Mijn hemel! schreef:Eéns zie je het licht.
Net als jij, bedoel je?
Met alle respect voor de details waar jij je zo blind op navelstaart, maar zie die hele MLM nou eens in grote lijnen. Marketing in de kortst mogelijke omschrijving is het aan de man brengen van een produkt op de markt. Waar zie jij nou één voorbeeld uit de afgelopen 60 jaar die MLM claimt te bestaan, dat er een MLM-produkt zich een serieuze positie op de markt heeft verworven? Alleen 13-in-een-dozijn meuk waar nauwelijks een mens ooit van heeft gehoord wordt via deze kanalen verhandeld.
Ik weet dat jij helemaal lyrisch wordt van de kwaliteit van de schoonmaakmiddeltjes die jij probeert te slijten aan je vrienden en bekenden, maar denk je ook niet dat zulke geweldige produkten eigenlijk door heel Nederland gebruikt zouden moeten worden? Is dat op zichzelf dan al geen indicatie dat MLM dan misschien niet de meest voor de hand liggende marketing methode is als de winkels dan blijkbaar vol liggen met tweederangs spul, en de hollandse keukenkastjes net zo?
Who cares wat het verschil is tussen ván of óver, als de omzet zélf geen drol voor stelt?
Who cares dat er tóch wel mensen héúl erg rijk mee worden als die MLM-meuk alleen terug te vinden is in de huizen van de MLM-ers zélf?
Who cares dat er maar liefst 2 miljard wordt omgezet, als blijkt dat daar ruim 3,3 miljoen mensen in ruim 80 landen voor nodig zijn?
De conclusie is dat het wel hele slechte produkten moeten zijn als zo'n goeie marketingmethode maar zo'n marginaal effect resulteert, of dat de marketingmethode toch wel erg beroerd moet zijn als het zo'n geweldig produkt niet op de markt weet te positioneren. Kies maar welke situatie van toepassing is...
Overigens, wel mijn oprechte complimenten voor de nieuwe opzet van jouw website. Van je échte bedrijf wel te verstaan. Alleen wil ik je wel de tip geven de bouwer ervan te vragen zich te verdiepen in het verhogen van de security. Momenteel biedt je hackers de mogelijkheid zich erover te ontfermen, en dan doel ik met name op regel 219 in het script ....\com_dfcontact\dfcontact.php. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, want jij zal toch zeker de eerste zijn die met mij eens zal zijn hoe belangrijk het is je beveiliging te borgen, nietwaar....? (Denk hier maar een knipoog-smiley achter)