LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iSupplySHOP....
-
iSupplySHOP....
enige weken geleden heb ik voor mijn nieuwe Ipad een screenprotector en een smart front+back cover betseld bij iSupplySHOP.nl
na een paar dagen lag alleen de screenprotector in de bus.....
ze zijn niet telefonisch bereikbaar, op mails (inmiddels een stuk of 6) van mij wordt niet gereageerd!
Oftewel, grote kans dat het en stelletje oplichters zijn...
Op verschillende fora staan andere evaringen van klanten, allemaal negatief.
Pas op voor iSupplySHOP.nl
na een paar dagen lag alleen de screenprotector in de bus.....
ze zijn niet telefonisch bereikbaar, op mails (inmiddels een stuk of 6) van mij wordt niet gereageerd!
Oftewel, grote kans dat het en stelletje oplichters zijn...
Op verschillende fora staan andere evaringen van klanten, allemaal negatief.
Pas op voor iSupplySHOP.nl
Re: iSupplySHOP....
De mail van dlhyu is inderdaad iet heel erg netjes te noemen met meteen een beschuldiging voor oplichting. Al moet ik zeggen dat de reactie van de shop verre van klantvriendelijk is. Gewoon zoals gezegd hun retourprocedure aan houden en hen er ook aan houden.
Klantvriendelijkheid heeft ook grenzen natuurlijk. Als je ziet hoe de mail van de "klant" is geschreven kan ik me goed voorstellen dat je niet poeslief gaat antwoorden.berndv schreef:De mail van dlhyu is inderdaad iet heel erg netjes te noemen met meteen een beschuldiging voor oplichting. Al moet ik zeggen dat de reactie van de shop verre van klantvriendelijk is. Gewoon zoals gezegd hun retourprocedure aan houden en hen er ook aan houden.
@@@
Als de TS een aantoonbaar gebruikt produkt krijgt, dan is er juridisch gezien in feite sprake van (een poging tot) oplichting. Gezien het retourrecht, is er dan nog geen man overboord en kan de verkoper uiteraard de zaak alsnog rechtbreien. Wil de verkoper daar vervolgens niet aan meewerken, dan is er wél sprake van oplichting.
Maxiem.
Als de TS een aantoonbaar gebruikt produkt krijgt, dan is er juridisch gezien in feite sprake van (een poging tot) oplichting. Gezien het retourrecht, is er dan nog geen man overboord en kan de verkoper uiteraard de zaak alsnog rechtbreien. Wil de verkoper daar vervolgens niet aan meewerken, dan is er wél sprake van oplichting.
Maxiem.
-
iSupplySHOP heeft 1000 tevreden klanten per maand maar er zijn er natuurlijk altijd een paar die minder tevreden zijn. Ik probeer altijd binnen 24uur een reactie te geven op mail en als er problemen zijn dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit moet natuurlijk wel op een normale en beschaafde manier. Je kan bij mij alles voor elkaar krijgen als je dit normaal vraagt en kan beargumenteren. Wij zijn in de maand juni 2 weken op vakantie geweest en er heeft dan ook groot bovenaan de website gestaan dat wij in deze periode moeilijk te bereiken zijn. De bovenstaande klachten zijn dan ook al lang opgelost volgens de normale procedure.
Als u toch een beetje voorzichtig bent met een aankoop via internet kan u mij altijd bellen of mailen voor meer informatie en de voorwaarde.
http://www.iSupplySHOP.nl
Als u toch een beetje voorzichtig bent met een aankoop via internet kan u mij altijd bellen of mailen voor meer informatie en de voorwaarde.
http://www.iSupplySHOP.nl
-
het is idd altijd van 1 kant maar een verhaal,het had dan ook netjes geweest van Ts om even te vertellen dat het opgelost is...of het naar tevredenheid is of niet?
daar hebben andere toekomstige klanten dan ook weer wat aan,want zo krijg je wat TS dus schreef,je lees alleen maar negatieve verhalen,
als iemand nu ook eens opschrijft hoe het afloopt,dan krijgen al die negatieve dingen misschien toch nog een positieve draai.....
als dat zo mag zijn natuurlijk.....
overigens zou ik ook niet echt vrolijk worden als ik iets opgestuurd krijgt wat er al gebruikt uit zou zien,daar moet een bedrijf over waken vind ik...
daar hebben andere toekomstige klanten dan ook weer wat aan,want zo krijg je wat TS dus schreef,je lees alleen maar negatieve verhalen,
als iemand nu ook eens opschrijft hoe het afloopt,dan krijgen al die negatieve dingen misschien toch nog een positieve draai.....
als dat zo mag zijn natuurlijk.....
overigens zou ik ook niet echt vrolijk worden als ik iets opgestuurd krijgt wat er al gebruikt uit zou zien,daar moet een bedrijf over waken vind ik...
