LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegen zeker & mobiel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
wil3
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2012 12:27

opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door wil3 »

Ik ben in 28-10-2010 benadert door zeker & mobiel, aan de deur,
Ik kreeg een mooie jonge dame aan de deur, die mij een contract verkocht.
Ik heb aangegeven dat ik een jaar wilde proberen.
Ik vroeg ook aan de jonge dame of het van zelf op hield, "ja, na een jaar houd het op, en u hoeft niets te doen." dat zei ze, ik ben een jaar verder, hele maal niet meer aan het contract gedacht :x. en krijg herinnering in de bus.
Nou laat ik die dan maar betalen, wand dat was de laatste dacht ik.
Maar wat schets mijn verbazing, het was de betaling van het tweede jaar.
Ik heb aangegeven dat ik niet verder wenste te gaan.

Ik heb een brief gestuurd dat ik per 25-3 op zeg, maar ik kreeg een brief, dat het per 24-3-2012 eindigt is.
Hier op heb ik gelijk weer een opzegging`s brief gestuurd, dat ik er niet mee eens ben , en dat ik per 25-3-2012 opzeg.
dat heb ik rond de 20-2-2012 gestuurd.
hier op heb ik nog steeds geen nette antwoord gehad.

A. Ik ben misleid aan de deur van het automatisch stoppen van het contract.
B. Er is stilzwijgend het contract verlengt.

Ik wens hier op gewoon dat Zeker & Mobiel, geen stiekem verleng meer doet.
Niet alleen voor mij maar ALLE NEDERLANDERS doe het willen stoppen.

niet de groeten aan zeker & mobiel/

16again
Berichten: 16520
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door 16again »

Mogelijk helpt het als je het bedrijf herinnert aan de wet van Dam:


http://ictrecht.nl/contracten-en-algeme ... t-van-dam/

wil3
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2012 12:27

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door wil3 »

Bedankt, en dat ga ik zeker even doen.

Zeker en Mobiel
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2006 11:32

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel »

Geachte Wil3,

Allereerst mijn excuses voor het feit dat u door onze vertegenwoordigster blijkbaar niet goed bent geïnformeerd. Vind het ook vervelend dat het nu met het opzeggen ook niet goed gaat.
Het serivicecontract van Zeker en Mobiel is altijd voor een jaar en word na het eerste jaar verlengd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.

Graag zoek ik voor u uit wat er bij u mis is gegaan. Ik wil u vragen een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam". Ik zal dan zo snel mogelijk het naar u tevredenheid oplossen.

Met vriendelijke groet,

Klantenteam
Zeker en Mobiel,

wil3
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2012 12:27

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door wil3 »

Ik heb jullie een mailtje gedaan, maar nog geen respons.

Oja wel weer een HERINNERING, dat ik nog moet betalen.

fijne dag nog.

Zeker en Mobiel
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2006 11:32

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel »

Geachte Wil3,

Ik heb u mail in behandeling genomen en u krijgt per direct een antwoord. Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenteam
Zeker en Mobiel

wil3
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2012 12:27

Re: opzegen zeker & mobiel

Ongelezen bericht door wil3 »

Dank jullie wel, voor het nog goed oplossen.

thnx.

Groet Wil3

Gesloten