LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grappigtegeltje.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lazyadmin

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door lazyadmin »

Tegeltjes met teksten... hoe oubollig kun je zijn?
Dat die in gruzelementen afgeleverd worden lijkt me eerder een aanbeveling voor grappigtegeltje.
Ik weet niet onder welke steen jij vandaan komt, maar tegeltjes met teksten zijn tegenwoordig weer helemaal in. In ieder gift shop in de stad zie je ze wel.
Maar ach ieder zijn mening natuurlijk.

On-topic: na het indienen van een klacht en het dreigen dat ik aangifte doe hebben ze zowaar het pakketje gister opgestuurd en is het vandaag ook aangekomen. Aan de frankeer datum en tijd is duidelijk te zien dat het verstuurd is na mijn klacht.

Zeer apart, maar ze hebben uiteindelijk alsnog geleverd dus kan niks anders doen dan mijn klacht intrekken. Echter blijft het wel apart dat ze pas na 96 uur geleverd hebben en niet binnen de beloofde 24 uur en dat ze niet reageren op telefoon en email is natuurlijk een slechte zaak.

sbergsma

Ongelezen bericht door sbergsma »

Wij hebben ook een aantal malen bij grappig tegeltje besteld. Snelle service en er werd ook netjes geleverd. De tegeltjes hebben een matte uitstraling en dat vonden we wel chique.

Komen er alleen nu na een aantal maanden achter dat de tegeltjes beginnen te verkleuren, ze slaan geel uit. En wat blijkt, de tegels zijn helemaal niet gebakken, maar er zit een papiersticker opgeplakt.
De sticker laat in sommige gevallen ook los en dat terwijl we de tegels in een normale ruimte bewaren. Op de site staat dat je deze tegels prima in een vochtige ruimte kunt bewaren..-> dat denk ik dus niet.

Contact gezocht met deze firma (3 x gemaild), die overigens nergens een telefoonnummer vermeld, met de vraag wat hier tegen te doen.. vervolgens krijg ik geen reactie meer. En dat terwijl er normaliter altijd direct gereageerd wordt en vandaag op een mailtje vanuit hotmail met een andere naam wel direct wordt gereageerd.

Wat heb je als bedrijf te verbergen als je niet bereid bent om je klanten telefonisch te woord te staan, je vooraf incasseert en je je verbergt achter email.

Voor een echt tegeltje moet je dus niet bij dit bedrijf zijn!!!

anoukvanlieshout

Ongelezen bericht door anoukvanlieshout »

Hoi allemaal,

Ik wilde voor kerst een leuk kadootje geven aan mijn gezin en het gezin van mijn vriend. Ik had een leuk tegeltje besteld bij tegeltjesenzo.nl, en besloot eerst een voorbeeld hiervan te krijgen (je krijgt dan een mailtje met hoe het tegeltje eruit zou gaan zien). Ik ben hiermee akkoord te gaan, er stond dat het tegeltje meteen na ontvangst van mijn betaling in de 24uurs levering zou gaan. Dit heeft echter 6 dagen geduurd.. Toen ik dan eindelijk (net op tijd voor de kerst) mijn tegeltje binnen kreeg, bleek het gebroken te zijn.

Dit vond ik heel vervelend want het was deel van een kadootje. Ik heb een mailtje gestuurd, maar krijg niets terug. Ik heb hier een foto bijgevoegd van het kapotte tegeltje en gevraagd naar een telefoonnummer (omdat dit niet op de site te vinden is). Echt heel vervelend, heel mijn kerstkado loop nu dus in de soep.. Ik ben nu dus heel bang dat ik geen berichtje meer terug zal zien, en ik mijn geld kwijt ben (ben student, het groeit me niet op de rug).

Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet? Gewoon wachten op reactie, misschien heeft iemand wel het telefoonnummer ontrafeld?

Alvast hartstikke bedankt,
Anouk

Wilma_59

Ongelezen bericht door Wilma_59 »

Wat jammer dat ik dit niet gelezen heb voordat ik bij tegeltjesenzo.nl heb besteld, ook ik ben opgelicht.

Regelmatig bestel ik iets via internet en betaal vooraf snel en gemakkelijk met Ideal. Nog nooit heb ik hiermee een probleem gehad. Jammer dat tegeltjesenzo.nl het vertrouwen van mensen zo beschaamt.

Op 14 december 2011 kreeg ik een email dat de betaling voor mijn tegeltje via Ideal correct ontvangen was. Ik had om een digitale proefdruk gevraagd. Deze heb ik dezelfde dag goedgekeurd. De bestelling zou na mijn goedkeuring op de volgende dag worden verzonden.

Op 22 december heb ik voor het eerst gemaild dat ik mijn tegeltje nog niet ontvangen had, ik heb begrip getoond voor eventuele vertraging in verband met drukte voor de feestdagen. Ik heb gevraagd of ze misschien een Track & Trace code voor me hadden. Op de site staat er immers een link naar toe maar zonder die code heb je daar niets aan. Geen enkele reactie.

Twee weken later heb ik nog eens via het formulier op de site gemaild, met vermelding van mijn ordernummer, dat ik mijn tegeltje nog steeds niet ontvangen heb. Geen reactie.

Begin deze week heb ik opnieuw gemailed dat ik wil dat dit opgelost wordt en heb ik geeist dat ik nu op zijn minst per direct een antwoord op de email zou krijgen. Geen reactie.

Tja, als ik hier nu lees dat mensen het uit handen hebben gegeven aan een incassobureau en dat dit ook niets heeft uitgehaald dan ben ik bang dat het nooit opgelost zal worden.

Wilma_59

Nu breekt mijn klomp of moet ik zeggen mijn tegeltje.

Ik kijk zonet even voor iets anders bij de bank en zie dat het totale bedrag op 10 januari naar me is terug gestort.

Blijven zeuren helpt dus wel, dit was gelijk na mijn derde mail waarin ik zei dat ik wilde dat het nu opgelost zou worden.

Liever had ik gewoon mijn tegeltje gehad en ik vind het onbegrijpelijk dat ze niet terug mailen maar goed, het is opgelost.

lazyadmin

Heel herkenbaar, bij mij werkte dreigen met aangifte doen als de oplossing om als nog de tegeltjes te krijgen.

Gelukkig voeren ze inmiddels niet meer de 2 keurmerken op hun website. Ze waren aangesloten bij webwinkelkeur en nog een ander maar naar aanleiding van diverse klachten, ook van mijn kant, zijn ze die nu kwijt.

Wilma_59

Weet je toevallig waar een tegeltje te koop is? Ik heb nu dan wel mijn geld terug maar wilde dit tegeltje dolgraag hebben.

lazyadmin

Nee, helaas. Ik had na mijn voorval nog een bedrijf hier in Haarlem gevonden, welke er wel betrouwbaar uitzag. Alleen ik kan hem nu op internet niet meer vinden.

Wilma_59

Omdat ik nog steeds graag een bepaald tegeltje wil hebben ben ik verder gaan zoeken op internet. Ik kwam http://www.tegeltjes.com tegen. Deze site kwam betrouwbaar op me over. Belangrijkste vond ik dat je hier op rekening kunt bestellen. Geen gedoe met wel afgeschreven maar niet geleverd.... dit durfde ik wel aan.

Op 12 januari heb ik hier een tegeltje gekozen. De bestelprocedure is hier een beetje vreemd, je kiest eerst een tegeltje. Je krijgt daarna een bevestiging met de vraag tekst en of foto aan te leveren. Dat heb ik direct gedaan, zelfs een afbeelding mee gestuurd met hoe ik graag wilde dat het er uit zou gaan zien. Ik hoorde niks meer tot ik na een week opeens een mail kreeg met de melding dat de status van mijn bestelling was aangepast. De status was nu: 'Geleverd'

Ik had echter eerst een proefdruk gevraagd. Die heb ik niet gekregen en dus ook niet goed kunnen keuren. Naar mijn bescheiden mening heb ik dus helemaal geen tegeltje besteld.

