LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEN Sim only klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ede6
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2012 14:18

BEN Sim only klacht

Ongelezen bericht door ede6 »

Ik ben als BEN abonnee zo stom geweest mijn internetpakket uit te breiden (van 500Mb naar 1Gb), sindsdien is mijn hele internetverbinding eruit geknikkerd bij Ben. Nu al 12 dagen. Ongehoord. Al tig keer gebeld en gemaild, je wordt almaar afgescheept, dat "de technische dienst per email binnenkort contact met je zal opnemen". Al 12 dagen zonder netwerktoegang! Die kids van de klantenservice zelf kunnen nog geen 12 minuten zonder bereik! Kreeg per mail excuses, dat het probleem nu duidelijk is, en De Groeten Van Ben. Maar opgelost ho maar. En hoe krijg je in hemelsnaam een leidinggevende aan de lijn?!
Wat te doen, ik ben laaiend, iemand nog tips?

Starr
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:05

Re: BEN Sim only klacht

Ongelezen bericht door Starr »

Je abonnement opzeggen. Ben's service is pet.

masterddt
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2012 14:36

Re: BEN Sim only klacht

Ongelezen bericht door masterddt »

Vraag naar ben;)

Wat ik gedaan heb aan de kids is Het adres waar de klachten naar toe moeten.
Dit staat voor hun op papier en kunnen ze zo oplezen;).
Hier een aangetekende brief naar toe sturen. Met uitleg van de klacht.

Ik heb van ben netje een oplossing gekregen.
Probleem is erna ook daadwerkelijk opgelost.

Gesloten