LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlichtingtotaalmarkt.nl / Totaalmarkt.nl - Ervaringen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Spekkoper

Verlichtingtotaalmarkt.nl / Totaalmarkt.nl - Ervaringen?

Ongelezen bericht door Spekkoper »

Ik overweeg een aankoop bij Verlichtingtotaalmarkt.nl.

Heeft iemand ervaring met deze web-winkel of met een andere variant van de Totaalmarkten?

Indien ja, dan zou ik je willen vragen deze ervaring met mij te delen.

Bij voorbaat dank!

llehv

Re: Verlichtingtotaalmarkt.nl / Totaalmarkt.nl - Ervaringen?

Ongelezen bericht door llehv »

Jawel, we hebben vorig jaar daar een hele kwak aan installatie/electro materiaal gekocht voor ons nieuwe huis. De levering duurde een paar dagen maar verder alles in orde.

johnkoper1

Ongelezen bericht door johnkoper1 »

Nou ik heb een heel andere ervaring. Ik heb half september een lamp besteld en daar wacht ik nu al 2 maanden op, nog steeds niets geleverd. Wel ca. 200 euro ervoor betaald. Ik ben benieuwd of ik de lamp ooit wel krijg geleverd want ze zijn slecht telefonisch bereikbaar een de paar keer dat het wel lukte om iemand te spreken was elke keer een smoes dat er iets fout was gegaan maar dat ik volgende week geleverd zou krijgen. Nou, mooi niet dus, zit dus nog steeds te wachten! Kortom, ik heb een zeer slechte ervaring met deze web-winkel.

stuverk

Ongelezen bericht door stuverk »

Heb vorig jaar 3 schemerlampen besteld een vlugge en corecte levering.
Nu op 9 oktober weer een schemerlamp besteld zou in week 46 geleverd worden nu nog steeds niets ontvangen en kan geen contact krijgen met verlichtingtotaalmarkt.
2x een mail gestuurd komt in de zelfde staat retour telefoon ook geen optie bij opnemen mag je een bandje inspreken beetje vreemd gedrag op dit moment wees voorzichtig met bestellen het kan wel eens bestelen worden.

Stuverk :evil:

AJOL

Ongelezen bericht door AJOL »

Wij zijn van verlichtingtotaalmarkt.nl

U kunt ons bereiken op ons telefoonnummer :0412-615583 (in de ochtend).

Tevens kunt u ons ook bereiken op ons e mail adres:info@verlichtingtotaalmarkt.nl
Wij staan voor onze service.
Het kan soms zijn dat de levertijd van een lamp iets langer bedraagt maar wij proberen zo spoedig mogelijk te leveren.
Iedereen krijgt uiteindelijk zijn bestelling.

AJOL

SPLTDeel

Ongelezen bericht door SPLTDeel »

Zit nu al ruim 2 maanden op een 2e lamp te wachten, er wordt echter nergens op gereageerd.
Mijn vrouw heeft uitendelijk via een ander adres de verkoper te pakken gekregen en deze maakte de belofte het product zo snel mogelijk op te sturen, dit was nu al echter ruim 6 weken geleden.

De zin 'iedereen krijgt uiteindelijk zijn bestelling' roept bij mij daarom ernstige vraagtekens op.
Of wel, dit kan 1 dag zijn maar kan ook over 5 jaar zijn 'maar iedereen krijgt zijn bestelling'

Een uitspraak die natuurlijk geen duidelijke boodschap te bieden heeft over de daadwerkelijke levertijd.

Je zou van een verkoper die o.a exclusieve armaturen met een aanzienlijk prijskaartje verkoopt, wel verwachten dat ze wat professioneler met klanten om zouden gaan.

Ben zwaar teleurgesteld in deze partij en raad een ieder af er ook wat te kopen.

webmister

Ongelezen bericht door webmister »

Het klopt dat er aan de telefonische bereikbaarheid van dit bedrijf wel het een en ander verbeterd kan worden, en dat je soms dagenlang een bandje te horen krijgt, ook op de tijden dat het bandje zelf zegt dat men bereikbaar is. En dat het ook dagen kan duren voordat je email beantwoord wordt. Als daarbij de aangekondigde levertermijn overschreden wordt, raak je natuurlijk wel in paniek, en krijg je de indruk dat je mogelijk belazerd wordt.

Maar na te zijn benaderd door de eigenaar, krijg ik toch een heel andere indruk, en heb toch wel het idee dat dit bedrijf zijn verplichtingen aan haar klanten serieus neemt, en wel degelijk van plan is deze zo goed mogelijk na te komen. En dus dat ik mij mogelijk vergist heb in mijn eerdere berichtgeving hier, die ik hierbij alvast hoop te hebben gecorrigeerd.

Mijn bestelling zou ik eind deze week kunnen verwachten. Ik hou dit forum op de hoogte!

Update 27 februari 2010:
Eén van de twee bestelde lampen is inmiddels geleverd, maar blijkt niet helemaal goed te functioneren, dus moet helaas weer terug. Dit gaat nog lang duren vrees ik, zucht... Ik hou dit forum op de hoogte.

Update 28 maart 2010:
Afgelopen vrijdag eindelijk de tweede lamp plus een vervanging van de defecte lamp ontvangen. Heel erg blij dat dit verhaal is afgerond. Maar nee, voor mij nooit meer.

pauline13

Ongelezen bericht door pauline13 »

De levertijd is langer dan je verwacht voor online bestellingen. Deze winkel werkt denk ik zonder eigen voorraad. Dit maakt het wel goedkoper. Mijn produkt (italiaanse lamp) vergeleken bij andere online winkels scheelde ruim 10%. De bestelling werd op afgesproken tijd afgeleverd en de service was prima, ik wilde nog een los onderdeeltje. De telefonische bereikbaarheid is ook goed. Ben zonder meer tevreden.

Gesloten