Maar de volgende dag lag er zowaar ook een tegelte in de brievenbus. Toch blij verrast maakte ik het pakje open. Blij was ik niet langer toen ik had gezien hoe ze mijn tekst hebben afgedrukt. Ik had de tekst in een ander lettertype gekozen, niet zo groot als zij het hebben afgedrukt. De tekst staat ook niet zoals gebruikelijk in het midden van de tegel met wat ruimte er omheen maar helemaal tot op de kant en ik had zeker geen punt aan het eind van het laatste woord willen hebben. Als ze wel zoals ik gevraagd had eerst een proefdruk hadden gestuurd dan had dit nog kunnen worden aangepast.

Verder had ik gekozen voor cadeauverpakking maar zat het tegeltje alleen in noppenfolie. Cadeauverpakking staat wel op de factuur.

Overigens stond ook op de site ‘U krijg bij elk besteld tegeltje nu tijdelijk een (op)hangertje en een presentje cadeau!’ Ook dit zat er niet bij, zelfs geen (op)hangertje.

Al met al was ik er niet blij mee en heb ik hun gevraagd hoe de status opeens geleverd kon zijn als ik geen proefdruk heb gekregen en dus niet heb kunnen goedkeuren. Je raadt het al... geen reactie. Vandaag heb ik besloten het tegeltje gewoon retour afzender te sturen.

Wilma_59

Het heeft even geduurd maar Tegeltjes.com heeft uiteindelijk alles naar volle tevredenheid opgelost.

Bianca14

Ongelezen bericht door Bianca14 »

Ook ik had eerst een tegeltje besteld, kreeg meteen een bevestiging maar de proefdruk en zo ook het tegeltje kreeg ik maar niet binnen. Eerst contact gezocht en geen gehoor gekregen, ik voel de problemen aankomen en toets dit bedrijf eens in bij Goolge en ja hoor, ik kwam op dit forum terecht. Nu sta ik erom bekend dat ik niet erg geduldig ben dus ik heb het betreffende bedrijk bestookt met e-mail.
Uiteindelijk gedreigd met een reactie op dit forum of in ieder geval een negatieve reclame waar dan ook en toen kreeg ik ineens een bericht dat i.v.m. vakantie de mail niet beantwoord werd.
Ok dus afgewacht tot de vakantie afgelopen was en na 2 dagen opnieuw gemaild, nu met een proefdruk als reactie. Meteen goedgekeurd en de volgende dag had ik een mail in de mailbox dat mijn tegeltje voor verzending was aangeboden aan post.nl en dat ik de zending donderdag kon verwachten.
Vandaag is het donderdag en heb ik mijn tegeltje in prima staat ontvangen!
Ik krijg meteen van die oudbollige spreuken in mijn hoofd: "de aanhouder wint!" en "geduld is een schone zaak" ook "haastige spoed is zelden goed" en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, dat is allemaal te flauw en ik moet zeggen ik heb een prachtig tegeltje besteld en ontvangen dus ik heb eigenlijk helemaal geen klagen maar bij nader inzien dus best positieve gevoelens bij grappigtegeltje.nl :D

bianca007

Ongelezen bericht door bianca007 »

Ik ben misschien erg dom maar ik heb maandagavond 27-08-2012 een tegeltje besteld a 8,95.Levering binnen 24 uur.
helaas niks bezorgd...ik heb een mail gestuurd en geen antwoord totdat ik,tot mijn grote schrik,via google deze site van Radar zag anno 2010!!!!!
Hoe is het mogelijk dat deze site dan nog steeds geld kan innen via Ideal anno 2012!
Het gaat bij mij niet om een wereldbedrag maar voel me toch erg bedrogen door deze lui.
Op google staan ze ook nog bovenaan dus dan denk ik niet gelijk aan oplichting.

Kan iemand mij hierop antwoord geven?

Bianca

michelstrijk

Ongelezen bericht door michelstrijk »

Ook ik ben benadeeld door grappigtegeltje.eu. Deze webwinkel behoort tot tegeltjesenzo.nl en zo hebben zij nog meer handelsnamen. Vreselijk vreselijk is het gewoon. Werken vanuit huis en optijd versturen ho maar!!!!!! Wie o wie kan me helpen?

