LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paris Pure natural skin care; oplichterij

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Hobbyclown

Paris Pure natural skin care; oplichterij

Ongelezen bericht door Hobbyclown »

Een poosje geleden kon ik via internet een proeftube voor een creme die littekens zou verminderen aanvragen, stond in de advertentie dat je alleen €3,99 betaalde voor de verzendkosten en dat je verder nergens aan vast zou zitten. Wat schetste mijn verbazing: in een korte vakantie was de tube bezorgd en er zat een begeleidend briefje op dat er na 7dagen een vervolgzending verzonden zou gaan worden à 59,99 welke automatisch zou worden afgeschreven van mijn rekening want daar had ik toestemming voor gegeven. Doordat ik een paar dagen was weggeweest kon ik dus ook niet meer de zending blokkeren. :evil:
Na contact met de Consumentenbond heb ik een brief gestuurd.

Helaas op 26-7 ontving ik een antwoord terug dat ik moet betalen en dat ik als ik dat niet zou doen verdere kosten zou krijgen, omdat ik daar niet zo op zit te wachten heb ik onder protest betaald, wel melding gemaakt dat ik hiermee verder zou gaan kijken of ik hier nog iets aan kan doen.

Kan u me adviseren, of kan u hieraan aandacht schenken, na wat zoeken op het internet zijn er al vele mensen gedupeerd door dit bedrijf.

A. Verh :x :x :x

sjoegel

Re: Paris Pure natural skin care; oplichterij

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je had niet moeten betalen !!

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Hobbyclown schreef:Een poosje geleden kon ik via internet een proeftube voor een creme die littekens zou verminderen aanvragen, stond in de advertentie dat je alleen €3,99 betaalde voor de verzendkosten en dat je verder nergens aan vast zou zitten. Wat schetste mijn verbazing: in een korte vakantie was de tube bezorgd en er zat een begeleidend briefje op dat er na 7dagen een vervolgzending verzonden zou gaan worden à 59,99 welke automatisch zou worden afgeschreven van mijn rekening want daar had ik toestemming voor gegeven. Doordat ik een paar dagen was weggeweest kon ik dus ook niet meer de zending blokkeren. :evil:

Helaas op 26-7 ontving ik een antwoord terug dat ik moet betalen en dat ik als ik dat niet zou doen verdere kosten zou krijgen, omdat ik daar niet zo op zit te wachten heb ik onder protest betaald, wel melding gemaakt dat ik hiermee verder zou gaan kijken of ik hier nog iets aan kan doen.

Kan u me adviseren, of kan u hieraan aandacht schenken, na wat zoeken op het internet zijn er al vele mensen gedupeerd door dit bedrijf.

Ja en zo vervelend ook dat er pas gegoogled wordt als men er ingestonken is. "Gelukkig" kun je dus hier of op ander fora lezen wat je evt. nog kunt doen.
Vaak staat er toch nog ergens in kleine lettertjes/algemene voorwaarden dat er aan abbo aan vast zit.
Wat niet weg neemt dat deze manier wellicht niet rechtmatig is.
Maar ja, je hebt al braaf betaald...omdat je bang gemaakt bent.
Heb je inmiddels wel heel duidelijk bedankt voor verdere vervolgzendingen?

sjoegel

betaal niets ! Er zullen nog vele zendingen volgen.

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn (toezenden gratis spullen) is het dat vaak ook !

Er wordt ingespeeld op de hebberigheid van mensen. Ik zou onder een stoep of terrastegel kruipen en me gaan schamen.

sjoegel

Wanneer je beseft een les geleerd te hebben was het uiteindelijk niet te duur.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Kun je de site geven waar je het proefje besteld hebt. Kan me nl niet voorstellen dat er geen voorwaarden bijstonden.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Weet dat het een beetje off-topic is, sorry, maar ik zag dat het om een crème ging die TS graag wilde gebruiken om littekens te laten vervagen. Zie ook staan dat het 60 euro per flacon zou kosten, en omdat ik dit zelf nogal een hoog bedrag zou vinden, heb ik nog wel een tip voor TS voor een goede crème die ik zelf ook heb gebruikt om de littekens van 2 knieoperaties te laten vervagen, 1 tubetje kost wel 15 euro (apotheek), maar ik doe er nu al 2 jaar mee. Mocht TS geinteresseerd zijn in de merknaam, stuur maar een pb'tje :) (wil niet overkomen alsof ik loop te spammen ofzo, maar weet heel goed hoe vervelend littekens (cosmetisch gezien) kunnen zijn)

