Hey allemaal.
Ik heb in mei mijn t mobile contract opgezegd.
Ik kreeg een eind afrekening die veels te hoog was.
Dit moest ik toch betalen en dan zouden ze het teveel betaalde bedrag terug storten.
T mobile hanteert hier max 3 weken voor.
Bij de 3week maar aan de bel gaan hangen ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen heb.
Waar ik immers recht op heb. Na 3 x gebeld te hebben met de belofte het allemaal goed komt, is er uiteraard niks geregeld.
Hoe kan ik er voor zorgen ik nou mijn resterende geld terug krijg?
Het is toch van de gekke je meer als 1.5 maand op je geld zit te wachten.
Mischien er meer zijn met zo'n zelfde voorval.
Mvg guido
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] declaratie t mobile.
Re: declaratie t mobile.
Een ingebreke brief per aangetekende post sturen en een termijn stellen (ongeveer 7 dagen) dat het geld terug moet zijn. Als dat niet het geval is mag je een wettelijke rente rekenen. Geven ze dan nog steeds geen geld dan kan je een deurwaarder in de arm nemen. Die zullen al hun kosten doorberekenen!masterddt schreef:Hey allemaal.
Ik heb in mei mijn t mobile contract opgezegd.
Ik kreeg een eind afrekening die veels te hoog was.
Dit moest ik toch betalen en dan zouden ze het teveel betaalde bedrag terug storten.
T mobile hanteert hier max 3 weken voor.
Bij de 3week maar aan de bel gaan hangen ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen heb.
Waar ik immers recht op heb. Na 3 x gebeld te hebben met de belofte het allemaal goed komt, is er uiteraard niks geregeld.
Hoe kan ik er voor zorgen ik nou mijn resterende geld terug krijg?
Het is toch van de gekke je meer als 1.5 maand op je geld zit te wachten.
Mischien er meer zijn met zo'n zelfde voorval.
Mvg guido
Succes!
-
rozemarijntje
misschien is de deurwaarder duurder als het bedrag wat hij of zei terug krijgt?
brief schrijven en blijven bellen,mailen etc..
mail ze even en verwijs ze hierheen,...misschien komt de webcare wel...die helpt je zo van je problemen af..(alsthans zo komt het altijd over)
mail ze even en verwijs ze hierheen,...misschien komt de webcare wel...die helpt je zo van je problemen af..(alsthans zo komt het altijd over)
Dan heb je nooit een deurwaarder ingeschakeld. Kosten zijn voor degene die in gebreke blijft. T-mobile dus.rozemarijntje schreef:misschien is de deurwaarder duurder als het bedrag wat hij of zei terug krijgt?
Je staat namelijk in je recht om een deurwaarder in de hand te nemen! Hoef je niks voor te betalen!
-
T-Mobile Webcare
Hallo Guido
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en de benodigde stappen ondernemen om dit voor je op te lossen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en de benodigde stappen ondernemen om dit voor je op te lossen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Beste Harvey.
Ik had dit met alle liefde gedaan.
Word alleen erg lastig aangezien het account opgeheven is!
Na alle niet nagekomen afspraken ben ik overgestapt naar telfort.
Ik heb nog 3 abbonomenten bij jullie lopen, en twijfel er hard aan die ook te laten aflopen.
Het is toch te gek voor woorden je bijna 6 weken op je geld zit te wachten?
Die met veel moeite je word toegekend.
Hiervoor heb ik 5x aan de telefoon gezeten, met elke belofte dat het dinsdag overgemaakt zou worden.
Je zou anderzom is 6 weken moeten wachten. Word ook niet getolereerd.
Dan heb je al 3 aanmalingen aan je broek hangen.
Mvg guido
Ik had dit met alle liefde gedaan.
Word alleen erg lastig aangezien het account opgeheven is!
Na alle niet nagekomen afspraken ben ik overgestapt naar telfort.
Ik heb nog 3 abbonomenten bij jullie lopen, en twijfel er hard aan die ook te laten aflopen.
Het is toch te gek voor woorden je bijna 6 weken op je geld zit te wachten?
Die met veel moeite je word toegekend.
Hiervoor heb ik 5x aan de telefoon gezeten, met elke belofte dat het dinsdag overgemaakt zou worden.
Je zou anderzom is 6 weken moeten wachten. Word ook niet getolereerd.
Dan heb je al 3 aanmalingen aan je broek hangen.
Mvg guido