LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijstand uitkering geweigerd
Re: Bijstand uitkering geweigerd
Dat van die kamerhuur is NIET waar!! Ik had ook mijn broer in huis, hij betaalde mij kamerhuur, hadden er zelfs een contract voor opgesteld. Maar mooi dat ik 2 jaar huurtoeslag terug kon betalen. Ook mijn kwijtschelding gemeentelijke belastingen was ik kwijt vanwege het inkomen van mijn broer dat werd meegerekend.
Traject dmv een opleiding bestaat ook niet meer bij het UWV. Bezuinigingen, doe maar een cursusje bij de LOI redeneren hun.
Ga eens praten met de woningbouw, ze zullen wel meer met dit bijltje hebben gehakt.
Traject dmv een opleiding bestaat ook niet meer bij het UWV. Bezuinigingen, doe maar een cursusje bij de LOI redeneren hun.
Ga eens praten met de woningbouw, ze zullen wel meer met dit bijltje hebben gehakt.
-
Mijn hemel, het zal je toch gebeuren dat je post door iemand wordt bezorgd die vroeger drugs heeft gebruikt!!Bibie schreef:Ik ken zelfs iemand die hier bij de Post loopt en een drugsverleden heeft.
Ik snap dit punt niet, wat is er mis met iemand in dienst nemen en diegene zo een tweede kans bieden?
Daar hoopt elk mens toch op?
In elke tak heb je wel mensen met een drugsverleden. Ook die mensen kunnen daar heel goed van herstellen/afkicken, opleiding volgen en zo zichzelf weer in het werkgebied omhoog werken en het goed voor elkaar hebben.
Lekker vooroordeel weer!
Lekker vooroordeel weer!
@ Dekko
Twee mogelijke oplossingen. Een derde volwassen persoon die geen familie is in huis veranderd de situatie. Daarnaast zou jij aan je broer een lening kunnen verstrekken of garant staan voor hem, zodat hij een kamer kan huren.
Twee mogelijke oplossingen. Een derde volwassen persoon die geen familie is in huis veranderd de situatie. Daarnaast zou jij aan je broer een lening kunnen verstrekken of garant staan voor hem, zodat hij een kamer kan huren.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik was hier nog vergeten aan toe te voegen dat wanneer hij naar de gemeente gaat om aan te geven dat hij dakloos is, hij zich kan inschrijven op een postadres van de gemeente (speciaal voor daklozen). Dan is er geen sprake meer van een gezamelijke huishouding en kan hij direct een bijstandsuitkering aanvragen. Zo maakt hij in ieder geval een begin.Mendoza schreef:@ts
Als je broer zich uitschrijft heeft hij mogelijk recht op een bijstandsuitkering voor daklozen. Met een klein beetje hulp van jou kan hij dan proberen toch een woning te krijgen en daarna een reguliere bijstandsuitkering ontvangen. Vermoedelijk is de volgende stap het aanvragen van schuldhulpverlening.
Waar hij uiteindelijk slaapt laat ik in het midden
Ja natuurlijk. Dat verwachten ze echt niet en daar zullen zo ook noooooit gaan kijken.Mendoza schreef:Mendoza schreef:
Waar hij uiteindelijk slaapt laat ik in het midden
Hoi Dekko,
Welkom in het nieuwe Nederland, waar de verzorgings-staat morsdood is en het economische klimaat dusdanig slechter gaat!! worden!! dat hier "amerikaanse toestanden" (tent-cities) gaan optreden. Dit voelde ik al 20 jaar geleden aankomen.
Inhoudelijke reactie op je verhaal:
Ik vind het onwijs sneu voor ju en je broer wat er nu met jullie gebeurd. Volgens mij is er al -jaren lang - een soort ongeziene beweging gaande om - koste wat kost - alle overheidsuitgaven terug te dringen, desnoods over de lijken van de inwoners van dit land!. Er is t.g.v. van de bewust! veroorzaakte! economische! crisis! een heuse klassen_oorlog onstaan tussen degenen die:
1 - "de overheid" en hun dienaartjes.
