LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijstand uitkering geweigerd
Re: Bijstand uitkering geweigerd
Juist ja: ieder z'n eigen mening!
-
Als je nu dacht dat je er bijna bent... Je zult moeten begrijpen dat juist jij de mening van een ander zult moeten leren respecteren. Zo lang je bij je standpunt blijft dat DHC op moet rotten (je hebt nota bene dat bericht aangepast door zijn naam er in op te nemen) respecteer je andermans mening niet, en zijn jouw woorden slechts een loze uitspraak. Een uitspraak die er op neerkomt dat alleen jij je mening mag geven, en anderen niet.Noelle100 schreef:Juist ja: ieder z'n eigen mening!
Ik blijf je een onhebbelijk persoon vinden.
Vaker niet dan wel, wordt de afloop van een aangekaart probleem vermeld.Noelle100 schreef:Heb met verbijstering de reacties op dit artikele gelezen!
Zijn dit nu de medestanders op dit forum???
Kennelijk hebben de mensen van deze reacties of geen haar verstand van deze onmenselijk/onmogelijke situatie of ze zitten er zelf niet in en reageren dus daarom egocentrisch zo laf, koud en afstandelijk.
En dat is nu typisch het probleem van de Nederlandse maatschappij: heb ik dat probleem? Nee? Ok dan kunnen we hard doen en de andere kant op kijken en alleen voor je eigen stoepje vegen en egocentrisch zijn.
Hierbij niet in de gaten hebbende dat IEDEREEN, ja lees: IEDEREEN in een dusdanige ***** situatie terecht kan komen, IN WELKE VORM DAN OOK!!
Beste mensen, houdt dit eens in de gaten.
Ik zeg dit is een onmenselijke gestoorde situatie!!
Nederland doe normaal!
PS Hoe is de situatie nu met je broer, ik hoop absoluut beter. Zijn jullie vooruit gekomen?
Groet, N
-
Ja het is wel de bedoeling dat je de hele tekst begrijpt
Idd worden vaker de slechte ervaringen verteld dan de goede...
Maar dat is altijd...
En rot op vind ik geen woord.,sorry..is iets voor een puber...neem aan dat me iets ouder bent!
Nou ja of niet what ever ,vind het gebrek aan woordenschat..
Idd worden vaker de slechte ervaringen verteld dan de goede...
Maar dat is altijd...
En rot op vind ik geen woord.,sorry..is iets voor een puber...neem aan dat me iets ouder bent!
Je kunt idd ook zeggen 'verhuizen, je mond houden, wat nuttigs doen.'rozemarijntje schreef:Maar dat is altijd...
-
Kreg tog allemaal de klereJolijn schreef:Je kunt idd ook zeggen 'verhuizen, je mond houden, wat nuttigs doen.'rozemarijntje schreef:Maar dat is altijd...
Val voor men part allemaal dood
'K heb geen zin of braaf te lere
'K Eindig tog wel in de goot
mischien kan je iets vinden op http://www.hoeveelbijstand.nl
Topic is gestart in januari 2012, ruim een jaar geleden dus.justmarc schreef:mischien kan je iets vinden op http://www.hoeveelbijstand.nl
Ik neem aan dat TS inmiddels over zijn/haar boosheid heen is? Uw reactie is rijkelijk laat....
Kijk voor het geval u nogmaals op een topic reageert naar de datum en vraag u af of reageren nog relevant is...
Over het algemeen zijn topics van 6 maanden en ouder het reageren niet meer waard.