LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
patrickpain
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2010 00:15

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door patrickpain »

Even een kleine update....

Wij hebben nu precies de keuken 8 dagen in gebruik,.. en een beter overzicht over de keuzes die we hebben gemaakt.
Ook hadden wij aan superkeukens gemeld dat wij de combimagnetron een mindere keuze vonden,.. en zij bieden dan ook 'n keurige oplossing (wij mogen 'm omruilen voor het model met tiptoets) ach... ja ondertussen zijn we alweer gewend,. en de knoppen horen eigenlijk op een oven. Bij ons zal een strak (tiptoets) model te modern overkomen,.. dus de geboden oplossing slaan wij af! wél super netjes van ze!

Wij worden dus nog steeds vriendelijk en keurig geholpen,..

Dhrvos
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2012 10:51

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Dhrvos »

Beste allemaal,
Na een slechte ervaring met een dakkapellen boer werd ik herinnerd aan het feit dat je ook positieve reviews moet plaatsen. Bij deze mijn positieve ervaring bij Superkeukens Utrecht. Zie hieronder eerst even kort samengevat de ervaring met Superkeukens en daarna het volledige verhaal.

Samengevat:
Service is zeer goed, aardig en geduldig personeel, er is veel mogelijk en ze maken duidelijk wat dit voor de prijs betekent. De eerste prijs is niet irreëel en stukken lager dan de concurrentie. Ze adviseren ook over ideeën die niet slim zijn. Bij problemen na installatie is het nabestellen geen probleem maar de wachttijd op onderdelen wel heel lang (6-8 weken) en daarna heeft de monteur nog eens 2 weken om te reageren en dan is de afspraak pas gepland.
Zou ik mijn volgende keuken weer hier kopen. ZEKER! Prijzen zijn helder, onderhandelingsruimte is binnen normale marges, dus geen duizenden euros. Dat komt natuurlijk ook doordat hun 1e bod gewoon al reëel is.
En nu het hele verhaal:
TIP!! 1

Eerst via Ikea.nl een eerste design gemaakt, zelf de maten (L-vorm 300 x170cm) gemeten en bij Kvik (EUR 8K) en Ikea (EUR 7K) een bodemprijs bepaald.
TIP! ! 2

Toen met opstelling, kwaliteit en bodemprijs op stap naar Brugmans (EUR 16K maar als vandaag dan 11K), Keukenconcurrent (ik weet dat die hetzelfde moederbedrijf hebben :), na 10 minuten zoeken naar medewerker weg gegaan) Bruynzeel (EUR 19K maar met actie 14K) en ook nog even navraag gedaan bij Keller Keuken Design (EUR 12K). De naam Superkeukens weerhield me om in eerste instantie naar binnen te gaan, maar ik was er toch dus toch maar even naar binnen gelopen. Ik moet zeggen vriendelijk personeel die aangeven dat ze er zijn maar wachten tot jij een vraag hebt. Met mijn voorwerk konden ze in 30 min. de keuken in het systeem zetten en hadden ze een 1e prijs (EUR 7K).
Superkeukens gaf een goed gevoel en nam mij al mee tijdens het eerste bezoek om naar de materialen te kijken. Nadat we na onderhandelen over de prijs eens waren (6,5K met duurdere apparatuur) heb ik toch nog even gevraagd welke kastjes dit nu zijn?
TIP!! 3

De kastjes bleken toch niet de kastjes te zijn die ik voor ogen had en verwacht had. Nadat ik mijn ongenoegen had uitgesproken zijn ze opnieuw gaan rekenen en kwamen met een prijs van 8,5K, na nog wat onderhandelen werd het 8K met toch nog wat duurdere apparatuur en de juiste kastjes. Nogmaals mijn ongenoegen uitgesproken dat ik een andere prijs had verwacht en dat we reeds hadden afgekaart welke kastjes het gingen worden.
TIP!! 4

