LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T Mobile heeft ten onrechte een blokkade op mn gsm gezet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
g_rock156

T Mobile heeft ten onrechte een blokkade op mn gsm gezet

Ongelezen bericht door g_rock156 »

Ik heb bij t mobile een betalingsregeling getroffen zodat ik mijn factuur in termijnen moest betalen. De eerste keer dat ik had gebeld ontving ik telkens maar geen acceptgirokaart enbevestiging van de regeling. Tweede keer dat ik belde kreeg ik de melding dat vorige collega uitsel was vergeten in te voeren. Alsnog acceptemail gehad en laatste termijn moest voor 12 8 2012 moeten voldaan. Vandaag 6 8 2012 is opeens mn gsm geblokkerd zodat ik niet kan uitbellen!! Zeer ontevreden en vertrouwen in tmobile is geheel weg. Zeer klantonvriendelijke organisatie die gemaakte afspraken niet nakomt!

john duelieux

Re: T Mobile heeft ten onrechte een blokkade op mn gsm gezet

Ongelezen bericht door john duelieux »

T mobile maakt een foutje en U bent boos.
U hebt ook foutjes gemaakt door de rekeningen niet te betalen. Wees blij dat T mobile U tegemoet kwam met een regeling en niet meteen afsloot en een incassobureau stuurde.

g_rock156

Ongelezen bericht door g_rock156 »

Blijkbaar weet u niet waar u over praat.
Als er een betalingsregeling wordt getroffen is er een uitstel van betaling voor het restant openstaande bedrag. Dus de blokkade had nooit plaats mogen vinden.

dazsires

Ongelezen bericht door dazsires »

Het wordt nog erger, om de blokkade te verwijderen moet je ook 'administratie'kosten gaan betalen voor het 'opnieuw'aansluiten € 40 euro uit mijn hoofd..

Gesloten