2 - hun goede rijke zakenvrienden, die dus toegang tot werk en inkomsten hebben en zullen houden.
3 - de - voor hun overheidsdoeleinden - getalenteerde, economische (ver)bruikbare en inzetbare arbeidskrachten / loonslaven.
===============================================================================
======[ het glazen plafond][het kastje-naar-de-muur-stuur-muur]=================================
4 - mensen die onder dit glazen plafond zijn gevallen:
5 -> Oudere mensen (die kosten de staat geld uit pensioen fondsen)
6 -> (Chronische) zieke mensen (die kosten de staat geld uit ziektekosten potjes)
7 -> Lager opgeleide, minder sociaal ontwikkelde mensen (kosten de staat www, bijstands en andere uitkeringen)
8 -> Te intelligente mensen, die dit gore spelletje door hebben ("Enemies of the State", Klokkenluiders)
Zij worden systematisch geweerd (via een nog geheime black-list) op zoek naar een reguliare baan, overheids-steun of andere vormen van inkomsten
Zie hier een paar duidelijk zichtbare trends in de samenleving:
A - Vele voormalige (gratis) overheidszaken worden geprivatiseerd (en kosten nu den burger geld)
B - Kinderen moeten steeds langer op de zak van hun ouders (verwerkers) teren.
C - Aanvragen van studiebeurzen (bij overheid) word steeds meer een gewone commerciele banklening.
De economische (overheids) garantie dat "studenten" hun hele leven werken op die lening weer afbetaald te krijgen -> loonslaaf tot je eraan sterft.
D - Het KUNNEN krijgen van een uitkering, word bewust en stelselmatig steeds moeilijker gemaakt door GEMEENTEN!.
Heb je al eens gezien, ervaren wat ze allemaal van je willen weten, voor je zel f in aanmerking komt voor bijv. een bijstands uitkering. Deze informatie kunnen gemeenten zelf allang (via achterdeurtjes bij instanties en bedrijven) zelf te weten komen via alleen je burger-service-nummer!!!
Dit doen ze namelijk allang als ze jouw aanvraag-gegevens controleren!
Dit is dus puur een demotivatie-beleid om je te ontmoedigen.
E - Wetten en regels (op dit en andere gebieden) worden steeds complexer en on-overzichtelijker (gemaakt)
Dit dient maar 1 doel, ont-moediging van "de gewone burger" en om "het (werk)volk" meer en meer afhankelijker te maken (van overheids dienaren die het wel lijken! te snappen)
F - Een baan voor het leven = morsdood, want overheden en bedrijven willen een leger van compleet afhankelijke weg-werp-werknemers!
-> Arbeids-krachten kunnen inhuren wanneer zij ze nodig hebben, ontslaan wanneer het hun uitkomt.
-> Hiervoor hoeven ze ook geen pensioenkosten te betalen en zo zijn ze dus goedkoper (want het draait allemaal alleeeen maar om geld)
G - De overheid creert zo HEEL BEWUST een leger van "werkeloze slaven", die zij TE WERK KUNNEN STELLEN WAAR ZIJ HET WILLEN HEBBEN, in ruil voor een "overheids-uitkering".
H. GAK -> CWI + UWV -> (te)Werk(stellings)Plein
Voelt u 'm waar het naar toe gaat in dit koude kikkerlandje?
Moraal van mijn verhaal:
1 - Hoe meer tijd en energie JIJ steekt het spelen van zgn. verplichte overheids-spelletjes en regeltjes, des te minder tijd JIJ weer over hebt om zelfstandig een nieuwe bron van inkomsten ZELF TE MAKEN of TE VINDEN!.
2 - Van je vriend(in)en en familie zul je het moeten hebben in de toekomst.
Das een geluk voor je broer dat JIJ er nog kunt zijn. Anders had hij dakloos geworden.
3 - Zorg altijd eerst voor je EIGEN SOCIALE VANGNET, van mensen die echt en onvoorwaardelijk van je houden en je (economisch) willen steunen, when the shits hits your fan.