Hier heb ik pas voor het eerst mijn max bedrag neergelegd inclusief Montage. Uiteraard was dit een stuk lager dan het bod wat er toen op tafel lag. Opnieuw gingen ze overleggen en moesten ze het met de filiaalmanager overleggen. Vervolgens kreeg ik een bod wat ze zelfs niet meer op papier wilden zetten met de tekst: “u krijgt geen offerte meer mee, we willen de keukenbranche hier niet verzieken”. Dit in combinatie dat ik ook echt het gevoel had dat er niet meer in zat en dat ze zelf aangaven dat dit echt de bodem was en dat we dan maar afscheid van elkaar moesten nemen, gaf me het gevoel dat we eindelijk op de “eerlijke” prijs uitgekomen waren.
Uiteindelijk hebben we de keuken voor EUR 8250,= betaald incl. montage (eur 910,-) en hebben later nog besloten om toch een opstaand aanrechtrandje te doen. Verkoper heeft dit telefonisch opgenomen en direct een prijs afgegeven. Hierdoor heeft de totale keuken uiteindelijk EUR 8725,= gekost.

MONTAGE:
Wij hebben er voor gekozen om de montage door R&S Montage te laten doen. Zij zijn gelieerd aan Superkeuekens Utrecht, zo konden ze direct een gespecificeerde prijsopgaaf doen voor de montage. Het wel of niet doen van montage via R&S had overigens geen effect op de prijs.
De montage zelf ging wel sneller dan verwacht (binnen 1 dag) maar verliep toch minder goed. Handgreep koelkast wilden wij op een afwijkende plaats en verkeerd gemonteerd en de afzuigkap werd niet goed opgehangen. Bij herhaal bezoek om problemen op te lossen was er weer een onderdeel niet aanwezig (vergeten te bestellen). Al met al ben ik over de montage dus NIET tevreden.

Poeh, toch nog een lang verhaal geworden en zie hieronder de tips.

Michiel

1. TIP!! Ga goed voorbereid op pad.
2. TIP! Hou je keuken continue hetzelfde, ongeacht wat verkopers voorstellen, dus dezelfde duurdere apparatuur aanhouden (bijv. Siemens), je kan later altijd nog voor goedkopere apparaten gaan, als de onderhandeling over kastjes is vastgelopen.
3. TIP!! Als je een keuken koopt, ga niet over 1 nacht ijs! Check altijd wat je nu krijgt. Dus als je de uiteindelijke offerte hebt, vraag dan of de verkoper je in de showroom aanwijst welke kastjes je nu krijgt, welke afwerking, welke scharnieren, welke apparaten, etc...
4. TIP!! Onderhandelen is de verkoper iets laten zeggen wat je later weer kan gebruiken en een gevoel creëren dat zij iets doen dat je een vervelend gevoel geeft, ze willen je toch liever niet als klant verliezen.

DianaL86
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2012 12:57

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door DianaL86 »

Helaas moet ik een negatieve ervaring van Superkeukens neerzetten. Het is me heel erg tegen gevallen.

Op 21 Januari jl. zijn wij naar Superkeukens in Zoeterwoude gegaan. Hier hebben wij samen met een verkoper een keuken uitgezocht. Hier werd met behulp van een plattegrond van onze oude keuken een nieuwe gemaakt. Alle hindernisjes die in onze keuken zitten, konden weg gewerkt en bewerkt worden.

Deze verkoper was zo enthousiast en wij natuurlijk ook dat we het helemaal zagen zitten. Wij zijn daarom ook in zee gegaan met Superkeukens.

Een week hierna ontvingen wij al een tekening van de leidingen die wij aan moesten passen.

Rond maart kreeg ik de melding dat de keuken er was en dat deze zoals afgesproken in week 21 geleverd zou worden.

Wij voor deze tijd alle leidingen aangepast, alleen stond er 1 leiding niet op, hiervoor heb ik gebeld in week 18 met superkeukens, aangezien we nog 3 weken hadden. Tot mijn verbazing vertelde de verkoper mij dat de keuken nog niet besteld was, en dat dit 2 weken langer gingen duren. Zit je dan met een meisje van 11 maanden zonder keuken in een bouwval.

Goed 2 weken later, hebben ons er maar overheen gezet.

