LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel: Kan niet uitbellen, opgebeld worden wel?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
verzendingen

Simpel: Kan niet uitbellen, opgebeld worden wel?

Ongelezen bericht door verzendingen »

Welk nummer ik ook kies, ik krijg steeds een bandje te horen met daarop een tekst, zal het hier neerzetten, misschien weet dan iemand wat dit te betekenen heeft?

Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice. This call is not allowed for further information please call customer service.

Deze tekst wordt acht keer herhaald in zowel Nederlands als in het Engels. Ik heb een bel plafond ingesteld op 10 euro, maar wij zijn nu aan het begin van een nieuwe maand. Dan gaat de nieuwe bel bundel toch weer in?

Simpel heeft de verkoop en helpdesk absoluut van elkaar gescheiden. Ze helpen je niet verder op het gratis nummer 0800-1418. Je dient dan 0900-1418 te bellen. Per gesprek kost dat 35 eurocent, een vast tarief, dat is dan wel weer schappelijk omdat je niet meer betaald als je lang in de wacht staat.

Zojuist gebeld, er blijken problemen te zijn met de bel plafonds waardoor je niet meer kunt bellen.

verzendingen

Re: Simpel: Kan niet uitbellen, opgebeld worden wel?

Ongelezen bericht door verzendingen »

In reactie van Simpel:

We hebben je vraag met betrekking tot je belplafondblokkade in goede orde ontvangen.

Door een storing op ons netwerk heeft het verwijderen van belplafondblokkades vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wij raden je aan om je telefoon minimaal 1 maal per dag uit en opnieuw aan te zetten.

Onze excuses voor het ongemak

Voor vragen over creditatie kun je een brief schrijven naar:

Simpel BV
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen

http://www.trosradar.nl/consumententips ... j-storing/ < staat dat ze per individueel geval de situatie bekijken. Ze moeten gewoon een maatregel treffen die voor iedereen hetzelfde is. Ze zijn bang voor hoge claims natuurlijk?

ladieda

Ongelezen bericht door ladieda »

Hallo.

Ik heb precies hetzelfde probleem bij Simpel. Ik kan niet bellen, wel gebeld worden. na het ingaan van mijn abonnement heeft hij het twee weken gedaan, daarna niet meer.

Wat ik ook probeer, ik krijg de klantenservice niet te pakken. Ook niet per mail, ze reageren gewoon niet.

IK WIL HEEL GRAAG EEN ANTWOORD VAN SIMPEL!

Amandje_S

Ongelezen bericht door Amandje_S »

Hallo,

Ook ik ken het probleem. Ik heb één keer mijn abonnement te laat betaald (althans het was door een fout teruggestort op mijn rekening). Hierdoor hadden ze mijn abonnement geblokkeerd waardoor ik alleen nog maar gebeld kon worden. Zo snel mogelijk heb ik het betaald.

Ik ben nu twee maanden verder, twee keer weer mijn abonnement netjes betaald, maar ze weigeren mijn abonnement weer te activeren. Met bellen kom ik geen steek verder (moet dan ook een telefoon van een ander lenen) en mijn mail hierover wordt gewoon niet beantwoord.

Toen ik vervolgens een mail stuurde met dat ik mijn abonnement wilde beëindigen, kreeg ik ineens wel heel snel een reactie dat dat niet kon. Maar nog steeds geen antwoord op mijn verzoek mijn abonnement te activeren.

Ik heb ze vandaag weer gemaild en aangegeven dat wanneer ik dinsdag (dan geef ik ze dus nog even de tijd) nog steeds niet kan bellen/smsen dat ik dan per direct mijn abonnement stopzet en een vergoeding eis van de afgelopen twee maanden. Heb immers wel betaald maar kon er geen gebruik van maken.
Ik berust me dan op het feit dat hun hun voorwaarden gewoon niet nakomen. En ik betaal dan ook echt geen cent meer aan ze.

Eens kijken of ze daar dan wel op reageren.

Simpel... Yeah right! :evil:

grunholz

Ongelezen bericht door grunholz »

nou ik heb ook dat aan de had heb op 16 juli de rekening van mijn vrouw en mijn betaald totaal € 37,84 zijn nu ander halve maand verder maar nog steeds niet aan gesloten de ABN Amro heeft contact gezocht met simpel maar heeft geen resultaat op geleverd zijn gewoon SIMPEL niet te bereiken heb via hun vraag mail 3 keer naar een oplossing gevraag maar daar ook geen reactie van gekomen toen via hun mail adres 3 maal en weer niks heb op 6 augustus nogmaals betaald maar weer geen reactie bellen heeft geen zin... daar doen ze bij SIMPEL niet aan ..... geld opstrijken en weg wezen dat is blijkbaar hun mottoSIMPEL wordt er SIMPEL van ...........

Gesloten