Veel berichten vandaag in de kranten en overige media over de 235 miljoen die AEGON reserveert voor de woekerpoliscompensatie. Veel woekerpolisklanten denken nu vermoedelijk dat ze alleen nog maar hun bankrekening aan Aegon hoeven op te geven en de compensatie van duizenden euro's stroomt binnen.
Helaas, niets van dit alles. De compensatiefooi van Aegon wordt alleen maar naar voren gehaald. En die compensatie stelt niets voor.
De compensatie van 235 miljoen is nog niet eens voldoende om 25% van de KOERSPLAN-gedupeerden te compenseren. Laat staan de circa anderhalf miljoen klanten met soortgelijke wanproducten, als Spaarbeurs, Fundplan, Toekomstplan etc etc. etc.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon speelt mooi weer in de persmedia
-
Re: Aegon speelt mooi weer in de persmedia
Goed gezien! Volgens Aegon zelf gaat het om 1,3 miljoen polissen. Laten we de gemiddelde compensatie aan de lage kant op 5.000 € schatten, dan praten we al over een schadepost (voor Aegon) van 6,5 miljard!
Aegon houdt kennelijk niet alleen haar klanten, maar ook haar aandeelhouders voor de gek.
En dankzij Aegon's vertragingstactiek kun je als klant niet veel meer dan wachten.
Ik hoop toch echt dat politiek en media zich hier eens echt op storten. Want zonder die aandacht kan Aegon ('Eerlijk over later') ongestraft nieuwe klanten binnenhalen en bestaande klanten schofferen.
Aegon houdt kennelijk niet alleen haar klanten, maar ook haar aandeelhouders voor de gek.
En dankzij Aegon's vertragingstactiek kun je als klant niet veel meer dan wachten.
Ik hoop toch echt dat politiek en media zich hier eens echt op storten. Want zonder die aandacht kan Aegon ('Eerlijk over later') ongestraft nieuwe klanten binnenhalen en bestaande klanten schofferen.
-
Blijf vooral hopen....Ton de Lange schreef:Ik hoop toch echt dat politiek en media zich hier eens echt op storten. Want zonder die aandacht kan Aegon ('Eerlijk over later') ongestraft nieuwe klanten binnenhalen en bestaande klanten schofferen.
en hopen....