LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
ben nu al 7 x afgesloten door tele2 ondanks optijd betalingen. krijg elke x sorry onze fout maar er wordt maar niets aan gedaan. nu alweer 1,5 week afgesloten en nog steeds niet aangelsoten ondank dat de betaling al 2 maanden binnen is. bank afschrift gemaild en nog niets. kreeg wel een mail dat alles verwerkt was en vervolgens een mail dat ik de klantenservice weer moet bellen om aangesloten te worden!!!! a 10 cent per minuut!!! doe ik dus niet meer kost me een vermogen elke x weer tele2 te bellen. Maar het ergste is nog dat ik bezig ben een eigen bedrijf optestarten en dan wordt je zomaar afgesloten!!! dit kost me gewoon klanten. stap gelijk over naar een ander. ben er klaar mee.
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Ik was na de 2e of 3e keer al overgestapt ...maar blijkbaar is er iets wat je toch bij tele2 houdt?
Je kan in ieder geval het contract wel ontbinden (zou even wachten tot de 8e keer ) wegens wanprestatie; mits je betalingen echt op tijd zijn (datum bij jou afgeschreven is niet die datum, de datum bij tele2 bijgeschreven is dat wel), maar ik neem aan dat dat met automatische incasso gaat?
Je meldt iets over 2 maanden terug al betaald? Ben je een achterstand aan het inlossen? Elke betaling zal eerst van achterstand af gaan, en dan pas van een huidige maand/rekening.
Je kan in ieder geval het contract wel ontbinden (zou even wachten tot de 8e keer ) wegens wanprestatie; mits je betalingen echt op tijd zijn (datum bij jou afgeschreven is niet die datum, de datum bij tele2 bijgeschreven is dat wel), maar ik neem aan dat dat met automatische incasso gaat?
Je meldt iets over 2 maanden terug al betaald? Ben je een achterstand aan het inlossen? Elke betaling zal eerst van achterstand af gaan, en dan pas van een huidige maand/rekening.
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Zoals Tele2 Zakelijk. (leverancier van o.a. de overheid....).sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 19 apr 2012 15:17
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Lijkt me niet handig gezien een startend bedrijf deze kosten waarschijnlijk niet kan dragen. Ik snap juist heel goed dat je overal kosten wilt besparen. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso. Maargoed, zolang TS niet reageertWilmaKramer schreef:Lijkt me niet handig gezien een startend bedrijf deze kosten waarschijnlijk niet kan dragen. Ik snap juist heel goed dat je overal kosten wilt besparen. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 19 apr 2012 15:17
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
TS heeft het onderwerp nog geen 12 uur geleden aangemaakt. Het zou me niks verbazen als TS nog in zijn bed ligt omdat het gisteren te laat was geworden.
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
En toch zegt Tele2 sorry onze foutDofolo schreef:Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso.
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
TS zegt dat tele2 zegt .... mgoed, we wachten op TSJolijn schreef:En toch zegt Tele2 sorry onze foutDofolo schreef:Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso.
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
ik betaal niet via automatische incasso. heb ik geprobeerd maar dat werkt al helemaal niet bij tele2. en nee heb geen betalingsachterstand. nu dus al 11 dagen afgesloten ondertussen bankafschrift gemaild waar alle betalingen op staan en nog steeds niet aangesloten. dit kan toch niet.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Helaas, dit kan wel - uw geval is daarvan akte.djarmo12 schreef:ik betaal niet via automatische incasso. heb ik geprobeerd maar dat werkt al helemaal niet bij tele2. en nee heb geen betalingsachterstand. nu dus al 11 dagen afgesloten ondertussen bankafschrift gemaild waar alle betalingen op staan en nog steeds niet aangesloten. dit kan toch niet.
Ik zou in deze het contract ontbinden wegens wanprestatie - en eisen dat men het nummer vrijgeeft voor portering naar eender welke provider.
Ik zou wel het advies volgen en voor een (klein)zakelijk abonnement gaan - doorgaans iets meer service (behalve t-mobile dan - die is ook zakelijk een groot drama)
Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!
Je betaald dus niet per automatisch incasso dus ik neem aan dat je de betalingen handmatig overmaakt.
Als je dan bijvoorbeeld voor 01-09 moet betalen, wanneer maak je het bedrag dan over? Als je dat dan namelijk pas op 30-08 overmaakt dan kan het voorkomen dat de betaling nog niet is verwerkt bij Vodafone per 01-09 en loop je het risico om afgesloten te worden.
Verder is het vervelend dat je klanten verliest door je onbereikbaarheid maar in dat geval had je beter een zakelijk abonnement af kunnen sluiten. Daar krijgt de klant in ieder geval meer prioriteit op het moment dat er wat mis is met de aansluiting.
Als je dan bijvoorbeeld voor 01-09 moet betalen, wanneer maak je het bedrag dan over? Als je dat dan namelijk pas op 30-08 overmaakt dan kan het voorkomen dat de betaling nog niet is verwerkt bij Vodafone per 01-09 en loop je het risico om afgesloten te worden.
Verder is het vervelend dat je klanten verliest door je onbereikbaarheid maar in dat geval had je beter een zakelijk abonnement af kunnen sluiten. Daar krijgt de klant in ieder geval meer prioriteit op het moment dat er wat mis is met de aansluiting.