Waar zal ik beginnen over isupplyshop,
3 dagen voor vakantie een ipadhouder besteld voor in de auto, gebeld voor een snelle levering zoals op website vermeld wordt bestellen voor 12.00 uur volgende dag in huis.
Je voelt het al aan komen niet bezorgd, gebeld en gebeld eindelijk aan de lijn, excuus nee het lag een Postnl.
gelukkig konden van assemschoenen en loopfietswinkel.nl deze wel binnen 2 dagen bezorgen.
Uiteindelijk 1 maand later na nogmaals bellen bezorgd.
Mijn positief bedoelde reactie in het gastenboek wordt keurig verwijderd ze willen enkel louter positieve ervaringen in het gastenboek vermeld zien worden, al heb ik daar mijn bedenkingen bij of deze door klanten geplaatst zijn.
Laten ze meer tijd steken in het oplossen van problemen dan de post verwijderen van het gasten boek.
Zint er gij begint aan deze webwinkel
3 dagen voor vakantie een ipadhouder besteld voor in de auto, gebeld voor een snelle levering zoals op website vermeld wordt bestellen voor 12.00 uur volgende dag in huis.
Je voelt het al aan komen niet bezorgd, gebeld en gebeld eindelijk aan de lijn, excuus nee het lag een Postnl.
gelukkig konden van assemschoenen en loopfietswinkel.nl deze wel binnen 2 dagen bezorgen.
Uiteindelijk 1 maand later na nogmaals bellen bezorgd.
Mijn positief bedoelde reactie in het gastenboek wordt keurig verwijderd ze willen enkel louter positieve ervaringen in het gastenboek vermeld zien worden, al heb ik daar mijn bedenkingen bij of deze door klanten geplaatst zijn.
Laten ze meer tijd steken in het oplossen van problemen dan de post verwijderen van het gasten boek.
Zint er gij begint aan deze webwinkel
Een webshop welke niets te verbergen heeft laat gewoon alles staan ( desnoods met een kort commentaar en met uitsluiting van scheldpartijen bv). Een webshop die berichten die hen niet aanstaan verwijderen ga ik in ieder geval uit de weg.iSupplySHOP schreef: Dit is dan ook de reden dat u bericht uit ons gastenboek is verwijdert omdat dit naar mijn mening een onterecht en negatief bericht betreft.
Hallo,
Ik heb 26-08-2012 een roze smart cover voor mijn ipad besteld bij de Isupplyshop,
Nu na vele malen bellen en de heer Smit eindelijk te hebben gesproken,
Die vrij geirriteerd over kwam moest ik maar even de bevestiging terug mailen, want "ik kon wel
Van alles zeggen, maar daar schoot hij niks mee op.."
Alles gemailt, maar geen reactie, ben blijven mailen en kreeg ik afgelopen vrijdag een bericht dat de cover
Opnieuw zou worden verzonden plus kreeg ook die vrijdag de "bevestiging" (voor wat dat waard is)
In mijn mailbox. Nu weer dinsdag nog steeds geen cover.. Beetje vreemd vind je niet?
Als ik in het gastenboek schrijf dat na bestelling je gewoon je product niet krijgt
Wordt deze met grote snelheid verwijderd.
Ik voel en ben waarschijnlijk al OPGELICHT en ben mijn geld kwijt.
Ik met mijn grote hoop wacht nog tot donderdag of hij binnen komt,
Mag dt niet het geval zijn, ga ik gewoon aangifte doen.
Dus de Isupplyshop mag wel leuk hier reageren op de berichten
maar liever houden ze zich bezig met bestellingen.
Want ben nu alweer bijna 3weken verder en wacht nog steeds.
Ik heb 26-08-2012 een roze smart cover voor mijn ipad besteld bij de Isupplyshop,
Nu na vele malen bellen en de heer Smit eindelijk te hebben gesproken,
Die vrij geirriteerd over kwam moest ik maar even de bevestiging terug mailen, want "ik kon wel
Van alles zeggen, maar daar schoot hij niks mee op.."
Alles gemailt, maar geen reactie, ben blijven mailen en kreeg ik afgelopen vrijdag een bericht dat de cover
Opnieuw zou worden verzonden plus kreeg ook die vrijdag de "bevestiging" (voor wat dat waard is)
In mijn mailbox. Nu weer dinsdag nog steeds geen cover.. Beetje vreemd vind je niet?