PaulaFDVG

Ongelezen bericht door PaulaFDVG »

Het bedrijf grappigtegeltje.eu is nog steeds actief. Mijn collega heeft er op 9 november een order geplaatst en hadden binnen 24u onze tegeltjes verwacht. Maar dit was niet het geval. Mijn collega heeft gemaild over de order en kreeg geen reactie. Inmiddels is het 14 november en aangezien de tegeltjes nog niet waren bezorgd, hebben we geprobeerd grappigtegeltje.eu te bellen. We konden echter geen contact krijgen met het bedrijf; de telefoon wordt niet opgenomen.

We voelden ons er niet prettig bij en ik ben die site eens beter gaan bekijken. Aangezien ze geen thuiswinkelwaarborg hebben (had mijn collega helaas niet op gelet), ben ik verder gaan googlen en kwam bij dit forum uit. De berichten die hier staan, gaven me zeker geen prettig gevoel en was bang dat ook wij opgelicht zouden zijn.

Gelukkig zijn 10 minuten geleden de tegeltjes bezorgd. Wij hebben zo te lezen geluk gehad. In het vervolg zou ik niet weer een order plaatsen bij grappigtegeltje.eu (of daaraan gelieerde bedrijven), gezien dit verleden, het feit dat ze niet reageren op e-mail en de telefoon niet opnemen en de beloofde leveringstermijn van 24u ruimschoots overschrijden.

Of ze hun leven hebben gebetert en nu wel een fatsoenlijk bedrijf runnen, dat laat ik in het midden. Ik vond het in ieder geval wel even de moeite om hier een bericht te plaatsen.

sandra speelziek

Ongelezen bericht door sandra speelziek »

Hallo !
Ik heb dus ook 5 tegels besteld bij grappigtegeltje.eu, deze heb ik 18 december 2012 besteld om als kerstcadeau weg te geven, maar helaas het is nu 7 januari 2013, nog steeds geen tegels ontvangen. ( dat worden dus geen kerstcadeaus meer ) Ik had ze dus besteld, om proefdruk gevraagd, zag er goed uit, geld over gemaakt , maar tot nu toe nog niets ontvangen, meerdere malen gemaild, gebeld, dit duurde ook even voordat ik hier het nummer van had, kwam erachter via de mail die krijg je van hl design , dus in telefoongids gezocht .dus ik had het nummer, maar daar word niet opgenomen ! Vandaag weer mail eruit gedaan lettertype vergroot ( erg groot), ik dacht als ze dit nog niet zien, en ja hoor, 5 minuten daarna mail terug, ze hadden de bestelling al verzonden, maar moest maar als verloren beschouwd worden, vandaag gaat nieuwe bestelling eruit, en deze kan ik morgen verwachten!!!!! Ik wacht met spanning af, mocht het komen dan zal ik morgen met een positief bericht komen, en anders.......

sandra speelziek

Ongelezen bericht door sandra speelziek »

Hallo ! :)
Nou de tegeltjes zijn bezorgd, had om track en trace code gevraagd, en kreeg deze kort na het versturen van mijn mail, tegels zien er leuk uit, gelukkig een meevaller ! :)

Janneke Neutel

Ongelezen bericht door Janneke Neutel »

Maandag 11 februari een bestelling gedaan tot nu nog niets ontvangen.
Gemaild dat ik deze site heb gezien, gelijk een mail terug met de barcode en wanneer er geleverd gaat worden. afwchten dus.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

RobertLa8

Ongelezen bericht door RobertLa8 »

Ik heb 27-6-2013 een bestelling gedaan bij TegeltjeEnzo en 1 dag later lag het Tegeltje in de bus.
Gisteren heb ik weer een Tegeltje besteld bij op deze site, let wel, NA het lezen van alle negatieve berichten op Tros Radar.
Vandaag zit weer het Tegeltje, zoals de vorige keer, netjes in de bus.

Na al die negatieve berichten, een POSITIEF bericht over deze site.

Ik ben dus helemaal bij met deze site... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Rinkelen

Ongelezen bericht door Rinkelen »

De grote vraag blijft bij mij hoe dit soort oplichters kunnen blijven opereren. Andere naam en weer oplichten. Het starten van een online bedrijf zou veel meer regel en wetgeving op moeten komen.
Als ik me ergens moet registeren vragen ze alles van me, en dit soort bedrijven hebben niet eens een telefoonnummer. Aanpakken die gasten!

Gesloten