LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gewoon even om te kotsen: CD van Legio gevonden
Gewoon even om te kotsen: CD van Legio gevonden
Beste medegedupeerden.
Zat net in wat oude dozen te sneupen. Vond ik een cd die ik ooit van Legio heb gekregen. De cd zat ingepakt in een kartonnen omhulsel met daarop o.a. het volgende:
Tot nu toe stond legio-lease voor het leasen van aandelen. Baanbrekende produkten waar u en inmiddels 250.000 anderen profijt van hebben. Er is echter steeds meer vraag naar andere beleggingsproducten. Dus is het niet meer dan logisch dat ons assortiment hiermee binnenkort uitgebreid wordt.
LEGIO-LEASE WORDT LEGIO
Producten waarin we al onze kennis en ervaring stoppen om voor u een zo hoog mogelijk rendement te halen. Dus een inzet zoals u dat van ons gewend bent. Bij zo'n uitbreiding van de mogelijkheden hoort een naam die dat onderstreept. Vandaar dat Legio-Lease voortaan Legio heet.
www.legio.nu
Door het persoonlijk productadvies en de rekenvoorbeelden op maat weet u meteen wat Legio voor uw vermogensopbouw kan betekenen.
Er staan 7 nummers op de cd. Ze noemen de nummers als volgt:
1 winkelend verdienen (shirley bassey - big spender)
2 snoeiend groeien (P.P. Arnold - The first cut is the deepest)
3 stilstaand vooruitgaan (canned heat - on the road again)
4 verliezend winnen ( Hot Chocolate - Every one's a winner)
5 snackend cashen ( Don McLean - American pie)
6 reizend binnenlopen (motors - airport)
7 brabbelend beuren (Deep purple - Child in time)
Ik word hier kotsmisselijk van en ga zo even overgeven.
Kotst u mee?
Mvg,
Sandra
Zat net in wat oude dozen te sneupen. Vond ik een cd die ik ooit van Legio heb gekregen. De cd zat ingepakt in een kartonnen omhulsel met daarop o.a. het volgende:
Tot nu toe stond legio-lease voor het leasen van aandelen. Baanbrekende produkten waar u en inmiddels 250.000 anderen profijt van hebben. Er is echter steeds meer vraag naar andere beleggingsproducten. Dus is het niet meer dan logisch dat ons assortiment hiermee binnenkort uitgebreid wordt.
LEGIO-LEASE WORDT LEGIO
Producten waarin we al onze kennis en ervaring stoppen om voor u een zo hoog mogelijk rendement te halen. Dus een inzet zoals u dat van ons gewend bent. Bij zo'n uitbreiding van de mogelijkheden hoort een naam die dat onderstreept. Vandaar dat Legio-Lease voortaan Legio heet.
www.legio.nu
Door het persoonlijk productadvies en de rekenvoorbeelden op maat weet u meteen wat Legio voor uw vermogensopbouw kan betekenen.
Er staan 7 nummers op de cd. Ze noemen de nummers als volgt:
1 winkelend verdienen (shirley bassey - big spender)
2 snoeiend groeien (P.P. Arnold - The first cut is the deepest)
3 stilstaand vooruitgaan (canned heat - on the road again)
4 verliezend winnen ( Hot Chocolate - Every one's a winner)
5 snackend cashen ( Don McLean - American pie)
6 reizend binnenlopen (motors - airport)
7 brabbelend beuren (Deep purple - Child in time)
Ik word hier kotsmisselijk van en ga zo even overgeven.
Kotst u mee?
Mvg,
Sandra
-
Re: Gewoon even om te kotsen: CD van Legio gevonden
Wat zat er verder nog in de doos (m.b.t. effectenlease wel te verstaan)?
m.v.g. justice man
(p.s. hou niet zo van kotsen geeft zo’n vlekken en als je ouders op vakantie zijn moet je het ook nog zelf opruimen; minder fraai hè?!)
m.v.g. justice man
(p.s. hou niet zo van kotsen geeft zo’n vlekken en als je ouders op vakantie zijn moet je het ook nog zelf opruimen; minder fraai hè?!)
Beste justice man,
Ik ga zo nog even in de oude doos kijken. Misschien vind ik nog wel wat leuks.
Mvg,
Sandra
Ik ga zo nog even in de oude doos kijken. Misschien vind ik nog wel wat leuks.
Mvg,
Sandra
-
Dat lijkt me een heel goed veelbelovend idee; s6 met je zoektocht naar…..
