LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Hallo,
Op de site van Mediamarkt kwamen we een mooie aanbieding tegen,
een iPhone 4s met een 2-jarig Tele2 abbonement.
De aanbieding was geldig tot 31juli 2012, en hebben het product online op 26juli 2012 besteld en betaald.
Vervolgens krijgen we een bevestigingsmail van MediaMarkt , ze zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen.
1 uur later krijgen we een telefoontje van een medewerkster van MediaMarkt Webshop.
Telefonisch hebben we afgesproken om gebruik te maken van de 24uurs Comfort service wat inhoud dat de volgende dag een koerier met de benodigde papieren langs komt. ( tussen 9 en 17:00 )
Op de dag dat de koerier langs zou komen (27 Juli ) krijgen we een email waarin staat :
Geachte klant,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Telecomshop. U heeft gekozen voor Koerierslevering. Helaas moeten wij u mededelen dat uw verzoek voor Koerierslevering geen doorgang kon vinden, om de volgende reden:
Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem van de door u gekozen provider, waardoor Media Markt Telecomshop op dit moment uw abonnementsaanvraag niet kan afronden.
Uw bestelling kan derhalve niet de volgende dag worden bezorgd. Hiervoor onze excuses. Media Markt Telecomshop zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer XXXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een storing is, en heb na het lezen van de email meteen gebeld hoe het nu verder moet en/of het al is opgelost.
De mederwerkster die ik aan de lijn had vertelde me dat ze niet wist wat het probleem was. Waardoor ik dus niks had aan het gesprek omdat ze geen vraag kon beantwoorden.
De volgende dag ( 28juli ) nog een keer contact gehad met de klantenservice, nu konden ze me wel vertellen wat het probleem was...
Het probleem was dat de 24uurs Comfort Service niet meer aan de orde is bij Tele2 wat dus inhoud dat ik naar het toestel kon fluiten.
De mederwerkster had de oplossing door mijn een email met contract te versturen die ik vervolgens weer terug moest sturen.
Dat heb ik dus netjes gedaan naar het email adres die ze in de email hadden gezet.
30Juli krijgen we een telefoontje met de mededeling dat het contract niet is aangekomen... wat onmogelijk is.
Na het telefoongesprek heb ik 3x het contract opnieuw verstuurd naar het juiste emailadres wat in de voorgaande mail stond...
31 Juli ( laatste dag aanbieding) geen bevestiging gehad via mail... even afwachten dachten we.
Vandaag ( 2 augustus ) krijgen we weer een telefoontje met de mededeling het contract niet te hebben ontvangen...
Ze vroeg naar welk emailadres ik het heb gestuurd en ik lees het emailadres op die ik al 3x in een email heb gehad : [email protected]
De medewerkster vraagt aan mij hoe ik aan dat emailadres kom........
Staat duidelijk in de email dat het [email protected] moet zijn.
Vervolgens zegt de medewerkster nee u moet hem naar [email protected] sturen. Een heel ander emailadres wat niet eens met MediaMarkt te maken heeft????????
En dit stond 3x in de email:
De bestelling die u heeft geplaatst is beperkt geldig. Uiterlijk 31 juli 2012 15:00 uur dienen wij het contract in ons bezit te hebben, zodat u kunt profiteren van deze aanbieding.
U kunt het contract, met de gevraagde documenten, terugsturen naar Media Markt Telecomshop op één van de volgende manieren:
Per post naar:
Media Markt Telecomshop
Postbus 7917
5605 SH Eindhoven
Per fax naar:
040-2353061
Per e-mail naar:
[email protected] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nadat ik het contract heb verstuurd naar [email protected] krijg ik meteen een email binnen....
Helaas de aanbieding is niet meer geldig en kan dus niet afgerond worden???
Hoe is dit in godsnaam mogelijk????
Even een paar feitjes :
26Juli : Besteld, Betaald ( 24uurs Comfort Service )
27Juli : Geen koerier , Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem.
28Juli : Medewerkster verteld dat de 24uurs Comfort Service niet meer van toepassing is. Dus alles via de email regelen
30Juli : Medewerkster belde met mededeling geen contract binnen.
31Juli: Geen nieuws
2 Augustus : Telefonisch contact gehad en een totaal ander emailadres gegeven. Na het versturen van de ondergetekende contract een mail gehad dat de bestelling niet kan worden afgerond omdat de aanbieding niet meer dateerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Een instantie waar ik terecht kan met dit?
Alles werkt lang elkaar heen bij MediaMarkt/Typhone?
Ik zie graag reacties wat jullie ervan vinden en eventueel advies.
Mvg,
Op de site van Mediamarkt kwamen we een mooie aanbieding tegen,
een iPhone 4s met een 2-jarig Tele2 abbonement.
De aanbieding was geldig tot 31juli 2012, en hebben het product online op 26juli 2012 besteld en betaald.
Vervolgens krijgen we een bevestigingsmail van MediaMarkt , ze zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen.
1 uur later krijgen we een telefoontje van een medewerkster van MediaMarkt Webshop.
Telefonisch hebben we afgesproken om gebruik te maken van de 24uurs Comfort service wat inhoud dat de volgende dag een koerier met de benodigde papieren langs komt. ( tussen 9 en 17:00 )
Op de dag dat de koerier langs zou komen (27 Juli ) krijgen we een email waarin staat :
Geachte klant,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Telecomshop. U heeft gekozen voor Koerierslevering. Helaas moeten wij u mededelen dat uw verzoek voor Koerierslevering geen doorgang kon vinden, om de volgende reden:
Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem van de door u gekozen provider, waardoor Media Markt Telecomshop op dit moment uw abonnementsaanvraag niet kan afronden.
Uw bestelling kan derhalve niet de volgende dag worden bezorgd. Hiervoor onze excuses. Media Markt Telecomshop zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer XXXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een storing is, en heb na het lezen van de email meteen gebeld hoe het nu verder moet en/of het al is opgelost.
De mederwerkster die ik aan de lijn had vertelde me dat ze niet wist wat het probleem was. Waardoor ik dus niks had aan het gesprek omdat ze geen vraag kon beantwoorden.
De volgende dag ( 28juli ) nog een keer contact gehad met de klantenservice, nu konden ze me wel vertellen wat het probleem was...
Het probleem was dat de 24uurs Comfort Service niet meer aan de orde is bij Tele2 wat dus inhoud dat ik naar het toestel kon fluiten.
De mederwerkster had de oplossing door mijn een email met contract te versturen die ik vervolgens weer terug moest sturen.
Dat heb ik dus netjes gedaan naar het email adres die ze in de email hadden gezet.
30Juli krijgen we een telefoontje met de mededeling dat het contract niet is aangekomen... wat onmogelijk is.
Na het telefoongesprek heb ik 3x het contract opnieuw verstuurd naar het juiste emailadres wat in de voorgaande mail stond...
31 Juli ( laatste dag aanbieding) geen bevestiging gehad via mail... even afwachten dachten we.
Vandaag ( 2 augustus ) krijgen we weer een telefoontje met de mededeling het contract niet te hebben ontvangen...
Ze vroeg naar welk emailadres ik het heb gestuurd en ik lees het emailadres op die ik al 3x in een email heb gehad : [email protected]
De medewerkster vraagt aan mij hoe ik aan dat emailadres kom........
Staat duidelijk in de email dat het [email protected] moet zijn.
Vervolgens zegt de medewerkster nee u moet hem naar [email protected] sturen. Een heel ander emailadres wat niet eens met MediaMarkt te maken heeft????????
En dit stond 3x in de email:
De bestelling die u heeft geplaatst is beperkt geldig. Uiterlijk 31 juli 2012 15:00 uur dienen wij het contract in ons bezit te hebben, zodat u kunt profiteren van deze aanbieding.
U kunt het contract, met de gevraagde documenten, terugsturen naar Media Markt Telecomshop op één van de volgende manieren:
Per post naar:
Media Markt Telecomshop
Postbus 7917
5605 SH Eindhoven
Per fax naar:
040-2353061
Per e-mail naar:
[email protected] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nadat ik het contract heb verstuurd naar [email protected] krijg ik meteen een email binnen....
Helaas de aanbieding is niet meer geldig en kan dus niet afgerond worden???
