Een poosje geleden kon ik via internet een proeftube voor een creme die littekens zou verminderen aanvragen, stond in de advertentie dat je alleen €3,99 betaalde voor de verzendkosten en dat je verder nergens aan vast zou zitten. Wat schetste mijn verbazing: in een korte vakantie was de tube bezorgd en er zat een begeleidend briefje op dat er na 7dagen een vervolgzending verzonden zou gaan worden à 59,99 welke automatisch zou worden afgeschreven van mijn rekening want daar had ik toestemming voor gegeven. Doordat ik een paar dagen was weggeweest kon ik dus ook niet meer de zending blokkeren.
Na contact met de Consumentenbond heb ik een brief gestuurd.
Helaas op 26-7 ontving ik een antwoord terug dat ik moet betalen en dat ik als ik dat niet zou doen verdere kosten zou krijgen, omdat ik daar niet zo op zit te wachten heb ik onder protest betaald, wel melding gemaakt dat ik hiermee verder zou gaan kijken of ik hier nog iets aan kan doen.
Kan u me adviseren, of kan u hieraan aandacht schenken, na wat zoeken op het internet zijn er al vele mensen gedupeerd door dit bedrijf.
A. Verh