Benaderd of ik mijn abonnement wilde verlegen en een korting wilde incasseren, natuurlijk wil ik dat aangezien al 11 jaar goede ervaring had met T-Mobile en kon er blind op vertrouwen dat het goed kwam. DUS NIET!!, Ik heb een T-Mobile RELAX 220 abonnement + onbeperkt internet (na data overschrijving ging snelheid terug). IK heb nog expliciet gevraag dat alles bij het zelfde bleef het zelfde abonnement dat ik mijn gespaarde bel minuten mocht behouden etc. Niet van dit alles is uitgevoerd en hebben voor mijn een zeer onvoordelig abonnement gegeven. Omdat ik vertouwde dat alles goed kwam en zeer druk gehad heb ik niet op hun brief gereageerd en beroepen ze op 10 dagen respons na verkoop ( was alleen verlenging en hebben iets heel anders gegeven wat niet was afgesproken etc. ) Ik vindt dit een vorm van oplichting omdat dit bewust door T-Mobile is geregeld en wiste dat abonnement onvoordelig voor mij was. Telefonisch gebeld geen response, door gestuurd naar e-mail dus maar een mailtje gestuurd, krijg ik een of anderen ventje aan telefoon die dood leuk vertelde dat slikken of stikken was.. Ik voel me opgelicht, bedrogen en geschoffeerd door T-Mobile. IK ga tocht kijken of me recht kan hal via Rechtsbijstand verzekering en via de media. Ben erg boos als mijn abonnement verloop dan ben ik weg na 12 jaar bij T-Mobile……
R.Stolwijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile
Re: T-mobile
Topic 534564864861561141564153132153153 over dit onderwerp. Jottem, we mogen weer!
Heb je de algemene voorwaarden gelezen:
- Ja: Waarom ben je er dan mee akkoord gegaan wetende dat ze onvoordelig waren?
- Nee: Tsja, had je wel moeten doen. Dan had je geweten dat het nieuwe abonnement minder voordelig was.
En zo simpel is het.
Verder is het voor T-Mobile niet relevant of jij het heel druk had en daarom niet binnen de gestelde wettelijke termijn van 7 werkdagen had gereageerd. En geloof me, dit zal je ook bij andere providers overkomen.
Ze geven geen moer om hoe lang jij al wel niet klant bent, alleen om hoeveel je betaald. En dat is logisch natuurlijk
Daarom zijn nieuwe abonnementen altijd voordeliger als verlengen. Klanten die verlengen heb je immers al binnen en hoef je niet te overtuigen.
Voortaan beter je voorwaarden lezen voordat je een abonnement afsluit of verlengd.
Heb je de algemene voorwaarden gelezen:
- Ja: Waarom ben je er dan mee akkoord gegaan wetende dat ze onvoordelig waren?
- Nee: Tsja, had je wel moeten doen. Dan had je geweten dat het nieuwe abonnement minder voordelig was.
En zo simpel is het.
Verder is het voor T-Mobile niet relevant of jij het heel druk had en daarom niet binnen de gestelde wettelijke termijn van 7 werkdagen had gereageerd. En geloof me, dit zal je ook bij andere providers overkomen.
Ze geven geen moer om hoe lang jij al wel niet klant bent, alleen om hoeveel je betaald. En dat is logisch natuurlijk

Voortaan beter je voorwaarden lezen voordat je een abonnement afsluit of verlengd.
Van mij mag een klantenservice standaard in hun antwoorden opnemen: " Aan mijn woorden kunnen geen rechten ontleend worden, ik zeg nu 'ja' maar voor hetzelfde geld blijkt het 'nee' te moeten' zijn. Vertrouw niet op wat ik zeg, maar lees de Algemene Voorwaarden tot in de puntjes na, want de kans is groot dat daar iets anders staat dan ik u nu vertel".rstolwijk schreef:Benaderd of ik mijn abonnement wilde verlegen en een korting wilde incasseren, natuurlijk wil ik dat aangezien al 11 jaar goede ervaring had met T-Mobile en kon er blind op vertrouwen dat het goed kwam. DUS NIET!!, Ik heb een T-Mobile RELAX 220 abonnement + onbeperkt internet (na data overschrijving ging snelheid terug). IK heb nog expliciet gevraag dat alles bij het zelfde bleef het zelfde abonnement dat ik mijn gespaarde bel minuten mocht behouden etc. Niet van dit alles is uitgevoerd en hebben voor mijn een zeer onvoordelig abonnement gegeven. Omdat ik vertouwde dat alles goed kwam en zeer druk gehad heb ik niet op hun brief gereageerd en beroepen ze op 10 dagen respons na verkoop ( was alleen verlenging en hebben iets heel anders gegeven wat niet was afgesproken etc. ) Ik vindt dit een vorm van oplichting omdat dit bewust door T-Mobile is geregeld en wiste dat abonnement onvoordelig voor mij was. Telefonisch gebeld geen response, door gestuurd naar e-mail dus maar een mailtje gestuurd, krijg ik een of anderen ventje aan telefoon die dood leuk vertelde dat slikken of stikken was.. Ik voel me opgelicht, bedrogen en geschoffeerd door T-Mobile. IK ga tocht kijken of me recht kan hal via Rechtsbijstand verzekering en via de media. Ben erg boos als mijn abonnement verloop dan ben ik weg na 12 jaar bij T-Mobile……
R.Stolwijk

-
@rstolwijk
Wil je je klacht op het T-Mobile Forumplaatsen? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Wil je je klacht op het T-Mobile Forumplaatsen? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare