LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er problemen met dealer garanties ?

Peiling eindigde op 11 dec 2012 22:53

ja dealer probeert onder de garantie uit tekomen
1
33%
nee dealer heeft kosten volledig vergoed
2
67%
ik rijd een VW en heb dezelfde problemen
0
Geen stemmen
ik rijd Opel en heb dezelfde problemen
0
Geen stemmen
ik rijd BMW en heb dezelfde problemen
0
Geen stemmen
ik rijd MB en heb dezelfde problemen
0
Geen stemmen
ik rijd fiat en heb dezelfde problemen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door cliff »

Ik rij in een Golf tsi en kreeg problemen met mn distriebutie ketting.

Dit heefd vw erg netjes opgelost hoor :)

Gr
NONO schreef:"niet het geval dan koop je voor heel veel geld een probleemauto (en kun je VW ook weinig meer verwijten)."

Het echte probleem met VW is dat ze toch wel weten dat hun auto's verkocht worden, om het even wat voor rotzooi het is.

Waarbij het feit komt, dat het grootste deel toch geleast wordt.
In Duitsland geldt dat zelfs voor tweederde van de Golf's.

Kennelijk weet VW de kosten af te wentelen op haar toeleveranciers.
Want wat gebeurd er met de leverancier van die kettingen die voor
de TSI motoren worden gebruikt, die omdat VW hen te veel afknijpt
de mallen te lang gebruiken waardoor de kettingen niet stevig genoeg
zijn.

Afbraakproces was kennelijk af te meten aan de breuken, die eerst
nog vanaf 60.000 km begonnen, maar uiteindelijk al bij wagens die
nauwelijks 10.000 km hadden gereden optraden.

Ja, Winterkorn moet zijn winst toch ergens vandaan halen om zijn
loonsverhoging naar 17,5 miljoen euro vorig jaar te kunnen waarmaken.
Wat sinds 2003 een toename van voor zover ik me kan herinneren iets van 50% was; wat zouden zijn werknemers er bij hebben gekregen?

Nee, al zou ik die VW cadeau krijgen, die ging direct in de verkoop.
Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, natuurlijk, waarvan
VW en Pon niet wakker zullen liggen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Als je nou zo over dat merk denkt. WAAROM HEB JE DAN OOIT EEN VW GEKOCHT.?
Beetje gefrusteerd kom je over,ook met 12 je garantie zijn er bepaalde pnt die erbuiten vallen.
Verkoop lekker je auto en koop een panda of wat dan ook..iets aziatisch...amerikaans, maar oom daar zal je ooit wel eens wat tegenkomen,

Beetje grof om hiter erbij te betrekken vind je niet?
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 06 aug 2012 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door bprosman »

Het is een illusie.. een Adolf Hitler ideologie....
@Sebas273,
Neem aan dat je dan ook geen aanspraak maakt of gaat maken op kinderbijslag :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ jd

Ja idd...vind het beetje TE...maar goed..je zal gefrusteerd zijn..
Misschien hebben ze in duitsland nog een fiets voor je...aangezien je dat toch beter vind voor de co2,

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Sebas is een triest figuur zo sjonnie met petje achterste voren die groen vd wiet ziet en niks uitgeef aan onderhoud..

En zijn roestprobleem is niet van binnenuit maar van sierstrips waarmee gekloot is dus eigenschuld sebassie en adriaan

Nu maar vragen om een slotje kansloos te stoned om het te begrijpen blijkbaar.

En dan adolf erbij halen hahaha dan ben je idd een frustie figuur ppfff

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ shs

Chill man...nou ik ga volgend jr weer voor de volgende vw hoor...niks mis mee...topper!!

Denk dat ik dat ook nog heel lang blijf doen,..

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door ruud_a »

rozemarijntje schreef:@ jd

Ja idd...vind het beetje TE...maar goed..je zal gefrusteerd zijn..
Misschien hebben ze in duitsland nog een fiets voor je...aangezien je dat toch beter vind voor de co2,

die fietsen zullen ondertussen ook wel verroest zijn ook al kwamen die uit Nederland
als ik zijn bericht goed lees, had de auto geen last van roest toen hij hem kocht, maar later kwam er roest onder de strip vandaan
zou dat misschien zijn eigen schuld kunnen zijn?
ik krijg overigens sterk de indruk dat hij volkswagen zoveel mogelijk af wil kraken, omdat hij geen gelijk krijgt
moet wel erg gefrustreerd door het leven gaan
ik zou hem wel pilletjes aan kunnen raden, maar dan gaan de zorgkosten weer omhoog
dat zal ik dus maar niet doen

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door john duelieux »

In de poll mis ik trouwens de volgende optie:

Ik rijd Ford en ik heb geen problemen met de dealer want ik ga altijd naar Beun de Haas :lol:

sebas273
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2012 23:37

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door sebas273 »

