LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt levert goede service!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Jonge ondernemer

Media Markt levert goede service!

Ongelezen bericht door Jonge ondernemer »

Goede serviceafdeling bij Media Markt met name dhr. Kremer verstaat zijn vak.
Laatst gewijzigd door Jonge ondernemer op 30 aug 2012 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Brainless

Re: Media Markt levert goede service!

Ongelezen bericht door Brainless »

Levensduur van 6 jaar is een afschrijving van 700/6 = 115E per jaar.
Dan valt die 180 Euro nog wel mee.

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Jonge ondernemer schreef:Drie jaar geleden kocht ik een mooie lcd tv 42" inch van LG bij mediamarkt. Tot mijn grote verbazing, stopte hij er afgelopen week mee. Na telefonisch contact met de reparatieafdeling van lg, was de diagnose: kapot scherm. Kosten via LG service normaal 250 euro,maar met coulance 205'-- euro. Tv van drie jaar oud. Dat ging het dus niet worden.

Toen mijn tv met veel moeite (42 inch) bij mediamarkt service afdeling gekregen en werd me verteld dat de economische levensduur minimaal 6 jaar zou moeten zijn en dat mediamarkt dus zeker zou bijdragen in de kosten. Ik met positief gevoel weg.

Vandaag kreeg ik de prijsopgave 303 euro....met coulance. Ten eerste hoger dan LG zelf en er stond nog een fout in deze mail. Na eerst met veel moeite iemand bij mediamarkt te pakken gekregen, werd er al snel geconcludeerd dat de prijsopgave niet klopte. Gelukkig werd ik daarover snel teruggebeld met de mededeling, dat ik nu maar 179 euro hoefde te betalen. Een tv waar ik drie jaar bijna 700 euro voor had betaald en nu al 180 reparatiekosten voor moet betalen.....Toen ik vroeg aan de dame die me te woord stond wat zij zou doen, moest ze ook wel bekennen dat ze dat ook zeker niet zou betalen.

Ben dus helemaal klaar met mediamarkt en heb mijn rechtsbijstandverzekering aangesproken om dit verder voor me
af te handelen. Weet dat ik in mijn recht sta, want dit onderwerp is naar voren gekomen bij de rechtenstudie van mijn vriendin en daar werd duidelijk gezegd dat je een bepaalde levensduur mag verwachten en als dat niet het geval is, je de winkelier daar aansprakelijk voor kan stellen.

Zijn er nog meer mensen met deze ervaring bij media markt? Met ze: ik ben toch niet gek!! Klopt dat ben ik idd niet!!!!
Eerst dit bericht maar eens vastleggen.

Op je vraag heb ik geen antwoord, want ik ben hier niet in thuis. Maar je ontvangt vast wel wat reacties van medeforummers.

Persoonlijk vind ik de reparatiekosten van € 180,- wel meevallen na zo'n periode.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

http://www.youtube.com/watch?v=lR6H4cwhv00&feature=plcp
1 van de redenen dat steeds meer consumenten geen LG meer kopen! :!:

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Als een artikel een levensduur heeft van 6 jaar betekent dat niet dat alle reparaties in die 6 jaar voor rekening leverancier/fabriknat zijn. U heeft een afshrijving in 6 jaar en het bedrag voor de reparatie is een zeer goede aanbieding.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bovendien met het tegenwoordige kijkgedrag is het niet realistisch meer om in "Jaren" te denken maar meer in "Gebruiksuren". Ik heb het al vaker aangekaart , ik ken TV's die in 2..3 jaar meer uren "verstoken" (ding staat 'smorgens om 07:00 al aan voor de kinderen, gamen, mensen kijken langer TV) dan vroeger toen mijn ouders het 20:00 journaal keken en om 23:00 de programmering ophield.
1 van de redenen dat steeds meer consumenten geen LG meer kopen!
of geen Samsung, of geen Sony, of geen Panasonic, of geen Philips. Noem mij een probleemloos merk en ik bestel er vanavond nog een TV.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Zoals hierboven ook al gezegd betekent economische levensduur niet kosteloze reparatie gedurende die periode. Dus een voorstel als wat ze gedaan hebben zou ik met beide handen aangrijpen. Voor dat geld heeft u geen nieuwe tv

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

TS heeft dit bericht ook op de site van Vara-kassa geplaatst. Ik nodig jullie van ganser harte uit zijn arrogante reacties te lezen en dit topic verder te laten voor wat het is....

melomaan

Ongelezen bericht door melomaan »

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Goh, ik typte vanmorgen nog mijn slechte ervaringen met de Media markt klantenservice.. Zie het topiv over een laptop die opgeblazen werd door een lader en verkoper van de mediamarkt..

Faye1971

dhc schreef:TS heeft dit bericht ook op de site van Vara-kassa geplaatst. Ik nodig jullie van ganser harte uit zijn arrogante reacties te lezen en dit topic verder te laten voor wat het is....
Bedankt voor de tip :mrgreen:

Faye1971

melomaan schreef:U kunt het hier lezen:

http://kassa.vara.nl/discussies/discuss ... 658f28e031
Was erg vermakelijk om te lezen :D
En weer iemand die niet de gewenste reacties ontving.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Topic naam is spontaan door jonge ondernemer aangepast in goede service Mediamarkt, stinkt het hier toevallig :?:
Wordt het forum spontaan aangepast? Het lijkt wel dat er niets negatiefs gezegd mag worden over LG en Mediamarkt.
Dit heeft een vreemd luchtje. Graag een uitleg meneer de jonge ondernemer!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Meneer de JongeOndernemer heeft een "gratis" reparatie van Media markt gekregen, althans, zo staat het in het Kassa forum.

melomaan

Ongelezen bericht door melomaan »

Het voordeel van Kassa (ook vaak een nadeel) is dat er geen editknop is, zodat mensen hun posts niet later aan kunnen passen. Gelukkig had Faye1971 de OP vastgelegd.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Wel erg grappig om dezelfde personen bij vara / kassa te zien onder namen welke hier niet meer aanwezig zijn danwel onder andere naam.

Ook wel heeeeeel veel dezelfde topics. Heb aan 1 forum genoeg om te volgen.

Faye1971

melomaan schreef:Het voordeel van Kassa (ook vaak een nadeel) is dat er geen editknop is, zodat mensen hun posts niet later aan kunnen passen. Gelukkig had Faye1971 de OP vastgelegd.
:mrgreen: ja gelukkig wel. Ik had ergens een voorgevoel dat dit verhaaltje een hele andere wending zou krijgen. En zie...hij heeft een 'gratis reparatie' gekregen...Nou, ik geloof er helemaal niets van.

pega

Ongelezen bericht door pega »

mediamarkt nooit meer slechte service en onvriendelijk personeel
bij de servive afdeling

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

pega schreef:mediamarkt nooit meer slechte service en onvriendelijk personeel
bij de servive afdeling

Ga je nu elk (oud) topic over de Mediamarkt lopen te vervuilen omdat jij toevallig een probleem hebt met een tablet?

Beetje zielig niet?

Oja, ik werk uiteraard bij MM, en AH, V&D, H&M, C1000, Nuon.....

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

pega schreef:mediamarkt nooit meer slechte service en onvriendelijk personeel
bij de servive afdeling
Dit heb ik al meerdere malen ervaren. Saturn is overigens ook Mediamarkt en daar heb ik ook exact hetzelfde ervaren.

Gesloten