LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door nuvoryn

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
zwolf

opgelicht door nuvoryn

Ongelezen bericht door zwolf »

een paar weken geleden heeft mijn vrouw een potje pillen bij nuvoryn bestelt
tot heden nik ontvangen en bel je ze dan krijg je ze niet aan de lijn ze zeggen dat alle mederwerks die nederlands spreken aan de lijn zitten maar krijg je iemand hahahah dan is het altijd de zelfde vrouw en op mail reageren ze niet
nu ben ik op zoek naar mensen die ook niet iets ontvangen hebben en ik zoek de adres gegevens van ze om zo stappen te ondernemen

MAXIEM

Re: opgelicht door nuvoryn

Ongelezen bericht door MAXIEM »

zwolf

* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.

*Meldpunten Internetoplichting:

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl

**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact

De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.

***Handige adressen:

http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/

Met vriendelijke groet, Maxiem.

claussie1983

Ongelezen bericht door claussie1983 »

Ik had ook besteld,duurde geen 4 dagen zoals beloofd,maar bijna 3 weken....
Word idd niet op mail gereageerd,en aan de telefoon de o zo "vriendelijke"dezelfde mevrouw,die liegt als Pinokkio.
De pillen werken voor geen meter,ook niet in de combinatie die ze adviseren met die anderen ala samen bijna 100 euro.
Als het niet werkte kon je het terug zenden en kreeg je je geld terug,nou geen reactie en geen geld terug,dus mensen laat je niet in de maling nemen en bestel dit niet!

NicoleK

Ongelezen bericht door NicoleK »

Ik ben bang dat ik er ook ben ingetrapt.
Anderhalve week geleden besteld, wel betaald, niks ontvangen.
Dom eigenlijk, je zou beter moeten weten misschien? :?
Nu ook gemaild, en gebeld, zonder reactie. Ook die Engelstalige mevrouw die zegt dat er geen Nederlandstalige adviseurs beschikbaar zijn en de verbinding wordt verbroken.
Ik vrees dat ik naar mijn geld, en potjes, kan fluiten..... :(

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zie het ook vd goede kant ,je gaat die zooi niet slikken :wink:

Sunnyangel81

Ongelezen bericht door Sunnyangel81 »

Ook ik ben hier ingetrapt

Heb op 20 juni een potje besteld, 40 euro overgemaakt maar tot op
Heden nog steeds niks ontvangen .
Al 2 x gemaild maar krijg geen enkele reactie terug!

liekeberckmans

Ongelezen bericht door liekeberckmans »

Hallo,
Ik heb ook aantal weken geleden dit besteld.
En vervolgens niks ontvangen . blijven mailen maar ik krijg steeds dezelfde mail terug die ik daarvoor ook al 4 x heb gehad.
heb 59 euro betaald en ik wil die hoe dan ook terug.
Dus ik ga serieus stappen ondernemen en wil iemand mee doen graag zelfs.
en btw het telefoon nummer wat ik heb gebeld is niet eens bereikbaar.
Dan word er gezegd dat het telefoon nummer niet bestaat.
Terwijl ik bewijs heb dat er in de mail staat dat ik het gegarandeerd zou ontvangen en gegarandeerd geld terug als het niet goed is. Dus ze zijn sowieso nat.
Ik wil dat deze oplichters hun verdiende straf krijgen.

Groetjes Lieke

joycie86

Ongelezen bericht door joycie86 »

ik heb 3 potjes bestelt en ook nog steeds niks binnen
heb ook al mails gestuurt maar krijg geen reactie en gebelt maar dan word de verbinding verbroken
dus 80 euro weg
wie kan me helpen met wat ik moet doen??

MarliesvanHezewijk

Ongelezen bericht door MarliesvanHezewijk »

Als ik de berichtjes zo lees zal ik er ook wel ingetrapt zijn. 4 Weken geleden besteld en betaald, tot op heden niets ontvangen en op mail naar hen verstuuurd zowel in het nederlands als in het engels wordt niet gereageerd.
Marlies

margreetvanh

Ongelezen bericht door margreetvanh »

Ook ik heb op 1 juni 2012 Nuvoryn bestelt. Bij herhaling heb ik aangegeven dat ik niets ontvangen heb. Bijgaand wat data: 11 juni mail, 22 juni wederom mail, 26 juni maar weer geprobeerd, vervolgens nog eens op 1 juli en op 10 juli 2012. Tot op heden heb ik noch Nuvoryn, noch geld terug. Kortom er heerst radiostilte.
Ik sluit me graag aan bij mensen die stappen willen ondernemen tegen NUvoryn.
[email protected]

MAChi

Ongelezen bericht door MAChi »

Graag wilde ik enig gewicht verliezen en heb meteen 4 potjes besteld.3 weken laten ontving ik mijn bestelling en ben 2 maal daags de pillen volgens de aanwijzingen gaan gebruiken. Toen ik aan potje nr 3 begon heb ik een mail gezonden naar [email protected] dat er nog geen gram af was ondanks de 2 ltr water die ik dronk en 2 x per wk sporten. Ik heb enige niets zeggende antwoorden ontvangen zoals dat ik meer moet bewegen en meer water moet drinken, maar verder niet. Toen ik mijn geld terug eiste na potje nr 3 en geen resultaat kreeg ik geen reactie meer. Ik heb een brief geschreven naar Nathans Naturals, c/o BTB mailflight Ltd,
Unit 2B, Viking Industrial Est. Hudson Road, Bedfort, MK41 0QB, United Kingdom, maar nog geen antwoord ontvangen. Hopelijk heeft u meer succes.

peterkorf

Ongelezen bericht door peterkorf »

Ben bang dat ook ik erin ben getrapt.
Mooie aanbieding 3+3 potjes, alleen jammer dat ik daarmee maar liefst 119 euro over de balk heb gesmeten.
Bellen lukt wel, maar ach altijd hetzelfde antwoord.
1 juli besteld en nu 5 aug nog altijd niets ontvangen, zal wel mis zijn gegaan in de post zegt men dan, jaja drie maal mis?????
We moeten hier iets tegen ondernemen en ik ga dit ook zeker doen, diefstal en oplichting is en blijft strafbaar en dit soort bedrijven hebben geen bestaansrecht.

faithhope

Ongelezen bericht door faithhope »

Ik heb NUVORYN op 29 july 2012 bestelt en vandaag is 6 augustus nogsteeds geen reactie. Ik heb de ORDER/BEVESTIGING die ik heb ontvangen na de betaling terug beantwoord om te weten over hoeveel dagen krijg ik de pillen in huis , ik zit nogsteeds te wachten. Ik wil graag mijn geld terug, en wie kan mij helpen.

MarliesvanHezewijk

Ongelezen bericht door MarliesvanHezewijk »

Vorige week kreeg ik eindelijk een mailtje terug van nuvoryn. Ik kon mijn bestelling opnieuw plaatsen of het geld terug krijgen. Heb voor het laatste gekozen en binnen een paar dagen stond het geld op mijn rekening.

jeepeehuib

Ongelezen bericht door jeepeehuib »

Ik heb ook in juni besteld maar ook niets ontvangen
dus niet bestellen het is oplichterij

myl

Ongelezen bericht door myl »

ik heb 8 april 2013 een potje besteld a € 49,00, netjes betaald enz... bij telebankieren bleek dat ik 5 bestelling had geplaatst en middels een machtiging van Nuvoryn was er bijna 500 euro afgeschreven voor iets wat ik niet had besteld ik weet niet eens wat er mijn kant op komt. bedrag geprobeerd te storneren de volgende dag bij de rabobank, lukt dus niet omdat ze bij nuvoryn dat kunnen blokkeren, de de rabobank kon niets voor mij doen. uiteindelijk is het gelukt contact te zoeken met nuvoryn, volgens de slecht nederlandse sprekende man die zijn handen in onschuld wast omdat hij maar op een callcenter werkt en hij geen inzage heeft in mijn bestelling, moest ik de bestelling gewoon afwachten en dan de bestelling niet accepteren en die dag gelijk bellen met hun dat ik de bestelling geweigerd heb en dan zou ik binnen 3 weken mijn geld terug krijgen, nou je voelt het al aankomen, die bestelling is tot op heden niet aangekomen. dus 500 euro armer!!!! dit kan toch zo niet. wat moet ik doen? wie weet raad? [email protected]

Gesloten