LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loonbeslag en verkrijgen van hypotheek
Loonbeslag en verkrijgen van hypotheek
Wie weet er in hoeverre een eenmalig (onterecht overigens) loonbeslag van invloed is op het verkrijgen van een hypotheek?
Re: Loonbeslag en verkrijgen van hypotheek
Als je kunt aantonen dat het loonbeslag onrechtmatig was dan maak je best een kans bij de ING. Anders kun je het wel vergeten.
Nou lekker dan...dag droomhuisje...
Belastingdienst heeft aanmaningen en dwangbevel naar verkeerd adres gestuurd.Hoogstwaarschijnlijk,want hier niets ontvangen en vordering staat ook op een verkeerd adres.Ze zijn er nu mee aan de gang en horen morgen uitsluitsel.Verder word bewijzen dat je iets niet gehad hebt volgens mij een lastige zaak.Maar ik hoop op het beste....tegen beter weten in.
Belastingdienst heeft aanmaningen en dwangbevel naar verkeerd adres gestuurd.Hoogstwaarschijnlijk,want hier niets ontvangen en vordering staat ook op een verkeerd adres.Ze zijn er nu mee aan de gang en horen morgen uitsluitsel.Verder word bewijzen dat je iets niet gehad hebt volgens mij een lastige zaak.Maar ik hoop op het beste....tegen beter weten in.
Waarom speciaal ING? En hoe wordt een loonbeslag bekend gemaakt?S. Amson schreef:Als je kunt aantonen dat het loonbeslag onrechtmatig was dan maak je best een kans bij de ING. Anders kun je het wel vergeten.
Loonbeslag heb ik gevonden wordt niet geregisteerd bij het BKR en van wat ik gevonden heb is eenmalig loonbeslag ook geen reden een hypotheek af te wijzen.Maar krijg hier op het forum niet echt geruststellende reacties.En misschien loopt het morgen wel met een sisser af.Een hypotheekverstrekker kijkt toch alleen naar lopende schulden of dingenmet een registratie....iets met coderingen ofzo.En die schuld is met dat loonbeslag toch gewoon betaald?Was het beslag nou terecht dan kon ik er wel mee leven.Het komt nu gewoon wel even heel rot uit.Betaling van de schuld is het probleem ook verder niet.Maar als ik gewoon een bericht had gekregen dat die schuld er was had ik gelijk betaald.Maar we wisten hier van niets en dan inene loonbeslag.Belastingdienst...leuker kunnen ze het niet maken.
-
Is het loonbeslag op de jullie werkgeversverklaring vermeld?
Belastingdienst heeft de fout gevonden en het loonbeslag teruggedraait.