De keuken kwam, alles was er bij levering dus dat was helemaal goed. Dag er na kwam de monteur. Hij heeft veel dingen anders gedaan. Pas stuk vergeten, een stopcontact weg gemoffeld, een gat geboord in me achterblad waardoor de wandcontactdoos niet goed past. Hierdoor komt er een gat gaat in mijn achterblad. Cv ketel zo vast gebouwd dat deze niet vervangen kan worden als deze kapot gaat. De keuken verkeerd neergezet, vaatwasser en een kastje om gewissels waardoor de waterafvoer niet meer klopte, maar wel verder bouwen. Hierdoor kreeg de loodgieter problemen met het aanpassen van de waterafvoer. De spotjes die in de kastjes zitten zijn aangesloten maar nergens een schakelaar om deze aan te zetten. Hij heeft een aansluitpunt weg gehaald waardoor er geen schakelaar meer gemaakt kan worden. De vaatwasser staat naast de keuken..

Al met al.. ben ik zooo niet tevreden over superkeukens en zal dus ook geen reclame maken om daar je keuken te halen. We betalen veel geld maar er word veelste laks mee omgegaan.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door *.* »

Helaas moet ik een negatieve ervaring van Superkeukens neerzetten.
Als ik het verhaal zo lees bent u wel tevreden over de levering van de keuken door Superkeukens (weliswaar 2 weken later dan gepland) maar niet door de monteur die door hen is ingeschakeld.

Wat dan in het verhaal weer ontbreekt of u een klacht heeft ingediend en hoe daar op is gereageerd.

papa van 2
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2012 20:13

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door papa van 2 »

slechte ervaring,heb de keuken nu 6 jaar
en de folie begint te bolderen
dat is al vaker gebeurd.
ik heb ook al van iemand anders gehoord
dat die met het zelfde probleem zit
niet kopen,want na 5 à 6 jaar is de garantie verlopen

droevig
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2012 12:33

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door droevig »

Ben benieuwd naar de monteur die bij Dianal86 is geweest.
Was dat Ju... of was dat iemand anders. Hoe is het verder verlopen.

Leenwes
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2012 11:03

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Leenwes »

April 2011 hebben wij onze keuken bij superkeukens gekocht. In Juni kwamen zij hem plaatsen. We wilden graag een hoekkeuken en hebben hem samen met de verkoper samengesteld. Een lekkere grote bovenhoekkast kon wel... De afzuigkap was niet meegeleverd en werd enkele weken later opgehangen. Onze bovenhoekkast kan niet meer open... Dus gebeld. Er zouden dan 2 losse kasten komen, want een hoekkast past dus niet (fijne voorlichting). Ook zat er een grote kras op de achterplaat van het fornuis en zat er een gele vlek in 1 van de kastdeurtjes... Oktober/november 2011 kwam de monteur weer, jawel na 5 maanden!!! Wat bleek; de bovenkastjes waren te klein! Dus weer meegnomen en er zouden weer nieuwe besteld worden. Nu, bijna juli 2012 wachten we nog steeds. Ook is de keuken niet netjes geplaatst en liggen de kitnaden te diep, waardoor vuil erin blijft zitten. Het aanrechtblad begint boven de vaatwasser open te barsten. Slechte kwaliteit!

Verkopen kunnen ze! Maar leveren en afwerken is zeer slecht te noemen. 9000 euro betalen en na 13 maanden nog geen volledige functionerende keuken hebben. Bereikbaarheid? Probeer het maar!

MAXIEM

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door MAXIEM »

…op verzoek van de radarredactie is dit verwijzingsbericht gewist…

doarg
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:08

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door doarg »

persoonlijk vind ik de Nolte keukens mooi

Er is een wedstrijd waarbij er 1 te winnen is t.w.v. 15.000,-

check hier de keukens en meld je aan om mee te doen
www.lelijkste-keuken.nl

Groetjes

Nanja22
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2012 23:33

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Nanja22 »

Negatieve ervaring met Superkeukens Vriezenveen:

Op 16 januari 2012 zijn mijn vriend en ik bij Superkeukens in Vriezenveen geweest om een keuken voor onze nieuwe woning te kopen.
We hadden daar een mooie keuken gezien en wouden een offerte opmaken.
Die dag werden wij ook prima geholpen.