Het feit dat ik hier mensen tegen kom die zich persoonlijk aangevallen voelen over een merk dat onbetrouwbaar is zegt al wat. En dan ook nog een merk dat door Adolf hitler in het leven is geroepen. Het word tijd dat de piano lak glans van die roestbakken af gaat en dat de realiteit naar boven komt. We leven niet in het derde reich en ik wil dat iedereen weet dat VW das auto! je voor de gek houd met zijn 12 jaar roest garantie. De roest ontstaat door een fabrieksfout bij het vezinken van de auto.. Aangetoond in het rapport van ANWB garantex dat ik hier heb liggen. geen dakdragers dus!!! ooit wel eens een graf van opa en oma gezien op een Lupo? hier een HOT topic over de auto van een club door VW erkend http://www.vw3literlupoclub.com/Roest.html

verder is ford een amerikaans merk en niet duits en daarom komt deze in de poll niet voor.. http://www.autobild.de/artikel/herstell ... 03893.html
ik focus me meer op de duitse merken daar te betrouwbaar ogen immers is
het tegendeel waar. garantie is te verwaarlozen zeker bij VW

lees wikipedia over oorsprong van het ontwerp van de Volkswagen kever en vandaag de reclame van DAS AUTO tevens ben ik fel tegenstander van koffieshops maar daar praten we in dit topic niet over... de verslavings wereld van de westen.. ontkenning is trouwens de grootste eigenschap van iemand die verslaafd is geraakt aan een bepaald product??? dus waar praat je over . kom met argumenten en geen onzin http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Kever
Laatst gewijzigd door sebas273 op 07 aug 2012 08:16, 5 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door bprosman »

En dan ook nog een merk dat door Adolf hitler in het leven is geroepen.
@Sebas273, nogmaals , kinderbijslag ook, dat wil je ook niet ?

sebas273
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2012 23:37

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door sebas273 »

Ik sta niet achter het beleid van Adolf hitler. VW bugs noemen ze dat in computer taal is er 1 van.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik sta niet achter het beleid van Adolf hitler
Dat was geen antwoord op mijn vraag :wink:

sebas273
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2012 23:37

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door sebas273 »

ik heb geen kinderen.. maar wel een VOLKSWAGEN LUPO 3L die roest vertoond onder de garantie termijnen van DAS AUTO..
Tevens is het inderdaad farmaceutische industrie die onze zorg kosten hoog maken maar dat is weer een andere illusie van DER WELT. We leven onderhand in het Drittes REICH invented by ADAM SMITH...
Laatst gewijzigd door sebas273 op 07 aug 2012 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door Frantic2 »

sebas273 schreef:12 jaar garantie is 12 jaar garantie anders moet je dat niet verkopen bij je Volkswagen invented 3de reich merk. Gelukkig zijn er NOG mensen die slimmer ZIJN in Engeland is deze rommel helemaal niet zo populair word het terecht als rommel beschouwd.. Het is een illusie.. een Adolf Hitler ideologie.... Wil je een echte auto koop dan geen Volkswagen het is onbetrouwbaar en de prijzen zijn ook nog eens stervend duurder dan de echte Volksmerken.... 1 reich 1 auto.. belachelijk ga maar fietsen beter voor volksziektes en minder co2 uitstoot wat weer zorgt voor minder regen en minder armen en minder rijken in het midden oosten.
vw innovatie.. ? 1 turbo.. een injector of rail injector en dat was dan weer... wow wat zijn we goed bezig.. voor innovatie moet je niet bij VW zijn. vierkante tanks zijn het.
maar even gequote... wat een trieste reactie TS, dit is 60 jaar geleden en dus had je dat al kunnen weten voordat je zelf zo nodig zo'n auto moest hebben.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sebas273 schreef:Gelukkig zijn er NOG mensen die slimmer ZIJN in Engeland is deze rommel helemaal niet zo populair word het terecht als rommel beschouwd..
Nee, in Engeland zijn ze goed bezig. Daar worden de Fiesta en Corsa het beste verkocht.... Die zijn echt veeelllll beter dan een VW....

sebas273
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2012 23:37

Re: VOLKSWAGEN CAROSSERIE GARANTIE IS HOPELOOS ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door sebas273 »

Ik heb die auto gekocht omdat het het enige 3liter op 100 km model was en omdat ik misschien teleurgesteld ben in Volkswagen omdat het helemaal niet betrouwbaar is.. Het is een illusie en vind dat mensen dat mogen weten.

Dit is niet mijn eerste nare ervaring met de vw lupo 3l maar de andere zal ik jullie besparen. lees het forum over de techniek van VW Ik baal van VW en er zijn naar mijn mening teveel VW's illusies op de weg. daar moet een einde aan komen. die mooie praatjes van een van de medewerkers van PON dat ze niet verplicht zijn garantie claim te honoreren en dan maar 50% geven uit coulance is gebakken lucht.. Het is niet PON die hier claims vergoed het is VOLSKWAGEN AG in duitsland ze lullen maar wat bij volkswagen en ik houd niet van schijn verhalen.. afspraak is afspraak.. volkswagen roesten niet dat is hun stelling. en anders is daar de garantie. maar daar klopt niks van be aware.. VW roest en heeft kinderroestziektes in hun autos zitten..

Gesloten