(p.s. kijk eens of je geen brief van Legio (Lease) tegenkomt waarin staat:
door onze expertise en kennis te misbru iken zijn nu tienduizenden mensen zwaar in de problemen, als bedrijf zijnde hebben we onze klanten altijd voorop gesteld en zullen we dat nu ook doen.
Wanneer u kunt aantonen dat er fouten zijn gemaakt; krijgt u zonder pardon uw geld terug!
Hoogachtend,
Legio (Lease)
-- > is veel geld waard zo’n brief; dus goed zoeken …
m.v.g. justice man
(p.s. kijk eens of je geen brief van Legio (Lease) tegenkomt waarin staat:
door onze expertise en kennis te misbru iken zijn nu tienduizenden mensen zwaar in de problemen, als bedrijf zijnde hebben we onze klanten altijd voorop gesteld en zullen we dat nu ook doen.
Wanneer u kunt aantonen dat er fouten zijn gemaakt; krijgt u zonder pardon uw geld terug!
Hoogachtend,
Legio (Lease)
-- > is veel geld waard zo’n brief; dus goed zoeken …
m.v.g. justice man
Ik vond nog een brief:
LEGIO
Een nieuwe naam, een nieuw gezicht.
Duidelijk, dynamisch en betrouwbaar.
U zult het nog vaak tegenkomen.
We vinden het belangrijk om u als klant van alle ontwikkelingen als eerste op de hoogte te brengen. Per slot van rekening is Legio, dankzij uw vertrouwen, niet meer weg te denken als het gaat om spraakmakende financiële producten.
Vandaar met dank deze CD.
We wensen u veel luisterplezier.
Legio
Justice man 007, ik ga nog even doorzoeken naar die brief waar jij het over had!
Volgens mij ligt die nog wel ergens onder in de oude doos.
Mvg,
Sandra
LEGIO
Een nieuwe naam, een nieuw gezicht.
Duidelijk, dynamisch en betrouwbaar.
U zult het nog vaak tegenkomen.
We vinden het belangrijk om u als klant van alle ontwikkelingen als eerste op de hoogte te brengen. Per slot van rekening is Legio, dankzij uw vertrouwen, niet meer weg te denken als het gaat om spraakmakende financiële producten.
Vandaar met dank deze CD.
We wensen u veel luisterplezier.
Legio
Justice man 007, ik ga nog even doorzoeken naar die brief waar jij het over had!
Volgens mij ligt die nog wel ergens onder in de oude doos.
Mvg,
Sandra
-
Veel plezier met je oude doos, en zet gerust het cd-tje erbij op.
-
Beste Sandra,
Die tekst van Legio (Lease) was volgens mij zo geschreven dat of het nu heel goed zou gaan op de beurs of juist dramatisch slecht het altijd zou kloppen!
Die gasten hebben er wel degelijk (goed) over nagedacht indertijd.
Verder ben ik het met hun rede van wijzigen van Legio Lease in Legio niet eens.
Volgens mij wilde ze hier de aandacht van Lease maatschappij te zijn verminderen/ te niet doen.
Ook gaf het wellicht (onbedoeld) aan dat je via Legio (Lease) niet kon sparen en/ of gewoon beleggen maar alleen leasen.
Verder leuk dat je zoveel moeite doet, ik hou wel van zaken uit de oude doos.
En wat betreft Joost van Egmond daar raad ik je vriendelijk aan er niet op te reageren.
Die aandacht verdient die (in mijn ogen) niet!!
m.v.g. justice man
Die tekst van Legio (Lease) was volgens mij zo geschreven dat of het nu heel goed zou gaan op de beurs of juist dramatisch slecht het altijd zou kloppen!
Die gasten hebben er wel degelijk (goed) over nagedacht indertijd.
Verder ben ik het met hun rede van wijzigen van Legio Lease in Legio niet eens.
Volgens mij wilde ze hier de aandacht van Lease maatschappij te zijn verminderen/ te niet doen.
Ook gaf het wellicht (onbedoeld) aan dat je via Legio (Lease) niet kon sparen en/ of gewoon beleggen maar alleen leasen.
Verder leuk dat je zoveel moeite doet, ik hou wel van zaken uit de oude doos.
En wat betreft Joost van Egmond daar raad ik je vriendelijk aan er niet op te reageren.
Die aandacht verdient die (in mijn ogen) niet!!
m.v.g. justice man