Het showroommodel wat wij hadden gezien, wouden wij graag aanpassen met andere apparatuur. Dit was geen probleem. De keuken zoals die in de winkel stond moest ook het tegenovergestelde worden in ons huis. De koelkast zat in de winkel links en wij moesten hem rechts hebben. Geen probleem.
Offerte was opgemaakt die dag en we waren over de prijs zeer tevreden.

We hadden de keuken in het zwart besteld. Na het weekend hebben wij ons hier over bedacht en gelijk gebeld of deze ook in de kleur wit kon worden geleverd.
Dit konden ze ons niet met zekerheid zeggen, omdat de keuken al besteld was en hij zou mij hierover terug bellen. De volgende dag belde ze mij en konden mij vertellen dat het geen probleem was om de keuken in het wit te krijgen. Super!
Hij vertelde mij direct dat hij de tekening die we samen gemaakt hadden in de winkel, mij per mail zou sturen inclusief de offerte. Prima!

Op 3 februari is meneer Roelofs langs geweest om alles op te meten in de woning zelf en om nog een aantal vragen voor de aansluitingen te beantwoorden. De keuken werd door hun geplaatst, maar de aansluitingen en afvoeren moesten wij zelf doen. De afzuigkap zou nog een probleem kunnen worden (ivm kookeiland), maar wij kregen hier nog een tekening van met de exacte maten. Hierop ben ik hem gelijk in de reden gevallen dat ik de tekening en de offerte nog niet had gekregen. Hier beloofde hij mij weer om deze per mail op te sturen.

Paar weken later kregen we de tekeningen voor de afvoer en aansluitingen per post binnen. De post was al open, omdat ze onze nieuwe straatnaam hadden gebruikt en ons oude huisnummer. Erg slordig. Maar goed, kan gebeuren.
Toen we de tekeningen gingen bekijken bleek dat de keuken er precies zo opstond zoals in de winkel stond en niet zoals wij hadden afgesproken, het tegenovergestelde. Ik heb hierover gelijk gebeld en als antwoord kwam er: dit maakt verder niet uit met het monteren van de keuken, want die kastjes kunnen ze zo omdraaien en maak de aansluitingen maar precies andersom.
Nja, prima. Dan vertrouwen wij hierop.
Toen we er mee bezig gingen, bleek dat tussen het kookeiland en de muur die er naast zit maar 30 cm tussen zat. Dit was natuurlijk helemaal niet de bedoeling, want dan kun je er niet langs lopen. Ik weer gebeld en hij kwam wel even langs.
Meneer Roloefs had niet verwacht dat wij de keuken recht in de hoek wouden hebben en was van het midden van de keukenruimte uit gegaan. Ik gaf aan dat hij dit had kunnen vragen en dit gaf hij toe. We hebben nader overleg besloten om er een extra servieskast aan het eind er bij tussen te doen. Zo kwam het pad om minimaal 90 cm.

Op 27 maart kwamen ze de keuken brengen. Nadat de keuken naar binnen was geladen, kreeg ik het verzoek om direct contact te betalen of een eenmalige machtiging af te geven. Dit was ons niet van te voren gezegd. Er was gezegd dat als de keuken geplaatst was, er na die tijd betaald moest worden.
Dit was verder geen probleem, maar niet echt netjes! Wat ik nog erger vond, is dat het geld diezelfde avond nog is afgeschreven!