4 - Overheden (over de gehele wereld) zijn er alleen maar op uit om de werkeloze!!, ziekere!!, zwakkere! mensen in hun samen?leving? te (systematisch uit te roeien en) te VERLAMMEN in hun regeltjes en wetjescircus.
Ze demotiveren (discrimineren!!) de zwakkeren, de (tijdelijk) werkelozen. Dit is (volgens een recente Man-Bijt-Hond-uitzending) ook noodzakelijk voor hun economie. Alle Overheden ter wereld zijn dus GEBAAT bij een zeker percentage werkelozen te hebben en doen er alles aan om dit ook zo te houden! Vandaar het demotivatie-beleid wat je op vele plekken in het overheids-apparaat tegen gaat komen.
5 - De globale "overheden" verhandelen hun economisch kapitaal (het aantal gezonde werkende mensen in het land) als ONDERPAND aan internationale banken, geldschieters, om leningen lost te krijgen voor het financieren van hun eigen spelletjes (zoals "De Euro", "EU Super Staat / Terugkeer van Hitlers Derde Rijk genaamd "Europa" en meer van dat soort (in mijn ogen) onzinprojecten, die de bevolking van een land totaal niet te goede komen.
6 - Het Nederlandse Overheids-apparaat is - in essentie - niets anders dan een (economische) parasiet, financiele bloedzuiger (van "hun burgers"), die zelfs nog aan je dooie lichamelijke kadaver nog probeert te verdienen via de "Ben jij al Donor?" campagne". voor hun zakelijke vriendjes in de pharmacie en zorg-industrie.
"Zorg (altijd eerst) voor je zelf, Jij bent het waard! (en je zult wel moeten, want "der uberheid" zal het niet voor je doen, ook al houden ze aardig de illusie in stand dat ze iets anders met je voor hebben
Welkom in het nieuwe Nederland, waar de verzorgings-staat morsdood is en het economische klimaat dusdanig slechter gaat!! worden!! dat hier "amerikaanse toestanden" (tent-cities) gaan optreden. Dit voelde ik al 20 jaar geleden aankomen.
Inhoudelijke reactie op je verhaal:
Ik vind het onwijs sneu voor ju en je broer wat er nu met jullie gebeurd. Volgens mij is er al -jaren lang - een soort ongeziene beweging gaande om - koste wat kost - alle overheidsuitgaven terug te dringen, desnoods over de lijken van de inwoners van dit land!. Er is t.g.v. van de bewust! veroorzaakte! economische! crisis! een heuse klassen_oorlog onstaan tussen degenen die:
1 - "de overheid" en hun dienaartjes.
2 - hun goede rijke zakenvrienden, die dus toegang tot werk en inkomsten hebben en zullen houden.
3 - de - voor hun overheidsdoeleinden - getalenteerde, economische (ver)bruikbare en inzetbare arbeidskrachten / loonslaven.
======[ het glazen plafond][het kastje-naar-de-muur-stuur-muur]=================================
4 - mensen die onder dit glazen plafond zijn gevallen:
5 -> Oudere mensen (die kosten de staat geld uit pensioen fondsen)
6 -> (Chronische) zieke mensen (die kosten de staat geld uit ziektekosten potjes)
7 -> Lager opgeleide, minder sociaal ontwikkelde mensen (kosten de staat www, bijstands en andere uitkeringen)
8 -> Te intelligente mensen, die dit gore spelletje door hebben ("Enemies of the State", Klokkenluiders)
Zij worden systematisch geweerd (via een nog geheime black-list) op zoek naar een reguliare baan, overheids-steun of andere vormen van inkomsten
Zie hier een paar duidelijk zichtbare trends in de samenleving:
A - Vele voormalige (gratis) overheidszaken worden geprivatiseerd (en kosten nu den burger geld)
B - Kinderen moeten steeds langer op de zak van hun ouders (verwerkers) teren.
C - Aanvragen van studiebeurzen (bij overheid) word steeds meer een gewone commerciele banklening.
