LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug actie Dash - Highco DATA

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dpark

Geld terug actie Dash - Highco DATA

Ongelezen bericht door dpark »

Wij hebben 7 weken geleden gebruik gemaakt van de probeeractie in de Veronicagids van Dash waarbij je het volledige aankoopbedrag terugkrijgt. Netjes de kassabon met ingevulde coupon opgestuurd en nog niks op bankrekening ontvangen.

Highco DATA is het bedrijf dat de financiële afhandeling verzorgt. Diverse emails gestuurd en verschillende antwoorden gehad: erg druk, geld naar verkeerde rekening geboekt, accountant doet intern fraudeonderzoek.

Vorige week contact opgenomen met de fabrikant van Dash, Procter & Gamble, maar zij zeggen er niks mee te maken willen hebben omdat ze het aan Highco hebben uitbesteed. In mijn ogen blijven ze wel verantwoordelijk voor hun eigen actie.

Ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat Dash zeker niet schoner wast dan mijn vertrouwde Formil van Lidl die de helft kost. Wel jammer dat me dit geintje de beloofde 6 euro door de neus boort.

P.S.: Op klacht.nl staan tientallen klachten hierover. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen :-)

rozemarijntje

Re: Geld terug actie Dash - Highco DATA

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

U kunt ook gewoon geduld hebben ,zullen we maar zeggen... :?

Bij zo'n actie bent u niet de enige,ik stuur ook wel eens iets in,ben het dan al lang vergeten en 3 mnd later staat het erop...
Dit zal niet de enige actie zijn en dus druk druk druk....

Misschien nig even afwachten??

game11lover

Re: Geld terug actie Dash - Highco DATA

Ongelezen bericht door game11lover »

Wij hebben ook netjes ruim 10 weken geleden het bonnetje opgestuurd voor de geld terug actie van Dash (veronica gids actie)naar HighCo data, maar nog niets terugontvangen.
Het zure aan die actie was dat net die week ook nog bij de Plus een actie was dat je die Dash goedkoper kon krijgen, maar we hebben bewust de volle prijs betaald om aan de actievoorwaarden te voldoen.
En afwachten Rozemarijntje?
Wat een onzin....
We krijgen het gewoon niet meer terug!

Gesloten