De volgende dag kwamen er 2 monteurs om de keuken te plaatsen. Mijn schoonvader was bij ons thuis, omdat mijn vriend en ik beiden moesten werken.
Mijn schoonvader belde om 10 uur al op, dat er helemaal niks van de keuken klopten. De keuken was andersom geleverd. Ik gaf aan dat dat klopte en dat de keuken door de monteurs wel andersom geplaatst kon worden. De monteurs gaven aan dat dit niet kon. Op verzoek van mijn baas, mocht ik gelijk naar huis.
Ze monteurs hebben al die tijd niks gedaan, want ik moet een uur rijden voordat ik thuis ben. Thuis aangekomen heb ik het verhaal aan de monteurs uitgelegd. Ze vroegen mij om te bellen met meneer Roelofs en dit probeerde ik. Hij was niet aanwezig, maar hij zou elk moment aanwezig kunnen zijn. Een half uur later probeerde ik het weer en meneer Roelofs zat in gesprek met klanten. Ik heb uitgelegd dat het dringend was en tegen 13:00 uur belde hij mij weer. Ik heb hem gevraagd direct te komen, omdat de monteurs al vanaf 10 uur niks hadden gedaan i.v.m. de fout geleverde keuken.

Meneer Roelofs was er een kwartiertje later en bekeek de keuken eerst even.
Hij gaf aan dat als ik de koelkast alsnog aan de andere kant wou hebben, ze maar vanaf buiten kant gaten er in moesten boren (dit voor de plank die er in moest komen). Vanaf die kant van de keuken kwam geen kast of iets dergelijks en dit zul je dus altijd blijven zien. Mijn schoonvader gaf aan dat dit niet ging gebeuren, omdat dit ook al eerder was aangegeven en de keuken moest gewoon goed zijn. Meneer Roelofs keek hem raar aan en vroeg of hij de keuken aan hem had verkocht en waar hij zich in vredesnaam mee bemoeide. Mijn schoonvader vloog uit zijn slof. Hij vond niet dat de keuken op deze manier gemonteerd moest worden, want wij betaalde wel voor een kast zonder gaten en niet met geboorde gaten om maar even een oplossing te zoeken.
Meneer Roelofs en mijn schoonvader hebben wel door het geschreeuw tegen elkaar het een en ander kunnen regelen. Ik was intussen even naar buiten gelopen en kwam weer binnen. Meneer Roelofs wou weg gaan en ik vroeg: wat gaat er nu gebeuren? Als antwoord: vraag dat maar aan je schoonvader. Ik zeg nee ik vraag het aan jou! Als antwoord, ja jij belde mij een week nadat ik de keuken besteld had of de keuken in een andere kleur kon bestellen, dit heb ik ook gewoon gedaan terwijl dat niet kon. Wij hebben nu de zwarte ook in ons magazijn staan en daar doen wij ook niet moeilijk over. Ik antwoordde: Dan had je dat moeten zeggen! jij zegt tegen mij dat dit geen probleem is, dan moet je niet achteraf gaan zeggen dat dit wel zo was.
Vervolgens begon hij over de keuken. Hij vertelde mij dat er nieuwe kasten werden besteld ( 2 stuks). Ik gaf aan dat dit prima was, maar dat ik dit niet ging betalen. Als antwoord: zeg ik dat dan? Ik zeg nee, maar ik geef aan dat ik dit niet ga betalen! weer als antwoord: zeg ik dat dan? Ik heb hem gezegd dat hij wel even normaal antwoord kon geven en hij vertelde mij dat dit hun probleem was en dat zij dit natuurlijk gingen betalen. Prima, dat wilde ik horen en toen ging hij weg.

De keuken werd geplaatst zoals hij geleverd was en de kasten zouden besteld worden. Na het plaatsen kwamen ze erachter dat er een deurtje onder de spoelbak niet was meegeleverd en dus niet geplaatst kon worden. Nadat deze geleverd waren, zou de keuken door de monteurs veranderd worden. Dit zou 3 a 4 weken duren.

s'Avonds kwamen we er achter dat 1 kast kapot was, ze waren met een schroef door de kast gegaan. Vervolgens bleek nog dat er aan beide kanten van de keuken andere scharnieren waren gebruikt zodat 1 deurtje naar boven los ging en 1 deurtje opzij (dezelfde deurtjes).
De volgende dag heb ik gelijk gebeld en hij wou eerst langs komen, omdat het hem onmogelijk leek dat ze met een schroef door de kast waren gegaan. Hij is gekomen en het klopte. Deze kast werd ook opnieuw besteld en gemonteerd. De scharnieren en deurtjes werden ook opnieuw besteld.
De afzuigkap konden ze er nog niet aanzetten omdat de afvoer daarvoor nog niet zo goed wou lukken i.v.m. balken in het plafond.