De economische (overheids) garantie dat "studenten" hun hele leven werken op die lening weer afbetaald te krijgen -> loonslaaf tot je eraan sterft.
D - Het KUNNEN krijgen van een uitkering, word bewust en stelselmatig steeds moeilijker gemaakt door GEMEENTEN!.
Heb je al eens gezien, ervaren wat ze allemaal van je willen weten, voor je zel f in aanmerking komt voor bijv. een bijstands uitkering. Deze informatie kunnen gemeenten zelf allang (via achterdeurtjes bij instanties en bedrijven) zelf te weten komen via alleen je burger-service-nummer!!!
E - Wetten en regels (op dit en andere gebieden) worden steeds complexer en on-overzichtelijker (gemaakt)
Dit dient maar 1 doel, ont-moediging van "de gewone burger" en om "het (werk)volk" meer en meer afhankelijker te maken (van overheids dienaren die het wel lijken! te snappen)
F - Een baan voor het leven = morsdood, want overheden en bedrijven willen een leger van compleet afhankelijke weg-werp-werknemers!
-> Arbeids-krachten kunnen inhuren wanneer zij ze nodig hebben, ontslaan wanneer het hun uitkomt.
-> Hiervoor hoeven ze ook geen pensioenkosten te betalen en zo zijn ze dus goedkoper (want het draait allemaal alleeeen maar om geld)
G - De overheid creert zo HEEL BEWUST een leger van "werkeloze slaven", die zij TE WERK KUNNEN STELLEN WAAR ZIJ HET WILLEN HEBBEN, in ruil voor een "overheids-uitkering".
H. GAK -> CWI + UWV -> (te)Werk(stellings)Plein
Voelt u 'm waar het naar toe gaat in dit koude kikkerlandje?
Moraal van mijn verhaal:
1 - Hoe meer tijd en energie JIJ steekt het spelen van zgn. verplichte overheids-spelletjes en regeltjes, des te minder tijd JIJ weer over hebt om zelfstandig een nieuwe bron van inkomsten ZELF TE MAKEN of TE VINDEN!.
2 - Van je vriend(in)en en familie zul je het moeten hebben in de toekomst.
Das een geluk voor je broer dat JIJ er nog kunt zijn. Anders had hij dakloos geworden.
3 - Zorg altijd eerst voor je EIGEN SOCIALE VANGNET, van mensen die echt en onvoorwaardelijk van je houden en je (economisch) willen steunen, when the shits hits your fan.
4 - Overheden (over de gehele wereld) zijn er alleen maar op uit om de werkeloze!!, ziekere!!, zwakkere! mensen in hun samen?leving? te (systematisch uit te roeien en) te VERLAMMEN in hun regeltjes en wetjescircus.
Ze demotiveren (discrimineren!!) de zwakkeren, de (tijdelijk) werkelozen. Dit is (volgens een recente Man-Bijt-Hond-uitzending) ook noodzakelijk voor hun economie. Alle Overheden ter wereld zijn dus GEBAAT bij een zeker percentage werkelozen te hebben en doen er alles aan om dit ook zo te houden! Vandaar het demotivatie-beleid wat je op vele plekken in het overheids-apparaat tegen gaat komen.
5 - De globale "overheden" verhandelen hun economisch kapitaal (het aantal gezonde werkende mensen in het land) als ONDERPAND aan internationale banken, geldschieters, om leningen lost te krijgen voor het financieren van hun eigen spelletjes (zoals "De Euro", "EU Super Staat / Terugkeer van Hitlers Derde Rijk genaamd "Europa" en meer van dat soort (in mijn ogen) onzinprojecten, die de bevolking van een land totaal niet te goede komen.
6 - Het Nederlandse Overheids-apparaat is - in essentie - niets anders dan een (economische) parasiet, financiele bloedzuiger (van "hun burgers"), die zelfs nog aan je dooie lichamelijke kadaver nog probeert te verdienen via de "Ben jij al Donor?" campagne". voor hun zakelijke vriendjes in de pharmacie en zorg-industrie.
