van MCain en die zijn laatst ook duurder geworden. Zit wel meer in de zak.
Maar ja, als je die patatjes t lekkerst vindt..............dan niks te doen aan een prijsverhoging
Ik zelf eet altijd de Golden Long van MCain en die zijn laatst ook duurder geworden. Zit wel meer in de zak.
Maar ja, als je die patatjes t lekkerst vindt..............dan niks te doen aan een prijsverhoging