Op 3 mei ben ik er heen geweest, omdat ik nog steeds niks had vernomen. Maar de kasten waren nog niet binnen en ik heb aangegeven dat wij een koolstoffilter in de afzuigkap wouden hebben, omdat het niet kon met een gewone buis. Deze zou hij ook bestellen.

Op 10 mei belden ze dat de kastjes binnen waren en dat ze deze 11 mei, vrijdags zouden brengen.
Vrijdags kwam er 1 persoon langs en ik kon zelf helpen de kasten uit de bus te halen en in huis te zetten. Dit hadden ze wel even aan mogen geven!

Ze kasten werden 12 mei gemonteerd, maar de afzuigkap niet terwijl we hebben gezegd dat er een filter in kwam. Ze hebben de afzuigkap wel ingekort, maar verder niks mee gedaan.

De scharnieren, deurtjes en de filter waren nog niet binnen.
Op 17 mei kwam er een monteur langs om de scharnieren en deurtjes te plaatsen. Deze waren intussen tijd binnen gekomen. De filter niet.

De afzuigkap hebben wij zelf geplaatst en de kapotte kasten kwamen ze ophalen, en weer moest ik helpen tillen omdat er een man alleen kwam.
De overige troep mocht ik zelf naar de werf brengen. (planken, hout, pallets e.d.)

Mijn schoonvader is er nog een keer geweest en gevraagd of de filter binnen was. Hier konden ze geen antwoord opgeven omdat meneer Roelofs niet aanwezig was. Mijn schoonvader vroeg of er nog iets regelen viel binnen de winkel (aangezien ze ook meubels en bedden verkopen), maar dit was helemaal niet iets wat hun deden. Als we niet tevreden waren moesten we naar de bont stappen, maar korting op meubels of iets dergelijks hoefden wij al helemaal niet aan te denken. De filter kwam dus nog, als meneer Roelofs er weer was.

Tot op heden heb ik geen filter voor de afzuigkap ontvangen. 12 augustus.
Afgelopen week heb ik gemaild, maar meneer Roelofs was op vakantie.
Ze konden mij vertellen dat de filter wel binnen was gekomen, maar was verkocht aan een andere klant! Schandalig!
Ze hadden hem opnieuw met spoed besteld.

Ondertussen heb ik de filter bij een elektronica zaak in de buurt besteld. Maar die moesten een code hebben. Ik heb gevraagd bij Superkeukens om specifieke artikelnummers van de filter, maar toen ze wisten dat ik hem ergens anders besteld had werden ze behoorlijk boos en kortaf.
De nieuwe filter die hun besteld hadden op 8 augustus hebben ze nu geannuleerd en verder informatie wouden ze mij niet meer geven. Dit mailtje kreeg ik gisteren.

A.s. maandag ga ik weer naar de elektronica winkel en kijk wat zij voor mij kunnen doen. Desnoods bestellen ze er 2 als ze het niet zeker weten, maar terug gaan de Superkeukens Vriezenveen NOOIT WEER!

De tekeningen van de keuken (3d) en de offerte heb ik tot op heden ook nog niet gekregen.
Wat ik nog ben ik vergeten in dit lange verhaal is, dat wij een aanrechtblad besteld hadden met betonlook.
Het aanrechtblad werd geplaatst en er bleken letters in te staan (coffee enz).
Het staat heel leuk, maar in de winkel werd ons een voorbeeld van 30cm bij 3cm laten zien, ZONDER letters er in.

Dit was voor ons niet erg, want we vinden het zo heel mooi, maar als we hier niet van hielden en niet bij onze inboedel paste was dit dus ook een probleem.

We hebben nu achteraf echt een hele mooie keuken! Echt heel tevreden mee, maar de service en de lange duur van het plaatsen ( na dat alles goed is), ben ik helemaal niet over te spreken!
Ik kom vanaf nu niet meer bij LOWIK/Superkeukens!