"Zorg (altijd eerst) voor je zelf, Jij bent het waard! (en je zult wel moeten, want "der uberheid" zal het niet voor je doen, ook al houden ze aardig de illusie in stand dat ze iets anders met je voor hebben
Juist!! Waarom zou je er zelf überhaupt iets voor moeten doen? Ze kunnen het toch gewoon thuis komen brengen!ronaldv2 schreef: Heb je al eens gezien, ervaren wat ze allemaal van je willen weten, voor je zel f in aanmerking komt voor bijv. een bijstands uitkering. Deze informatie kunnen gemeenten zelf allang (via achterdeurtjes bij instanties en bedrijven) zelf te weten komen via alleen je burger-service-nummer!!!
Beste TS,
Ik weet helaas helemaal niets van uitkeringen , dus kan u daarin niet adviseren.
Maar ik weet wel dat een oom van mij ( in een soort van vergelijkbare situatie) gesoliciteerd heeft bij Macdonalds en is aangenomen! Na jaren solliciteren overal afgewezen, hij was ook ongeschoold. Is wel een paar jaar jonger dan uw broer (35) maar proberen kan altijd toch. Bij dit soort fast food ketens (KFC, Burgerking)nemen ze ook echt "alles" (sorry) aan.
Ik denk dat het gewoon het beste is om te blijven proberen werk te vinden, ieder uurtje dat ie kan werken is meegenomen, nu heeft ie helemaal niets. Bovendien als hij alles aanpaakt ( tijdelijk werk, weinig uren enz enz) laat dat ook de goede wil zien
Ik weet helaas helemaal niets van uitkeringen , dus kan u daarin niet adviseren.
Maar ik weet wel dat een oom van mij ( in een soort van vergelijkbare situatie) gesoliciteerd heeft bij Macdonalds en is aangenomen! Na jaren solliciteren overal afgewezen, hij was ook ongeschoold. Is wel een paar jaar jonger dan uw broer (35) maar proberen kan altijd toch. Bij dit soort fast food ketens (KFC, Burgerking)nemen ze ook echt "alles" (sorry) aan.
Ik denk dat het gewoon het beste is om te blijven proberen werk te vinden, ieder uurtje dat ie kan werken is meegenomen, nu heeft ie helemaal niets. Bovendien als hij alles aanpaakt ( tijdelijk werk, weinig uren enz enz) laat dat ook de goede wil zien
Een vergelijking is ook omkeerbaar, hoe MINDER tijd jij steekt in het aanvragen van een uitkering hoe MEER tijd je hebt om een baan te vinden1 - Hoe meer tijd en energie JIJ steekt het spelen van zgn. verplichte overheids-spelletjes en regeltjes, des te minder tijd JIJ weer over hebt om zelfstandig een nieuwe bron van inkomsten ZELF TE MAKEN of TE VINDEN!.
Volgens mij heb je iets TE vaak "Enemy of the state" gekeken.Zij worden systematisch geweerd (via een nog geheime black-list) op zoek naar een reguliare baan, overheids-steun of andere vormen van inkomsten
aanhanger van de welbekende complottheorie.
Dat zeg ik Gamma!Een vergelijking is ook omkeerbaar, hoe MINDER tijd jij steekt in het aanvragen van een uitkering hoe MEER tijd je hebt om een baan te vinden
Google maar eens op klokkenluider, rechterlijke dwalingen als u daartoe in staat bent. Dan krijgt u ook een ander beeld van onze "overheid"Zij worden systematisch geweerd (via een nog geheime black-list) op zoek naar een reguliare baan, overheids-steun of andere vormen van inkomsten
Volgens mij heb je iets TE vaak "Enemy of the state" gekeken.
Wat door het bewustzijn van de een nog als "complet-theorie" gelabeled word, kan voor de andere een andere kijk op de harde realiteit zijn .aanhanger van de welbekende complottheorie.
Jeetje!.ronaldv2 schreef: Google maar eens op klokkenluider, rechterlijke dwalingen als u daartoe in staat bent. Dan krijgt u ook een ander beeld van onze "overheid"
En ik maar denken dat de rechterlijke macht los stond van de overheid.
