LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile en dynafix een lekker stel.... (vochtschade iphone)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
retez

t-mobile en dynafix een lekker stel.... (vochtschade iphone)

Ongelezen bericht door retez »

Onderstaand verhaal is helaas niet uniek......

Mijn Iphone 4s haperde al een paar maanden, als je er een tikje op gaf, dan kwam de medling: " geen simkaart geinstalleerd" en moest ik
opnieuw de sim-pincode invoeren en het werkte weer, ook gebeurde dit regelmatig als ik de telefoon uit mn broekzak haalde, niet betrouwbaar dus..

Op 1 augustus dus mn telefoon opgestuurd via t-mobile naar Dynafix, paar dagen later kreeg ik de beruchte standaard brief: " vochtschade"
voor 285 euro bieden (jawel!) ze aan dit toestel om te ruilen, ook nog voor een refurbished....
Het is maar goed dat ik deze mail niet in de buurt van een t-mobile winkel las, anders was ik nog even "verhaal" gaan halen ;-(
ik wist namelijk 100% zeker dat dit toestel geen vochtschade had/heeft. Toestel is trouwens van november 2011, dus 9 maand oud

Toen ik van de schrik bekomen was ging ik maar even googlen op "t-mobile vochtschade" en ik schrok me werkelijk te pletter, hoe kan T-mobile dit
met droge ogen aanzien en totaal niet in actie komen, behalve met het second-opinion verhaal, belachelijk, ik voel me dan ook zwaar opgelicht en
heb uiteraard het toestel ongerepareerd retour laten komen van dit zeer dubieuze reparatiebedrijf Dynafix.

Enkele dagen later (8 augustus) kreeg ik mn toestel terug, gelukkig was het mn eigen telefoon en zat de klacht er nog steeds in.
Daarop ben ik de volgende dag naar een officieel Apple repair centre gegaan, het eerste wat ze deden was met een zaklamp in het toestel kijken
en ze vertelden me meteen dat de vochtverklikkers in mn toestel NIET verkleurd waren, dus voor hen was totaal niet aannemelijk dat dit toestel
vochtschade had opgelopen, ze wilden het toestel wel voor me repareren, maar moesten dit dan opsturen naar Apple, dit zou ongeveer een weekje duren,
omdat ik nog op vakantie ging had ik eigenlijk niet de tiid om dit bij hun te laten doen.
Ze vertelden me dat ik waarschijnlijk wel meteen geholpen kon worden in de i-Store te Amsterdam.

Dus zaterdag 11 augustus in de ochtend afspraak gemaakt met iemand van de Genius Bar van de Apple Store, en werkelijk waar:
binnen een kwartier stond ik buiten met een gloednieuwe iPhone4s.. kosten: 0 (nul) euro!!! toestel werd gewoon omgeruild, er werd niet eens naar een kassabon oid gevraagd(!)
serienummer was voldoende, dit toestel was volgens hun gewoon in garantie, dus kunnen we verder nog iets voor u betekenen??? ;-)

Doe er uw voordeel mee! ik ben weg bij t-mobile en ik roep iedereen op hetzelfde te doen!

Hatertje

Re: t-mobile en dynafix een lekker stel.... (vochtschade iphone)

Ongelezen bericht door Hatertje »

Kleine correctie: Het reparatie centrum wijst de garantie af onder het mom van vochtschade, niet T-Mobile.

Maar het is inderdaad beter om je toestel eerst langs een Apple store te brengen omdat zij een stuk coulanter / realistischer zijn dan de reparatiecentra.

xMereell

Ongelezen bericht door xMereell »

dit zegt dynafix werkelijk bij bijna alle telefoons , en tmobile doet even hard mee ik kreeg niet eens een vervangende telefoon terwijl ik wel een verzekering heb afgesloten voor mijn telefoon, belachelijk gewoon

sannejolien

Ongelezen bericht door sannejolien »

In de hoop dat degene die het bericht plaatste dit nog te lezen krijgt.

Bel even met je klacht naar het juridisch loket. ik kreeg een telefoon die het vanaf de eerste dag niet goed deed en na opsturen: waterschade. En bij het terugsturen is de telefoon zoek geraakt. De man bij het juridisch loket vertelde dat wij de zoveelste waren en dat ze vanaf nu aantekeningen gaan maken van iedereen die belt hierover om er wat mee te doen. Zelf stap ik naar de geschillencommissie vanwege de slechte reacties op meerdere pogingen van onze contact te zoeken. en het toestel heb ik na een maand nog steeds niet terug.

Gesloten