LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik voel me uitgebuit door Vodafone
ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ik wilde weten of er meerdere mensen zijn die ze uitgebuit voelen door het bedrijf vodafone.
Ik heb een 2 jarig abonement bij vodafone afgesloten, maar tot mijn verbazing zijn mijn facturen behoorlijk aan de hoge kant.Er is een onderzoek geweest maar kwam tot niets uit.
Ik voel me machteloos radeloos en vreselijk uitgebuit.
Ik weet niet waar ik het zoeken moet.
Ik heb hulp nodig.
Vodafone is een groot bedrijf en daar kan ik niet tegen op.
Help AUB voor een oplossing
Ik heb een 2 jarig abonement bij vodafone afgesloten, maar tot mijn verbazing zijn mijn facturen behoorlijk aan de hoge kant.Er is een onderzoek geweest maar kwam tot niets uit.
Ik voel me machteloos radeloos en vreselijk uitgebuit.
Ik weet niet waar ik het zoeken moet.
Ik heb hulp nodig.
Vodafone is een groot bedrijf en daar kan ik niet tegen op.
Help AUB voor een oplossing
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
jazeker wij zijn ook goed uitgebuit door vodafone
1 keer een rekening niet op tijd betalen
en je abbonnement wordt gelijk afgesloten
nu kunnen wij hem alleen nog uitkopen
en mogen daarvoor maar liefst ruim
1700 euro betalen
dus ja voel me wel uitgebuit
wie weet raad hiermee
alvast bedankt
1 keer een rekening niet op tijd betalen
en je abbonnement wordt gelijk afgesloten
nu kunnen wij hem alleen nog uitkopen
en mogen daarvoor maar liefst ruim
1700 euro betalen
dus ja voel me wel uitgebuit
wie weet raad hiermee
alvast bedankt
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
VODAFONE IS DE MAX Ik heb geen klagen van vodafone leve VODAFONE (valt het op dat ik werk voor vodafone?)
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Wat is 'aan de hoge kant'?
Duizenden euro's? Of honderden, terwijl je nooit belt?
Of...?
Duizenden euro's? Of honderden, terwijl je nooit belt?
Of...?
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
HAHAHAHHAA
Dilemma moet gewoon niet zoveel bellen.
Nathalie moet gewoon haar rekeningen betalen.
Dan heeft hier niemand een probleem.
Dilemma moet gewoon niet zoveel bellen.
Nathalie moet gewoon haar rekeningen betalen.
Dan heeft hier niemand een probleem.
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Dilemma misschien heb je een mogelijkheid om eens een maand via een andere provider te bellen. als je dan nog een hoge rekening hebt is er inderdaad iets behoorlijk mis.
Veel succes
Veel succes
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ik werk bij Vodafone, ik kan je vertellen dat als je om een gespecifeerde factuur vraagt, je dan tot op de seconde kan zien waar je naar toe hebt gebeld.
Wat te laat betalen en afsluiten betreft... Je krijgt ALTIJD ruim een week, soms 2 weken vantevoren een factuur met het bericht dat deze afgeschreven zal worden + indicatie, het is dus een klein stukje eigen verantwoordelijkheid om er wel voor te zorgen dat je je post leest en als de rekening niet goed is gelijk ff om een specificatie vraagt. Overbodig om te zeggen dat je wel geld op je rekening moet hebben staan indien je met automatische incasso betaald.
Als je je belgedrag beter in de hand wilt houden moet je gewoon bellen naar gratis nummer 1200 via je abo mobiel en voor optie 1 kiezen, je krijgt dan een smsje met het resterende beltegoed van de maand!
Grt!
Manager Vodafone
Wat te laat betalen en afsluiten betreft... Je krijgt ALTIJD ruim een week, soms 2 weken vantevoren een factuur met het bericht dat deze afgeschreven zal worden + indicatie, het is dus een klein stukje eigen verantwoordelijkheid om er wel voor te zorgen dat je je post leest en als de rekening niet goed is gelijk ff om een specificatie vraagt. Overbodig om te zeggen dat je wel geld op je rekening moet hebben staan indien je met automatische incasso betaald.
Als je je belgedrag beter in de hand wilt houden moet je gewoon bellen naar gratis nummer 1200 via je abo mobiel en voor optie 1 kiezen, je krijgt dan een smsje met het resterende beltegoed van de maand!
Grt!
Manager Vodafone
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ik had ook achter elkaar belachelijk hoge rekeningen van vodafoon. De rekeningen die je krijgt staat niet een het aantal minuten op. Wel kan je voor veel geld specificaties krijgen, maar dan staat nog het aantal minuten per rubriek er niet op. ( In een restaurant staat toch ook het aantal en soort maaltijden of drankjes op een rekening?!) Mi tellen ze maar wat bedragen erbij op en maken er maar wat van. Nu zit ik bij een andere provider, waar ik keurige rekeningen krijg met aantal minuten. En... ik ben de HELFT minder kwijt dan bij vodafoon! Dus WEG BIJ VODAFOON!!!!
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ik vind vodafone aan de dure kant. Als je bv je belbundel niet leegbelt kan je deze niet meenemen naar de volgende maand. sms, mms, bellen van/naar het buitenland en alle overige functie's worden niet vanuit de belbundel betaald en komen bovenop het vaste maandbedrag.
Zodra mijn contract is ofgelopen ben ik weg bij vodafone!
Zodra mijn contract is ofgelopen ben ik weg bij vodafone!
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ik heb ook een abonnement bij Vodafone en geen problemen!
Ik bel ieder dag 1200 en krijg netjes een sms met mijn tegoed!
En wat betreft de minuten en de sms die je over hebt bij mij blijven ze gewoon staan en gaan met de nieuwe maand mee hoor!
Ik bel ieder dag 1200 en krijg netjes een sms met mijn tegoed!
En wat betreft de minuten en de sms die je over hebt bij mij blijven ze gewoon staan en gaan met de nieuwe maand mee hoor!
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Gek is dat, als ik 1200 bel krijg ik te horen dat dat nummer niet beschikbaar is tot half december. En het lukt jou wel?
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Bij mij doet 1200 het wel
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
Ben al jaren bij vodafone (en ik werk er niet) nooit geen problemen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 nov 2005 14:09
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
IK HEB OOK EEN 2 JARIG ABONNEMENT AFGESLOTEN IK BETAALDE EERST VOOR EEN VODAFONE 250 MET FAMILIEKAART EEN 80 EURO IN DE MAAND NU HEB IK EEN NIEUW UMTS50 ABONNEMENT AFGESLOTEN EN HEBBEN ZE ZONDER MIJN TOESTEMMING DE FAMILIEKAART VERANDERT IN EEN VF50 ABONNEMENT IK KAN HIER VOLGENS VODAFONE NIET VANAF
MIJN KOSTEN PER MAAND ZIJN OMHOOG GEGAAN NU NAAR 130 EURO PER MAAND TERWIJL HET GOEDKOPER ZOU WORDEN IK VOEL ME DAN OOK VIES GENAAID
MIJN KOSTEN PER MAAND ZIJN OMHOOG GEGAAN NU NAAR 130 EURO PER MAAND TERWIJL HET GOEDKOPER ZOU WORDEN IK VOEL ME DAN OOK VIES GENAAID
Re: ik voel me uitgebuit door Vodafone
weet jij zelf nog wel wat je typt
je hebt een abbo en sluit een nieuwe af logisch dat je dan duurder uitbent dan met 1 abbo he
je hebt een abbo en sluit een nieuwe af logisch dat je dan duurder uitbent dan met 1 abbo he