LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] messen en pannen berghoff

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Chanty

messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Chanty »

Heb samen met collega een set gekocht van berghoff, nu lees ik op een site dat het om oplichters gaat. Het zou van Solingen zijn maar naar vele reacties op de site van Stop fraude fake solingen messerset via ilse zoekmachine solingen. Wie zou mij daar wat over kunnen vertellen.

Gast

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Gast »

hoi me broertje heb ook een messen set gekocht twee koffer's vol.hij heb ze gekocht voor 50 euro.ik vond het niet kloppen en heb ff hier gekeken en toen ik dit zag wist ik zeker dat het om een oplichter :twisted: ging.misschien zijn er nog wel meer mens die iets gekocht hebben bij hem,want dan kunnen we misschien wat aan doen met ze alle of via radar.
ik lees het hier nog wel wat voor reacties op komen.

mvg jeroen.m

paulx
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:37

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door paulx »

hallo,
Ik werdt vanmiddag 29 november ook aangesproken door twee oplichters in een grijze mercedes C type nummerbord begint met 93-**-**...en grote deuk links achter zijkant. bij de gamma te weert...
ook hele mooie praatjes, maar duidelijk zigeuners...
lopen ook te zeuren met pannen zogenaamd solingen, maar iedereen moet weten dat je de setjes kunt kopen voor 5 a 10 euro... welke de oplichters proberen te verkopen voor 50 tot 750 euro....

TRAP HIER NOOIT IN...
SOLINGEN VERKOOPT NIET VIA DE STRAAT OF DE DEUR...

KOOP NOOIT SOLINGEN ARTIKELEN OP STRAAT OF AAN DE DEUR!!!!!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Of: praat nooit met zigeuners.

Aagje
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 dec 2005 18:03

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Aagje »

De mensen krijgen waar ze zelf om vragen.....

j0sien
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2006 16:17

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door j0sien »

Deze man is vanmiddag ook bij mij aan de deur geweest.. Heb een set gekocht.. voor € 25,- maar het lijken me helemaal geen slechte messen.

kml
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2007 16:31

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door kml »

Vandaag is bij ons een man geweest in een Volkswagen Passat (zo moet je dat toch schrijven?) met het kenteken ..-SN-.. kleur zwart met een 2.0 TDI motor. Hij zij dat zijn bedrijf in Arnhem gevestigd zou zijn. Hij had deze overgehouden van een beurs. Deze man probeerde ons de pannen te verkopen voor € 250,- met messenset en later zonder messenset voor € 150,-. Toen heb ik op internet gekeken en zag de reacties. Ik denk niet dat het slechte kwaliteit zou zijn, maar ik heb het toch niet gedaan. Het kwam erg raar over om een pannenset van € 1475,- (volgens het kaartje) te kopen voor € 150,-. Ik heb nog gevraagd of hij er al veel van had verkocht en of hij dat met hetzelfde praatje voor elkaar heeft gekregen. Het antwoord hierop was ''Ja''. Ze rijden dus op dit moment in de provincie Groningen. Ik woon 40 km. ten noord-oosten van de stad Groningen. Ik hoop dat jullie hier genoeg informatie aan hebben.

Dirk
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2003 10:54

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Dirk »

Vandaag ook bezoek gehad van der hollandischer betruger. Hij boodt een messenset, pannenset en bestekset aan voor ontzettend lage prijzen. Dit gebeurde in Sneek.

Hij rijdt momenteel in een zwarte mercedes S klasse, met alles er op en aan en een duits kenteken. Draagt een net pak en komt heel vriendelijk over.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door bot321 »

Dirk

Geplaatst op 05 Nov 2007 14:01 door Dirk


--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag ook bezoek gehad van der hollandischer betruger. Hij boodt een messenset, pannenset en bestekset aan voor ontzettend lage prijzen. Dit gebeurde in Sneek.

Hij rijdt momenteel in een zwarte mercedes S klasse, met alles er op en aan en een duits kenteken. Draagt een net pak en komt heel vriendelijk over.


