LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dazsires

Opgelicht door T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door dazsires »

Zoals de topic headline al weergeeft ben ik belazerd en wordt ik nog belazerd door T-Mobile.

Ik heb eind vorig jaar een telefoonabbonement afgesloten via de klantenservice van T-Mobile, omdat hun de enige waren die een onbeperkte databundel voor internet nog deden aanbieden voor de telefoon.

Hierbij vroeg de klantenservice of ik dan verbinding onbeperkt wilde hebben ook in bijna geheel europa voor wat extra geld. Ik ga nog wel eens naar het buitenland dus dit leek mij wel heel interessant dus ik heb hierop Ja gezegd.

Echter wat schetste mijn verbazing na een paar maanden en een paar hoge rekeningen later, ze hadden ook echt enkel maar internet europa afgesloten, ZONDER databundel in NL... Ik had hierdoor dus enorme kosten gemaakt, ik heb gelijk toen ik hierachter kwam T-Mobile gebeld en het verhaal uitgelegd. Echter ik moest gewwon deze hoge rekeningen betalen en ik kreeg dan wel een korting van 50% over de rest van de 2jarige looptijd van een onbeperkte bundel in NL en mijn europabundel zou opgezegd zijn.

Maand later, heb ik nu een rekening van 621 euro!! omdat de klantenservice mij geen onbeperkte bundel heeft gegeven maar een beperkte van 200mb...
Ik heb veel meer gebruikt. Ik heb gelijk T-Mobile gebeld. Die bieden nu aan alles te vergoeden vanaf 100 euro.. Ik ga hiermee niet akkoord, ik ben nu al twee keer opgelicht door deze klantenservice, echter T-Mobile houdt zijn poot stijf. Ik sluit nu zeker weten nooit meer telefonisch een abbonement af! Want je kan zelfs de grote bedrijven niet meer vertrouwen. Voor wie interesse heeft wil ik alle coorospondentie en mails wel doorsturen.

Wat kan ik nu nog doen om mijn recht te halen? Gelieve normale reacties hierop en geen 'zie je nou wel ' reacties.

Met vriendelijke groet,
Justin van der Heijden

olaf79

Re: Opgelicht door T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door olaf79 »

Als u gaat bepalen hoe en wat voor reacties mensen mogen plaatsen heeft u denk ik weinig kans op nuttige antwoorden.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Kun je aantonen wat je hebt afgesproken ?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

dazsires schreef:Zoals de topic headline al weergeeft ben ik belazerd en wordt ik nog belazerd door T-Mobile.

Ik heb eind vorig jaar een telefoonabbonement afgesloten via de klantenservice van T-Mobile, omdat hun de enige waren die een onbeperkte databundel voor internet nog deden aanbieden voor de telefoon.

Hierbij vroeg de klantenservice of ik dan verbinding onbeperkt wilde hebben ook in bijna geheel europa voor wat extra geld. Ik ga nog wel eens naar het buitenland dus dit leek mij wel heel interessant dus ik heb hierop Ja gezegd.

Echter wat schetste mijn verbazing na een paar maanden en een paar hoge rekeningen later, ze hadden ook echt enkel maar internet europa afgesloten, ZONDER databundel in NL... Ik had hierdoor dus enorme kosten gemaakt, ik heb gelijk toen ik hierachter kwam T-Mobile gebeld en het verhaal uitgelegd. Echter ik moest gewwon deze hoge rekeningen betalen en ik kreeg dan wel een korting van 50% over de rest van de 2jarige looptijd van een onbeperkte bundel in NL en mijn europabundel zou opgezegd zijn.

Maand later, heb ik nu een rekening van 621 euro!! omdat de klantenservice mij geen onbeperkte bundel heeft gegeven maar een beperkte van 200mb...
Ik heb veel meer gebruikt. Ik heb gelijk T-Mobile gebeld. Die bieden nu aan alles te vergoeden vanaf 100 euro.. Ik ga hiermee niet akkoord, ik ben nu al twee keer opgelicht door deze klantenservice, echter T-Mobile houdt zijn poot stijf. Ik sluit nu zeker weten nooit meer telefonisch een abbonement af! Want je kan zelfs de grote bedrijven niet meer vertrouwen. Voor wie interesse heeft wil ik alle coorospondentie en mails wel doorsturen.

Wat kan ik nu nog doen om mijn recht te halen? Gelieve normale reacties hierop en geen 'zie je nou wel ' reacties.

Met vriendelijke groet,
Justin van der Heijden
heeft u geen schriftelijke bevestiging van uw contract gekregen dat u hebt afgesloten?
en zo niet wat stond daar dan in?

dazsires

De eerste keer kreeg ik wel een schriftelijke bevestiging, toen zag ik natuurlijk ook Internet Europa staan. Maar aangezien ik een gesprek had gehad met klantenservice (Ja met klantenservice omdat ik door de bomen het bos niet zie in de mogelijkheden) deze rade mij internet europa aan. Dus ik keek na op contract en natuurlijk ziet het er dan allemaal goed uit.

Of ik het kan aantonen.. mondelinge afspraken zijn behoorlijk lastig te bewijzen helaas echter wel rechtsgeldig, als het goed is nemen hun de gesprekken op. Dus ik zou via de rechter misschien altijd nog dat gesprek kunnen opeisen misschien?? Ik heb wel een soort schuldbekentenis van T-Mobile, waarin hun vertellen dat ze me wel heel slecht voorgelicht hebben en mij voor een gedeelte tegemoet willen komen.

Wat ik wel gemerkt heb is een stopwoord bij T-Mobile klanten service, dat in alle lagen van de klantenservice gebruikt wordt. 'Dat is vervelend voor u' of verkapte versies daarvan.

Zojuist weer aan de lijn gehangen met T-Mobile met facturatie afdeling, die zou wat gaan uitzoeken voor me en 14:00 terug bellen. Ik ben benieuwd..

dazsires

Teruggebeld door klantenservice, ze bieden mij een creditatie aan van 485 euro, maar ik moet wel eventjes 100 euro betalen van 'eigen risico' omdat ik geen onbeperkte internet bundel had. Dus ik van hallo, ik heb gevraagd om een onbeperkte internet bundel en toegezegd gehad van de klantenservice.

Echter deze mevrouw was unwurmbaar, en van haar moet ik weer beginnen bij het kastje, online via de site een klacht indienen...
U wordt dan binnen 3 werkdagen gecontact...

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@dazsires,

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Webcare

dazsires

Het is allemaal opgelost.
Uiteindelijk €33,22 betalen inplaats van €621 !

Heeft heel wat telefoontjes wel gekost met T-Mobile.

Zeker een warme douche voor Kim Jansen van Klantenservice, 1 van de enige die me goed geholpen heeft.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@ dazsires

Fijn om te lezen dat het is opgelost! Ik zal je compliment aan haar doorgeven. :D

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

dazsires schreef: Zeker een warme douche voor Kim Jansen van Klantenservice, 1 van de enige die me goed geholpen heeft.
T-Mobile Webcare schreef:@ dazsires

Fijn om te lezen dat het is opgelost! Ik zal je compliment aan haar doorgeven. :D
En de rest van de klantenservice graag een koude douche geven

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Leo

Kan niet reageren,maar is goed :wink: je bent niet de enige met dat probleem :wink:

Gesloten