Snap dat eigenlijk dat het portomoneetje weg is nog het ergste is?buiten het geld? Omdat het uit indonesie komt
Kan ik begrijpen,sommige dingen zijn speciaal..
Dat je kind 30 euro had,daar kan ik niet over oordelen,misschien jarig geweest wilde net iets gaan kopen ervoor?
Neem aan dat ze Er niet mee op straat liep te spelen!
Snap wel wat vroem bedoeld..
Ik denk persoonlijk dat de buurtjes niet zo eerlijk zijn en denken laat maar zitten.
Als het aangetekend opgestuurd is?was dat nou zo? Vraag dan even of ze bewijsje willen mailen

doen ze dat niet weet je genoeg..
Nou 30 euro flutbedrag,voor kind ljkt mij heel groot bedrag...ik had het vroeger niet..66 gulden ...ongeveer..

kreeg idd een kwartje mocht ik snoepje gaan kopen,stond je voor die bak,,uh doe die maar allemaal van 5 ct

ben ik nog jonger als wa...ik was 6 of zo is nu 33 jr terug..
Maar wat iemand al schreef ,misschien kan u u kindje tegemoet komen en idd zeggen dat sommige mensen niet altijd eerlijk zijn...rot maar waar...
Ps trek je niks aan van de rare reacties hier is normaal ,die is op sommige moment pen vd wk zijn of haar hersens kwijt,of heeft een persoonlijkheids stornis,dan willen ze graag aandacht krijgen ze thuis niet,,,triest maar waar,gewoon negeren...