Als ik in het gastenboek schrijf dat na bestelling je gewoon je product niet krijgt
Wordt deze met grote snelheid verwijderd.
Ik voel en ben waarschijnlijk al OPGELICHT en ben mijn geld kwijt.
Ik met mijn grote hoop wacht nog tot donderdag of hij binnen komt,
Mag dt niet het geval zijn, ga ik gewoon aangifte doen.
Dus de Isupplyshop mag wel leuk hier reageren op de berichten
maar liever houden ze zich bezig met bestellingen.
Want ben nu alweer bijna 3weken verder en wacht nog steeds.
-
Zoals u zelf al aangeeft is het pakket nu al een paaar keer verstuurd maar komt om onbekende reden niet aan. Wij kunnen hier helaas niet zoveel aan doen. Ik ben bereid het nog 1x te proberen maar als dat weer niet lukt annuleer ik de bestelling en zal u het aankoopbedrag retourneren. Echter lijkt mij dit meer een bericht dat u via onze contactpagina op de website had kunnen plaatsen in
-
...inplaats van hier op Kassa. En 10x bellen (lees geïrriteerd) heeft ook echt geen zin aangezien na het eerste tel uiteraard al actie was ondernomen. En nog even voor de goede orde, onze klanten hoeven zich nooit zorgen te maken dat ze hun geld kwijt zijn of opgelucht worden. Dat is natuurlijk wel het laatste wat iSupplySHOP wil uitstralen. En vergeet niet dat 99% van de orders gewoon vlekkeloos verloopt.
Dat heb ik dus al meerdere malen gedaan via de mail en zelfs telefonisch,
Heb mijn gegevens gecheckt omdat ik dus dacht dat dat het geval kon zijn
Maar alles in de offerte klopt gewoon dus wel vreemd dat het na "2x versturen"
Nog steeds niet binnen is gekomen.. Vindt U zelf ook niet?
En lekker makkelijk zeggen dat de irritatie komt door 10x bellen als
Er namelijk nooit wordt opgenomen, heb die meneer smit maar 1maal gesproken
En t enige dat hij vermelde was dat ik de bestelling door moest mailen en er dan pas naar gekeken
Zou worden want "ik kon het allemaal wel telefonisch zeggen, maar daar hadtie niks aan".
Ben erg benieuwd naar de bestelling,
Maar eerst zien, dan geloven..
Geen praatjes maar daadjes..
U kunt wel nijdig reageren op mijn bericht maar
Is denk ik vrij logisch dat ik me opgelicht voel na bijna 3weken wachten
Zonder enige resultaat.
Heb mijn gegevens gecheckt omdat ik dus dacht dat dat het geval kon zijn
Maar alles in de offerte klopt gewoon dus wel vreemd dat het na "2x versturen"
Nog steeds niet binnen is gekomen.. Vindt U zelf ook niet?
En lekker makkelijk zeggen dat de irritatie komt door 10x bellen als
Er namelijk nooit wordt opgenomen, heb die meneer smit maar 1maal gesproken
En t enige dat hij vermelde was dat ik de bestelling door moest mailen en er dan pas naar gekeken
Zou worden want "ik kon het allemaal wel telefonisch zeggen, maar daar hadtie niks aan".
Ben erg benieuwd naar de bestelling,
Maar eerst zien, dan geloven..
Geen praatjes maar daadjes..
U kunt wel nijdig reageren op mijn bericht maar
Is denk ik vrij logisch dat ik me opgelicht voel na bijna 3weken wachten
Zonder enige resultaat.
-
Zoals beloofd, ik probeer het nog 1x. Ik zal verder niet meer reageren via kassa aangezien dit ook prima via de website kan verlopen.
U zegt dat u klachten serieus neemt, vreemd dat u dan niet eens merkt dat dit het Trosradar-forum is.iSupplySHOP schreef:...inplaats van hier op Kassa.
trail46 schreef:Een webshop welke niets te verbergen heeft laat gewoon alles staan ( desnoods met een kort commentaar en met uitsluiting van scheldpartijen bv). Een webshop die berichten die hen niet aanstaan verwijderen ga ik in ieder geval uit de weg.iSupplySHOP schreef: Dit is dan ook de reden dat u bericht uit ons gastenboek is verwijdert omdat dit naar mijn mening een onterecht en negatief bericht betreft.
Geachte heer,
Dus als een product een maand later wordt bezorgd dan wat u persoonlijk (ik heb u zelf aan de lijn gehad)telefonisch hebt toegezegd en op de website word vermeld is dus onterecht en te negatief dat u het verwijderd.
