| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2 huishoudens gezocht voor een energiepilot
2 huishoudens gezocht voor een energiepilot
Voor een energiepilot zoek ik een huishouden in het Deltagebied ( Zeeland ) en Enexis gebied ( Essent ), die mee willen werken aan een test met een slimme meter. Dagelijks worden dan uw meterstanden op afstand gemeten, aan u overlegt en ontvangt u wekelijks advies over besparingssmogelijkheden, (geen verkooppraat). U mag de meter houden en er zijn verder geen kosten of risico's aan verbonden. Doel is om te testen hoe wij in de nabije toekomst onze klanten kunnen helpen bij energiereductie.
-
witte angora
Re: 2 huishoudens gezocht voor een energiepilot
Slechts twee huishoudens? En waarom persé één in Zeeland, en één in Enexis gebied?Voor een energiepilot zoek ik een huishouden in het Deltagebied ( Zeeland ) en Enexis gebied ( Essent ),
Er zijn al zoveel mogelijkheden om energie te besparen uitgedacht, die ook worden uitgevoerd, wat jij wil 'testen' is mij echt een raadsel.Doel is om te testen hoe wij in de nabije toekomst onze klanten kunnen helpen bij energiereductie
Wat je wilt onderzoeken weet ik niet, wel dat er uit de resultaten van slechts 2 huishoudens geen enkele conclusie getrokken kan worden. Wie of wat jij bent weet ik niet, het enige wat ik heel zeker weet is dat jij geen manager bent van een energiebedrijf, maar dat jij de boel zit te bedonderen.
En waarom stel je de vraag hier op het forum? Dit is niet de aangewezen plaats ervoor.
Huh?! Topicstarter geeft in een ander topic aan manager van een energiebedrijf te zijn en plaats vervolgens deze oproep? (zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=78427)
Deze oproep stemt toch serieus tot nadenken. De rafelige kantjes voel, ruik ik nu al!
Als manager bij een energiebedrijf, dunkt me, kun je prima uit je eigen clientèle kandidaten zoeken en vinden voor dit doeleind.
Is dit DE nieuwe manier van klantenwerving? Een Forum als deze hiervoor misbruiken!
Ik ken vooralsnog 1 leverancier die koppelverkoop doet. Levering en slimme meters.... Oxxio.
Innova, ik adviseer u uw oproep duidelijk en uitgebreider te presenteren want nu 'riekt' het alleen maar.
M.a.w. valt niet serieus te nemen.
Lezer(s) u bent gewaarschuwd.
Deze oproep stemt toch serieus tot nadenken. De rafelige kantjes voel, ruik ik nu al!
Als manager bij een energiebedrijf, dunkt me, kun je prima uit je eigen clientèle kandidaten zoeken en vinden voor dit doeleind.
Oeps,.......ONZE klanten!Doel is om te testen hoe wij in de nabije toekomst onze klanten kunnen helpen bij energiereductie
Is dit DE nieuwe manier van klantenwerving? Een Forum als deze hiervoor misbruiken!
Ik ken vooralsnog 1 leverancier die koppelverkoop doet. Levering en slimme meters.... Oxxio.
Innova, ik adviseer u uw oproep duidelijk en uitgebreider te presenteren want nu 'riekt' het alleen maar.
M.a.w. valt niet serieus te nemen.
Lezer(s) u bent gewaarschuwd.
Jammer, dat ik dit berichtje nu pas lees, ik had graag mee willen doen! Ik weet dat er ook tegenstanders zijn van een slimme meter. Ik zie er alleen de voordelen van. Enige tijd geleden zei iemand tegen mij: "denk je er wel aan als een medewerker van het leveringsbedrijf na een conflict met zijn werkgever op straat komt te staan, hij alle gegevens openbaar kan maken? Met andere woorden, als iemand iedere dag tussen 09.00 uur en 17.00 uur zeer weinig energie verbruikt, is er niemand thuis, dus inbrekers kunnen hun gang gaan". Dat is inderdaad zo, maar toch blijf ik een voorstander van de slimme meter. Het is alleen maar mooi dat Innova mee wil denken om zo min mogelijk energie te verbruiken, zeker nu de leveringsbedrijven commercieel zijn geworden. Erg jammer, dat lezers op dit forum negatief reageren. Innova biedt momenteel klanten gratis een slimme meter aan. Dus collega-leveranciers volg dit voorbeeld zou ik zeggen!