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Hobbyclown schreef:Een poosje geleden kon ik via internet een proeftube voor een creme die littekens zou verminderen aanvragen, stond in de advertentie dat je alleen €3,99 betaalde voor de verzendkosten en dat je verder nergens aan vast zou zitten. Wat schetste mijn verbazing: in een korte vakantie was de tube bezorgd en er zat een begeleidend briefje op dat er na 7dagen een vervolgzending verzonden zou gaan worden à 59,99 welke automatisch zou worden afgeschreven van mijn rekening want daar had ik toestemming voor gegeven. Doordat ik een paar dagen was weggeweest kon ik dus ook niet meer de zending blokkeren. :evil:

ik begrijp om te beginnen niet waarom u iets bestelt voor u op vacantie gaat
verder had u dat bedrijf beter het geld automatisch af kunnen laten schrijven en vervolgens een klacht indienen wegens misbruik van de automatische incasso
daar moet je namelijk specifiek toestemming voor geven
dat kan niet middels een mededeling van dat bedrijf wij zullen dit afschrijven [als u hier niet tegen protesteert]
Laatst gewijzigd door ruud_a op 07 aug 2012 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Fleurtjuh666 schreef:Weet dat het een beetje off-topic is, sorry, maar ik zag dat het om een crème ging die TS graag wilde gebruiken om littekens te laten vervagen. Zie ook staan dat het 60 euro per flacon zou kosten, en omdat ik dit zelf nogal een hoog bedrag zou vinden, heb ik nog wel een tip voor TS voor een goede crème die ik zelf ook heb gebruikt om de littekens van 2 knieoperaties te laten vervagen, 1 tubetje kost wel 15 euro (apotheek), maar ik doe er nu al 2 jaar mee. Mocht TS geinteresseerd zijn in de merknaam, stuur maar een pb'tje :) (wil niet overkomen alsof ik loop te spammen ofzo, maar weet heel goed hoe vervelend littekens (cosmetisch gezien) kunnen zijn)

het lijkt best een beetje op spam via een omweg

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

ruud_a schreef:
Fleurtjuh666 schreef:Weet dat het een beetje off-topic is, sorry, maar ik zag dat het om een crème ging die TS graag wilde gebruiken om littekens te laten vervagen. Zie ook staan dat het 60 euro per flacon zou kosten, en omdat ik dit zelf nogal een hoog bedrag zou vinden, heb ik nog wel een tip voor TS voor een goede crème die ik zelf ook heb gebruikt om de littekens van 2 knieoperaties te laten vervagen, 1 tubetje kost wel 15 euro (apotheek), maar ik doe er nu al 2 jaar mee. Mocht TS geinteresseerd zijn in de merknaam, stuur maar een pb'tje :) (wil niet overkomen alsof ik loop te spammen ofzo, maar weet heel goed hoe vervelend littekens (cosmetisch gezien) kunnen zijn)

Spam is wel iets anders.

5november2009

Ongelezen bericht door 5november2009 »

hoi ik heb een brief ontvangen 4weken geleden met een verhoging van 5euro.niet gereageerd.nu krijg ik weer een brief met dreiging van een incassoburo als ik niet snel betaal! heb alles terug gestuurd .ik heb toen een week telaat kunnen reageren omdat zij de telefoon niet opnamen en een error bij hun klantenservice was.dus niet mijn schuld dat ik te laat kon reageren ,heb ze uiteindelijk kunnen mailen maar kreeg als antwoord,u bent te laat dus gewoon betalen er werd niet gereageerd op mijn reden van telaat reageren.nu willen ze er 40euro op doen.ik wil niet betalen maar ook niet uiteindelijk nog veel meer moeten betalen.wat nu?het incassoburo is alektum incasso bv.graag advies van iemand bvd

olivierrid

Ongelezen bericht door olivierrid »