-
Consequentie is wellicht wel dat familieleden niet meer willen opvangen. En als ze zelf een uitkering hebben heeft het wellicht ook gevolgen voor hen. Nu zit TS wel met een extra persoon in huis en moet kosten voor hem maken. Goed, het is zijn eigen broer, maar ik kan me voorstellen dat het gedurende langere tijd ook voor hem niet leuk is.kweenie schreef:Er wordt hier voorbijgegaan aan de essentie van een bijstandsuitkering. Een bijstandsuitkering is een laatste vangnet voor wie helemaal geen mogelijkheden heeft om op een andere manier te kunnen leven. Dit is een principieel andere situatie dan voor de WW uitkering, waar je recht op hebt als je hebt gewerkt, ondanks je gezinssituatie.
Als je een huishouden deelt met anderen, dan wordt er dus óók gekeken naar het inkomen van de huisgenoten. Of dat de partner is of de kinderen of de ouders of iemand anders, dat is in eerste instantie minder van belang. Als iemand in een huis woont met iemand die jou in principe kan onderhouden, dan heb je dat laatste vangnet dus niet nodig. En dan zul je niet gauw in aanmerking komen voor een bijstandsuitkering.
Tja, me dunkt dat het probleem niet zo zeer de weigering van de bijstand is, maar het feit dat de broer van TS hoegenaamd niet aan werk kan komen. De economie zit nu tegen en als je geen opleiding hebt dan zit je bij werkloosheid wel onder in het vat. Het is alleen wel erg jammer dat gemeente en CWI niet beter hun best willen doen want als iemand zelf werkt dan kan hij tenminste uit deze situatie komen. Ik kan me voorstellen dat TS' broer liever ook alleen woont.
Kan hij welicht geen vrijwilligerswerk doen of iets anders dat hem tenminste bezig houdt? Het geeft bezigheid en netwerk en wellicht leidt het tot een nieuwe baan.
Heb met verbijstering de reacties op dit artikele gelezen!
Zijn dit nu de medestanders op dit forum???
Kennelijk hebben de mensen van deze reacties of geen haar verstand van deze onmenselijk/onmogelijke situatie of ze zitten er zelf niet in en reageren dus daarom egocentrisch zo laf, koud en afstandelijk.
En dat is nu typisch het probleem van de Nederlandse maatschappij: heb ik dat probleem? Nee? Ok dan kunnen we hard doen en de andere kant op kijken en alleen voor je eigen stoepje vegen en egocentrisch zijn.
Hierbij niet in de gaten hebbende dat IEDEREEN, ja lees: IEDEREEN in een dusdanige vervelend situatie terecht kan komen, IN WELKE VORM DAN OOK!!
Beste mensen, houdt dit eens in de gaten.
Ik zeg dit is een onmenselijke gestoorde situatie!!
Nederland doe normaal!
PS Hoe is de situatie nu met je broer, ik hoop absoluut beter. Zijn jullie vooruit gekomen?
Groet, N
Zijn dit nu de medestanders op dit forum???
Kennelijk hebben de mensen van deze reacties of geen haar verstand van deze onmenselijk/onmogelijke situatie of ze zitten er zelf niet in en reageren dus daarom egocentrisch zo laf, koud en afstandelijk.
En dat is nu typisch het probleem van de Nederlandse maatschappij: heb ik dat probleem? Nee? Ok dan kunnen we hard doen en de andere kant op kijken en alleen voor je eigen stoepje vegen en egocentrisch zijn.
Hierbij niet in de gaten hebbende dat IEDEREEN, ja lees: IEDEREEN in een dusdanige vervelend situatie terecht kan komen, IN WELKE VORM DAN OOK!!
Beste mensen, houdt dit eens in de gaten.
Ik zeg dit is een onmenselijke gestoorde situatie!!
Nederland doe normaal!
PS Hoe is de situatie nu met je broer, ik hoop absoluut beter. Zijn jullie vooruit gekomen?
