Had een abbonee van vodafone afgesloten,echter toen ik van de belcompany terugkwam was m,n telefoon uitgegaan,niks vermoedend zette ik hem weer aan,doch ging mn samsung steeds weer uit,terug naar de belcompany,
waar men zei dat mn, telefoon dood was,lariekoek zei ik,stop mn, oude sim er maar weer in en hij doet het weer,en idd hij deed het weer, de simkaart wekte niet,dus heb de abonnement meteen weer geannuleerd,binnen 24 uur,doch hebben ze 18,61 van m,n bankrekening geplunderd,en kreeg een credietnota per post waar op staat -E18,61,
wat een misleidende rotzooi met dat telefoni,heb uit nood een prepaid kaartje van tele2 gekocht,met nieuwe telefoon,20, Euro beltegoed erbij,maar helaas niet waar,want je moet je registreren op internet om dit bedrag bij te kunnen schrijven,maar dan herkent ie de telefoon nummer niet,tja en zo wordt je steeds belazert,
op naar de volgende misstap pft
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone automatische afschrijving
-
z.assistente
-
rozemarijntje
Re: vodafone automatische afschrijving
1 je hebt de dus de credit nota gehad?
Dan wordt dat normaal verekend met volgende factuur,maar die heeft u niet,dus zullen ze het of met de nw oorsprongkelijke factuur datum terug storten..
Stel u factr werd 25 aug afgeschreven ,dan zal u volgende maand om die tijd het geld gestort krijgen.
Zo is het bij mij gegaan met vodafone,was ook creditering ,nota was niet goed..
Kan ook zijn dat ze het eerder doen..
Maar het is nu eenmaal in het systeem gezet die houd abbo geld af,maar andere afdeling heeft weer te laat door gegeven dat u geretourd heeft..
2 betreft u prepaid ,nee dat is logisch u krijgt een ander nummer als een nw prepaid pakket koopt?
Had u u nummer willen behouden had u dat moeten Regelen met vodafone.
Dan wordt dat normaal verekend met volgende factuur,maar die heeft u niet,dus zullen ze het of met de nw oorsprongkelijke factuur datum terug storten..
Stel u factr werd 25 aug afgeschreven ,dan zal u volgende maand om die tijd het geld gestort krijgen.
Zo is het bij mij gegaan met vodafone,was ook creditering ,nota was niet goed..
Kan ook zijn dat ze het eerder doen..
Maar het is nu eenmaal in het systeem gezet die houd abbo geld af,maar andere afdeling heeft weer te laat door gegeven dat u geretourd heeft..
2 betreft u prepaid ,nee dat is logisch u krijgt een ander nummer als een nw prepaid pakket koopt?
Had u u nummer willen behouden had u dat moeten Regelen met vodafone.
-
z.assistente
Dankje Rozemarijntje
maar heb idd een nieuwe nummer omdat ik een nieuwe tel heb gekocht met alleen een p,kaart,en bij deze telefoon zat een voordeelkaart bij die je op internet kon activeren,met registratie van je telefoon nummer,maar helaas herkent ie dit nummer niet,
maar heb idd een nieuwe nummer omdat ik een nieuwe tel heb gekocht met alleen een p,kaart,en bij deze telefoon zat een voordeelkaart bij die je op internet kon activeren,met registratie van je telefoon nummer,maar helaas herkent ie dit nummer niet,
-
rozemarijntje
Graag gedaan