Dat u louter positieve ervaringen op uw website vermeld is dus geen juiste weergave van de ervaringen van uw webshop.
Jammer dat u geen enkele moeite heeft gedaan om dit op te lossen en geen enkele reactie hebt gegeven op mijn voicemails en e-mails behalve en verzendnummer, trackingnummers worden ook niet gegeven.
Ik zal ook geen moeite meer doen om uw gastenboek te voorzien van mijn mening.
-
zo'n elf maanden geleden bij Isupplyshop beats by dre gekocht. deze ging ongeveer een maand geleden kapot. vervolgens gebeld met de heer Smit en heb het probleem uitgelegd. vervolgens de koptelefoon opgestuurd en de heer smit zou mij aan het einde van de week laten weten of dit binnen de garantie viel. uiteindelijk niks gehoord en heb ondertussen al 5 keer gebeld en kreeg elke keer weer een chagrijnige Smit aan de telefoon met de mededeling dat geduld moest hebben en dat ik binnenkort meer zou horen. nu bijna een maand later ben ik nog steeds niks wijzer en lees steeds meer negatieve verhalen op dit forum.
Het geleverde product moet beantwoorden aan de overeenkomst (art. 7:17 BW). Tenzij dat uiteraard is overeengekomen voldoet een product dat kapot is/gaat niet aan de overeenkomst, maar alleen als dat komt door een gebrek dat er al was bij aflevering. Bij consumentenovereenkomsten is er een (bewijs)vermoeden dat als het product binnen 6 maanden na aflevering niet (langer) blijkt te conformeren aan de overeenkomst, het product bij aflevering ook al niet voldeed aan de overeenkomst (art. 7:18 lid 2 BW). Komt het gebrek pas na 6 maanden tot uiting, dan moet de koper bewijzen dat het gebrek ook al bij aflevering aanwezig was.
De Algemene Voorwaarden en de website zeggen, voor zover ik dat even snel heb bekeken, niets over garantietermijnen en inhoud, dus ik vrees dat je met een bewijsprobleem zit.
De Algemene Voorwaarden en de website zeggen, voor zover ik dat even snel heb bekeken, niets over garantietermijnen en inhoud, dus ik vrees dat je met een bewijsprobleem zit.
Zelfde verhaal hier. Hij woont op De Bonk 69 in Zevenhuizen (zie Kvk). Nadat ik vertelde langs te komen stond het geld er binnen 24 uur op.
Triest...
Triest...
-
Beste klant,
Restitutie van het aankoopbedrag word elke maadag verwerkt en uitbetaald. Omdat u er per mail op aandrong dat u dit direct geregeld wou hebben is er een uitzondering gemaakt en hebben wij dit direct na de mail verwerkt en uitbetaald. Ik vind het dan ook erg jammer dat u hier een bericht van op Radar plaatst terwijl de termijn gewoon netjes in de voorwaarde staat aangegeven en u dit dus had kunnen weten.
Zoals u aangeeft staan wij inderdaad gewoon netjes geregisteerd bij de KVK wat voor iedereen zichtbaar is en dus ook geen geheim. Het is dus veilig om bij ons te bestellen omdat wij door registratie bij de KVK gebonden zijn aan regels om de klant te beschermen.
Ik hoop op een tegenbericht en wellicht in de toekomst u weer als klant te kunnen ontvangen.
Groeten,
ISupplySHOP
Restitutie van het aankoopbedrag word elke maadag verwerkt en uitbetaald. Omdat u er per mail op aandrong dat u dit direct geregeld wou hebben is er een uitzondering gemaakt en hebben wij dit direct na de mail verwerkt en uitbetaald. Ik vind het dan ook erg jammer dat u hier een bericht van op Radar plaatst terwijl de termijn gewoon netjes in de voorwaarde staat aangegeven en u dit dus had kunnen weten.
Zoals u aangeeft staan wij inderdaad gewoon netjes geregisteerd bij de KVK wat voor iedereen zichtbaar is en dus ook geen geheim. Het is dus veilig om bij ons te bestellen omdat wij door registratie bij de KVK gebonden zijn aan regels om de klant te beschermen.
Ik hoop op een tegenbericht en wellicht in de toekomst u weer als klant te kunnen ontvangen.
Groeten,
ISupplySHOP
Ik heb u helemaal geen e-mail gestuurd! U verwart het waarschijnlijk met een andere klacht...
Geen iSupplyshop voor mij meer!
Geen iSupplyshop voor mij meer!