Ik zit in het zelfde schuitje als het vorige slachtoffer. Ik heb wel contact gehad met de leverancier. Ik vertelde aan degene die de telefoon opnam, dat ik hun product gelijk terug gestuurd heb, nadat ik het pakket had ontvangen. Maar het probleem was dat er geen afzender op het pakketje stond ,dus het zo bij postagentschap Paagman in Den Haag heb ingeleverd. Ik heb daar een bewijs van ontvangen. De medewerker van Paris Plus zei me dat ik alsnog een pakketje kon ontvangen wanneer ik maar betaalde. Ik vertelde hem hier geen prijs op te stellen. Ik vroeg hem waarom er geen adres op het toegezonden pakketje stond, hij vertelde dat het pakketje niet meer te gebruiken was wanneer het een keer verstuurd was. Ik begrijp ook niet hoe het kan dat Paris Pur het bedrag van de zending zo van mijn rekening kon afschrijven. De ING- Bank heeft dit wel weer ongedaan gemaakt maar had hier ook geen verklaring voor. Ik heb nu ook een factuur gekregen om toch te betalen, indien ik niet betaal komt het incasso bureau met een rekening die 40 euro hoger is. Wie geeft me advies?

sjoegel

Hoe kom je aan die littekens ?Was het een ongeluk ?

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ciske schreef:
ruud_a schreef:

Spam is wel iets anders.
ik wil best even een foto sturen van m'n nieuwe littekens (dinsdag 'gekregen') met een foto van de krant van vandaag, als je denkt dat ik een verkoper ben.... Ik kan zelfs laten zien dat er een schroefje bij me los zit (4 stuks zelfs), maar dat spreekt misschien niet echt in m'n voordeel.... :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hier maar weer eens mijn tip van de dag........... :D

Lees voordat je een 'gratis' proefpakketje van het een of ander gaat aanvragen, eerst de voorwaarden :idea:

5november2009

hoi olivierried wat ga jij ermee doen?heb geen zin in hoge rekeningen maar heb nog niet betaald.ik weet t ondertussen niet meer

olivierrid

Ongelezen bericht door olivierrid »

Ik ga in ieder geval een aangetekende brief naar Paris Pure sturen. Dit met de gang van zaken. Ik hoop dat het helpt. Maar ik wil ook graag dat ze niet meer slachtoffers maken. Verder wacht ik af. Ik heb ze ook gebeld., maar daar kwam ik niet verder mee. Anders moeten we misschien met andere slachtoffers naar Rechtshulp om hier een eind aan te maken.

5november2009

ja maar ondertussen loopt de rekening op olivierrid.en hoe wil je dat gaan doen?ik ben er voor hoor.adverteren ook met dental pro voor t gebit groene thee en capsules om af te slanken.alleen zij worden er vet van!financieel dan!en zij zullen wel meer producten op de markt hebben.ga jij informeren want ik ben er niet zo in thuis ik hoor t wel suc6

theresehenk

Ongelezen bericht door theresehenk »

Hoi ik zou gratis tegen verzend kosten tube crème krijgen,ikkreeg ineens twee potten crème thuis heb gebeld dat ik daar geen toestemming voor gegeven ik zou een afmelding e-mail krijgen niets ontvangen weer gebeld mocht het terug sturen heb dat gedaan maar nu is er wel 59,99 van mijn rekening geschreven ik heb alleen mar een postbus waar je terecht kun kan iemand mijn raad geven over paris pure
Laatst gewijzigd door theresehenk op 01 okt 2013 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.

5november2009

hoi nu heb je geen creme en je geld weg!maar je moet je geld storneren!nemen ze vanzelf weer contact met je op.bewaar je email waarin staat dat je t terug mocht sturen!succes gr tini

Gesloten