LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand al iets gekocht bij www.tetrax.nl??

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
johantrommelen

Iemand al iets gekocht bij www.tetrax.nl??

Ongelezen bericht door johantrommelen »

Hoi

Ik heb vorige week iets via de site www.tetrax.nl gekocht. Nu heb ik netjes betaald, via Ideal. En toen bleef het stil.
Ik vermoed dat er iets aan de hand is:
De site is uit de lucht, er staat nu alleen een telefoonnummer. En dan krijg je (nog) iemand aan de lijn die netjes verteld dat er problemen zijn met de levering en dat alles opgelost wordt.
Ik heb mijn (terechte??) twijfels, hierover.

ZIjn er meer mensen die hier problemen mee hebben??

ArneLH
Contacteer:

Re: Iemand al iets gekocht bij www.tetrax.nl??

Ongelezen bericht door ArneLH »

Adres, KvK-nummer en handelsnaam komen niet overeen volgens het KvK Handelsregister. De handelsnaam is helemaal niet geregistreerd en de onderneming met dat KvK-nummer is niet gevestigd in Hardenberg.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bellen, en zeggen dat je het graag binnen 5 dagen opgelost ziet, en anders volgt aangifte...

Beetje vreemd.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

inmiddels is de website uit de lucht.

johantrommelen

Ongelezen bericht door johantrommelen »

Hoi Allen

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice. Ze waren bezig om alles af te handelen, en ik kreeg zelfs een mail met daarin de bevestiging dat ik morgen (vrijdag 10 augustus) mijn bestelde product in huis zou krijgen. Ik ben benieuwd. Ik denk dat ze te goeder trouw zijn. Ze gaven als reden op dat de toeleverancier van de producten faiiliet is. En dat ze daardoor ook zelf stoppen. Ze krijgen geen leveringen meer.
Ik wacht af en laat jullie weten hoe of wat.

Johan

Gesloten