Hoe is dit in godsnaam mogelijk????
Even een paar feitjes :
26Juli : Besteld, Betaald ( 24uurs Comfort Service )
27Juli : Geen koerier , Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem.
28Juli : Medewerkster verteld dat de 24uurs Comfort Service niet meer van toepassing is. Dus alles via de email regelen
30Juli : Medewerkster belde met mededeling geen contract binnen.
31Juli: Geen nieuws
2 Augustus : Telefonisch contact gehad en een totaal ander emailadres gegeven. Na het versturen van de ondergetekende contract een mail gehad dat de bestelling niet kan worden afgerond omdat de aanbieding niet meer dateerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Een instantie waar ik terecht kan met dit?
Alles werkt lang elkaar heen bij MediaMarkt/Typhone?
Ik zie graag reacties wat jullie ervan vinden en eventueel advies.
Mvg,
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
U bent de overeenkomst aangegaan voor een bepaalde prijs met een bepaald product, u heeft hiervoor betaald en ik neem aan dat mediamarkt de order ook bevestigd heeft. Dan hebben zij een zogenaamde leveringsplicht waar zij zich aan moeten houden. Storing of niet, dat is nie uw probleem, maar dat van hen. Ook dat zij het mogelijk uitbesteed hebben naar typhone, maakt voor u niet uit, u heeft een overeenkomst met mediamarkt.
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Ik heb natuurlijk voor 31juli de bestelling geplaatst en betaald.
Maar vandaag 2augustus hebben ze het contract pas gehad omdat ze me verkeerd hebben geïnformeerd in de email met het onjuiste emailadres.
In het contract kan ik nergens niet vinden dat het om een aanbieding ga.
In de brief die bij het contract zit staat het wel, maar ik neem aan dat het alleen om het contract ga die dus ondertekend is.
Maar vandaag 2augustus hebben ze het contract pas gehad omdat ze me verkeerd hebben geïnformeerd in de email met het onjuiste emailadres.
In het contract kan ik nergens niet vinden dat het om een aanbieding ga.
In de brief die bij het contract zit staat het wel, maar ik neem aan dat het alleen om het contract ga die dus ondertekend is.
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Als ik een pak Campina in de supermarkt koop, heb ik een overeenkomst met de supermarkt. Hier wordt een abonnement met telefoon, of telefoon met abonnement gekocht bij de mediamarkt, er wordt een bedrag voor de telefoon aan mediamarkt betaald, er komt een factuur van de mediamarkt en mediamarkt is verantwoordelijk voor e garantie. Tele2 levert een simkaart met een duurovereenkomst, waar de mediamarkt weer een subsidie voor krijgt. In welk deel van dit verhaal ligt behalve het leveren van de dienst in de vorm van het abonnement de verantwoordelijkheid van Tele2?TheClown schreef:Volgens mij is MediaMarkt slechts een tussenpersoon voor Tele2 bij dit soort aankopen en ligt het probleem dus bij Tele2 en niet bij MediaMarkt.
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Dus dit was het automatisch genereerde mail van MM.Vervolgens krijgen we een bevestigingsmail van MediaMarkt , ze zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen.
Dus in feite heb je geen bevestiging gehad van jouw opdracht/koop, want dit heb ik niet kunnen lezen, of overheen gelezen.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 03 feb 2012 15:02
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Beste St3pHan,
Vanuit Typhone verzorgen wij de afhandeling van de telecom orders die worden geplaatst op MediaMarkt.nl
Zoals je zelf aangeeft is de afhandeling van je bestelling niet verlopen zoals dit zou moeten. Uiteraard betreuren we dit en hebben je dan ook een privé bericht gestuurd zodat we e.e.a. persoonlijk met je kunnen afhandelen en je een passende oplossing kunnen bieden.
Vriendelijke groet,
Typhone.nl
Vanuit Typhone verzorgen wij de afhandeling van de telecom orders die worden geplaatst op MediaMarkt.nl
Zoals je zelf aangeeft is de afhandeling van je bestelling niet verlopen zoals dit zou moeten. Uiteraard betreuren we dit en hebben je dan ook een privé bericht gestuurd zodat we e.e.a. persoonlijk met je kunnen afhandelen en je een passende oplossing kunnen bieden.
