LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoeken naar ruilwoningen en 'De Woningruiler'.

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
amsterdam2226

Zoeken naar ruilwoningen en 'De Woningruiler'.

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Beste lezers,

In tegenstelling met 'woningruil.nl' is 'de Woningruiler een mager product.
Met 'woningruil.nl' kun je binnen de site, als je bijv. uit Amsterdam komt en iets in Zuid-Limburg zoekt, het passende aanbod (dorpen en steden) tegelijk bekijken. Dit in tegenstelling met 'De Woninruiler'. Hier moet je alle moegelijkheden apart aanvinken.

Wie vindt dit ook?

ciske

Re: Zoeken naar ruilwoningen en 'De Woningruiler'.

Ongelezen bericht door ciske »

Woningruil.nl is een prima site, dat woningruiler vind ik persoonlijk geen goede site.

Maar goed, ik wil ook niet verhuizen.

witte angora

Re: Zoeken naar ruilwoningen en 'De Woningruiler'.

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb ooit wel eens op zo'n site gekeken, maar het aanbod is wel heel erg mager. Ik woon in de Bollenstreek, je zou toch zeggen dat er heel wat mensen deze regio op zouden willen ruilen, maar dat valt toch wel heel erg tegen.

Ook daadwerkelijk een keer geruild. Het is goed gegaan, maar er bleken toch wel dusdanige haken en ogen aan te zitten dat ik het niet snel nog een keer zal doen. Deze keer ging het goed omdat ik van tevoren door de recherche was ingeseind wat voor type het was, en dientengevolge niet in de val trapte die het ruilmevrouwtje op de dag van fysieke ruilen voor me op had gezet, maar een andere keer? Geen idee wat er dan gaat gebeuren.

Gesloten