Dit is mijn ervaring en mijn mening. Ik hoop dat andere mensen die hem hier gekocht hebben, geen problemen hebben gehad en een goede service.
Ik wil wel mensen waarschuwen wat er kan gebeuren bij een foute bestelling/slechte communicatie van Superkeukens Vriezenveen.

Bedankt voor het lezen van mijn ervaring!

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Even opheldering over de verschillende groepen:
Superkeukens bestaat uit diverse filialen met verschillende eigenaren. Het is sterk afhankelijk van de vestiging of de verkoper betrouwbaar is. De te verkopen merken zijn: Lowbudget Nobilia, middensegment Nolte, iets hoger Schüler.

Baiskeukens is een restant van een ooit middelgrote groep. Er zijn nog 2 vestigingen. Financieel niet heel stabiel. Geen kredietverzekering mogelijk.
Merken: Nobilia

Keukenspectrum of te wel i-Kook is momenteel onderdeel van de DMG.
Low budget: Nobilia

Voor de betere keuken moet je bij keukenspeciaalzaken zijn, met doorgaans beter personeel. Hoeft zeker niet duurder te zijn.

Mrboulanger
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2012 13:37

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Mrboulanger »

Hallo allemaal,

Ik zie veel ervaringen echter wij zijn bij de vestiging in Huissen geweest. Hebben een offerte gekregen echter zie ik geen ervaringen van deze vestiging in dit draadje terug.

Iemand dus ervaring met Superkeukens filiaal Huissen? (onderdeel van Jansen totaalwonen)

robbiatti1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2012 09:43

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door robbiatti1 »

Hallo,

Wij hebben een slechte ervaring met Superkeukens Wateringen.

Voor het zetten van de handtekening ging alles goed, daarna zeer matig!

Monteur kwam twee keer niet opdagen/achterpaneel "vergeten" te leveren (stond wel op offerte, maar niet op uiteindelijke order)/Panelen verkeerde maat, waardoor weer weken wachten/Afwerking slecht/Verkoper stelde zich doodleuk weer voor bij tweede bezoek, herkende ons niet eens meer/slecht advies w.b.t. apparatuur etc etc.

Ondanks alle problemen steken ze de kop in het zand en geven mij niet het gevoel alles serieus te nemen. Meeste problemen zijn opgelost, maar toch..
Zeker in de huidige marktomstandigheden moet je iedere klant koesteren, maar dit beseffen ze zich niet bij Superkeukens.

Achteraf ook nooit een belletje gehad of alles naar tevredenheid is......

Kortom, wij raden iedereen Superkeukens Wateringen af!!!

montagebedrijf
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2012 02:52

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door montagebedrijf »

goh zeg vroeger waren er monteurs die goed werk deden en afspraken nakomen , tot het moment dat er betaald moest worden , verbaast me ook niets dat die monteur van jullie niet is komen opdagen , worden er nog steeds monteurs niet betaald ? zover ik weet anderen waren u voor en waarschijnlijk meerdere montagebedrijven die ook de dupe zijn van dit bedrijf, montagebedrijven kijk uit , je krijgt niet betaald of veel te laat , ik hoor dit van meerdere bedrijven ,

kuchenwelten
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2014 23:00

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door kuchenwelten »

Hallo

Ik heb geen ervaring met superkeukens maar ik sta zelf op het punt om een Nobilia keuken te kopen.
Ik twijfel een beetje omdat ik nooit van dit merk gehoord heb.
Wie heeft ervaring met dit merk en waar moet ik op letten bij aanschaf hiervan?

MJ

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Josephien12 »

bericht tcm1 gemeld.
Pure spam

47712
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:22

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door 47712 »

Josephien12 schreef:bericht tcm1 gemeld.
Pure spam
door tcm1 » 23 sep 2012 21:13

Prima melding alleen is het bericht al bijna 2 jaar oud :D

pietjeplus
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2014 01:13

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door pietjeplus »

47712 schreef:
Josephien12 schreef:bericht tcm1 gemeld.
Pure spam
door tcm1 » 23 sep 2012 21:13

Prima melding alleen is het bericht al bijna 2 jaar oud :D
Dus een ouwe koe stunt :mrgreen:

Gesloten