Vriendelijke groet,
Typhone.nl
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Zoals jullie misschien al gelezen hebben heeft Typhone gereageerd op deze forum,
ik hoop dat het ook opgelost kan worden, maar zoals in de mail staat is het wel veelbelovend.
Ik laat nog weten of alles word opgelost nadat ik contact heb gehad met de desbetreffende persoon.
Om nog even terug te komen over het bevestigingsmailtje...
Pas nadat je betaald heb krijg je een bevestiging en bellen ze je op.
Wat ik mijn ogen dus inhoud dat het gaat over een koopovereenkomst.
Het was wel een autogematiseerd emailtje maar na dat mailtje krijg je nog wel een telefoontje.
ik hoop dat het ook opgelost kan worden, maar zoals in de mail staat is het wel veelbelovend.
Ik laat nog weten of alles word opgelost nadat ik contact heb gehad met de desbetreffende persoon.
Om nog even terug te komen over het bevestigingsmailtje...
Pas nadat je betaald heb krijg je een bevestiging en bellen ze je op.
Wat ik mijn ogen dus inhoud dat het gaat over een koopovereenkomst.
Het was wel een autogematiseerd emailtje maar na dat mailtje krijg je nog wel een telefoontje.
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Een beding waaruit volgt dat je het volledige bedrag vooruit moet betalen is ongeldig. Verder heb je een koopovereenkomst met Media Markt. Dat zij de uitvoering hebben uit bestaat aan een ander doet hier niets aan af. Als je er met Typhone niet uitkomt moet je dus weer aankloppen bij de Media Markt.
Re: Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Afgelopen zaterdag is geprobeerd een pakketje af te geven van PostNL en aangezien ik werken was had ik deze dus niet kunnen aannemen.
Ik dacht ik ga kijken bij mijn orderstatus op MediaMarkt...
Wat blijkt... ze hebben toch de iphone opgestuurd terwijl ik toch duidelijk bericht heb gehad dat het contract niet werd geaccepteerd ivm de aanbieding die niet meer geldig zou zijn.
Vandaag zouden ze weer langskomen op mijn vrije dag, heel de dag thuis geweest en geen postbode te bekennen.
Een uurtje geleden ging ik het track en trace nummer opzoeken, er stond dat hij voor de 2e keer is langsgeweest maar ik heb niemand gezien.
Ik woon in een woonhuis met huisnummer 2A1, wat dus verdacht veel op een flat/appartement lijkt als je het huisnummer zo zie.
Na een telefoontje met PostNL moet ik het pakketje morgen ophalen vanaf 13:00.
Typhone had op dit bericht gereageerd en heb al me gegevens naar haar gestuurd maar tot heden nog geen antwoord gehad, misschien dat ze het dan toch hebben opgelost.
Maar dat moet nog blijken bij de eerste factuur, 9 maanden 50% korting op het maandbedrag.
Ik heb in ieder geval goede hoop.
Ik dacht ik ga kijken bij mijn orderstatus op MediaMarkt...
Wat blijkt... ze hebben toch de iphone opgestuurd terwijl ik toch duidelijk bericht heb gehad dat het contract niet werd geaccepteerd ivm de aanbieding die niet meer geldig zou zijn.
Vandaag zouden ze weer langskomen op mijn vrije dag, heel de dag thuis geweest en geen postbode te bekennen.
Een uurtje geleden ging ik het track en trace nummer opzoeken, er stond dat hij voor de 2e keer is langsgeweest maar ik heb niemand gezien.
Ik woon in een woonhuis met huisnummer 2A1, wat dus verdacht veel op een flat/appartement lijkt als je het huisnummer zo zie.
Na een telefoontje met PostNL moet ik het pakketje morgen ophalen vanaf 13:00.
Typhone had op dit bericht gereageerd en heb al me gegevens naar haar gestuurd maar tot heden nog geen antwoord gehad, misschien dat ze het dan toch hebben opgelost.
Maar dat moet nog blijken bij de eerste factuur, 9 maanden 50% korting op het maandbedrag.
Ik heb in ieder geval goede hoop.