LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel xms snelheid valt tegen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
killythebid

Glasvezel xms snelheid valt tegen

Ongelezen bericht door killythebid »

Hallo mensen

ik heb zins 2 maanden glasvezel van xms 100mb up en down
nu heb ik een test gedaan en kwam niet hoger dan 80mb down en 90 mb upload
het beloofde snelheid kan niet waar worden genomen ...heb kontakt gehad met de helpdesk
er werd geadviseerd om een meeting te doen met een korte utp kabel en rechtstreeks op de modem van xms
heb het gedaan maar de snelheid maakt niet uit blijft het zelfde ..heb de meet gegevens en foto prints van de pc prestatie,s enz naar hen per mail verzonden ...kreeg weer een mail wat voor pc processor ik had ...snap het wel ze willen het op de prestatie van de pc gooien dat de snelheid minder is ....heb het met 2 anderen pc ook gemeten maar de snelheid blijft het zelfde !
hebben hier meer mensen ervaring mee met de tegenvallende snelheid van glasvezel hoor het graag !!!!! :x

ciske

Re: Glasvezel xms snelheid valt tegen

Ongelezen bericht door ciske »

http://gathering.tweakers.net/forum/fin ... &where=GoT

Hier komt XMS ook op voor , misschien dat ze daar kunnen helpen?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Hoe heb je die test gedaan ?
Met speedtest zul je m waarschijnlijk ook niet halen, zelf test ik altijd met het up/downloaden van een groot bestand , eventueel met meerdere parallelle sessies en dan zie ik hem (bij Ziggo) netjes aftoppen op 120Mbit.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Hoe heb je die test gedaan ?
Met speedtest zul je m waarschijnlijk ook niet halen, zelf test ik altijd met het up/downloaden van een groot bestand , eventueel met meerdere parallelle sessies en dan zie ik hem (bij Ziggo) netjes aftoppen op 120Mbit.
zo hoog zit ik bij UPC niet :)

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:Met speedtest zul je m waarschijnlijk ook niet halen, zelf test ik altijd met het up/downloaden van een groot bestand , eventueel met meerdere parallelle sessies en dan zie ik hem (bij Ziggo) netjes aftoppen op 120Mbit.
zo hoog zit ik bij UPC niet :)

ach je kreeg dat niet? :lol: overstappen dan. :lol:

Gesloten