Hele partij opkopen Dirk voor je
25 webwinkels.Begin je hoe langer
hoe minder te geloven :shock:

Dbelgian
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2011 14:16

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Dbelgian »

daarnet, we wonen in brasschaat, 2 straten weg van de grote baan, mijn vader was buiten, sprak een "zwitser" hem aan, hij zei dat hij naar de luchthaven moest en hij de messen niet mocht meenemen, het was een dure set, van steigenberger, ook weer 30 jaar garantie, kostte alles samen 350€ we hadden niet genoeg in huis dus is hij met m'n vader naar de bank gereden, k heb de kleinste pot al aan een kook test onderworpen, voorlopig niets mis mee

het gaat om deze artikelen:
http://www.steigenberger-worldwide.com/ ... chtopf-set
http://www.steigenberger-worldwide.com/ ... besteckset model wiesbaden satin

en de messenset staat niet op de site

dan vraag ik me af, bestaat dit merk echt of is de website opgezet om de val te vervolledigen?


-edit-

deze man is een kale vijftiger met buikje en ringbaardje, rijdt met een zilveren audi break duitse nummerplaat zou beginnen met dort volgens m'n vader

Dbelgian
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2011 14:16

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Dbelgian »

gelbe seite geeft dit als adres en branche van het telefoonnummer vermeld op de site van steigenberger:
T & U Handel und Service GmbH

Poststr. 44, 41334 Nettetal

Tel: (02157) 1 26 55 76

Branche: Autovermietung

JM_Belg
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:32

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door JM_Belg »

Ook wij zijn er ingetrapt, ze waren actief (2 mannen: oudere en jongere, zogezegd vader (grijs haar) zoon (donker haar) ) in Zwijndrecht(Belgie). Grijze Audi Break, duitse nummerplaat. Vroeg aan mij of ik 2 messensets wou kopen + pannenset + bestek. Hij zei dat hij dringend weg moest om het vliegtuig te halen en dat hij geen messen mee mocht mee nemen op het vliegtuig. Hij liet de prijzen zien van de messenset 1000 euro voor een koffer, pannenset van 1500 euro en bestek van 1000 euro. Dit voor een prijsje van 350 euro. Vroeg dan om dat geld te gaan afhalen in de bank, ik mocht dan meerijden, betaald en zo snel dat ze konden waren ze weg.

Mijn buurvrouw heeft gelukkig de nummerplaat nog kunnen noteren BOR AC 800
Audi break ( duitse nummerplaat )

RudyV
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2012 14:52

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door RudyV »

En ze blijven actief hoor, hier ook bedot met het foefje over een beursoverschot. 350 euro voor een mooie set Steigenberger pannen met messenset als cadeautje. Op zich voorlopig nog steeds goed, hoewel die temperatuurmetertjes op de deksels waardeloos zijn. Al regelmatig in gekookt, zonder problemen maar 350 euro zal wel veel teveel betaald zijn. Onervaren en nu geleerd......

Dat was in België, regio Knokke-Heist rond februari maart. Zwarte Volkswagen, ik dacht Touareg, kan ook die voornoemde Passat geweest zijn ergens hierboven.

Verzorgde blonde veertiger, 1.75m ongeveer 75 à 80 Kg. Zijn vader was zogezegd eigenaar van de Steinberger hotels, hij kon de potten wel voor een prijsje laten.....

Smattinello
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2011 20:52

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door Smattinello »

Hmm, nu ook al te koop op Groupon.

Zie; http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 8752022532

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door bprosman »

59,- Euro, zal wel Japans gerecycled groentenblikken staal zijn.
Koop dan echte messen, heb je je hele leven lang plezier van :

http://www.globalmessen.nl/webwinkel/N_ ... 8_2-1.html

witteke48
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2012 19:29

Re: messen en pannen berghoff

Ongelezen bericht door witteke48 »

koop deze messen niet van steigenberger zijn niet vlijmscherp eerder bot :idea:
Heb ze vandaag teruggestuurd naar outspot met bijna 16 euro verzendkosten dus een miskoop zeker

Gesloten