Groet, N
Lieve meid:
Ik heb een tip voor je, of eigenlijk een dringend advies:
Ga uit de zon, je plaats een zinloze reactie. Het is namelijk niet verplicht het eens te zijn met vraagsteller. Dat hier reacties geschreven worden die afwijkend zijn van de mening van vraagsteller (die noemen we ook wel TS) en die tevens niet beantwoorden aan jouw mening, houdt niet in dat wij ff normaal moeten doen.
Medestanders zoek je wellicht ergens anders, het sociale klimaat is in Nederland al een tijdje niet wat jij wil dat het moet zijn.
Kies optie A: verhuizen
optie B: de politiek inaan en van binnenuit het systeem veranderen
optie C: accepteren en verder je mond houden en wat nuttigs gaan doen.
*neemt nog een biertje en gaat over tot de orde van de dag*
Ik heb een tip voor je, of eigenlijk een dringend advies:
Ga uit de zon, je plaats een zinloze reactie. Het is namelijk niet verplicht het eens te zijn met vraagsteller. Dat hier reacties geschreven worden die afwijkend zijn van de mening van vraagsteller (die noemen we ook wel TS) en die tevens niet beantwoorden aan jouw mening, houdt niet in dat wij ff normaal moeten doen.
Medestanders zoek je wellicht ergens anders, het sociale klimaat is in Nederland al een tijdje niet wat jij wil dat het moet zijn.
Kies optie A: verhuizen
optie B: de politiek inaan en van binnenuit het systeem veranderen
optie C: accepteren en verder je mond houden en wat nuttigs gaan doen.
*neemt nog een biertje en gaat over tot de orde van de dag*
dhc heeft op het gebied van tact misschien niet vooraan gestaan maar ik ben het in dit geval (en vele andere)zeker met hem eens. Waarom verwacht men toch dat als iemand een topic start en de antwoorden bevallen niet men grof moet worden tegen bezoekers met een andere mening en degene die niet iedere keer maar weer meehuilen met de wolven? dhc ging trouwens niet zover om je onbeschoft te vragen om op te rotten ( in jou taalgebruik). Die grofheid komt van jou.Noelle100 schreef:Nou kennelijk heb je zelf geen ruimte voor een andere mening. Welke zon? Jouw zon? Rot zelf op.
-
Verkeerd gedacht. Dit is een publiek forum waar iedereen zijn mening mag geven. Net zoals ieder mens anders is, is ieders mening anders.Zijn dit nu de medestanders op dit forum???
Als je mensen zoekt die met je meejanken zul je je elders moeten vervoegen. Als je van mening bent, en dat ook uitdraagt, dat mensen moeten 'op rotten' - wie ben jij om dat even te bepalen? Ik vind je behoorlijk onhebbelijk in je uitspraken.
-
Rot op...hoe oud ben je?
Heb je de gedrags regels niet gelezen? Men dient niet te schelden.,.nou vind dit behoorlijk grof en komt nou niet echt wel bespraakt over...
Dat je het niet eens bent prima,iedereen heeft hier eigen mening,die zal jij moeten accepteren ,ik en iedereen hier...of je dat nou leuk vind of niet..1000 mensen allemaal hun eigen visie...
En het is ook zo ,in ned zijn er nu eenmaal regels voor een bijstands uitkering...
Of je hebt er rechtop of niet en er zijn schrijnende gevallen,waarvan ik ook denk,hoe kan het dat het zo gaat in nederland,maar ja...
Heb je de gedrags regels niet gelezen? Men dient niet te schelden.,.nou vind dit behoorlijk grof en komt nou niet echt wel bespraakt over...
Dat je het niet eens bent prima,iedereen heeft hier eigen mening,die zal jij moeten accepteren ,ik en iedereen hier...of je dat nou leuk vind of niet..1000 mensen allemaal hun eigen visie...
En het is ook zo ,in ned zijn er nu eenmaal regels voor een bijstands uitkering...
Of je hebt er rechtop of niet en er zijn schrijnende gevallen,waarvan ik ook denk,hoe kan het dat het zo gaat in nederland,maar ja...