Dit leek mij een goede rede om het contract op te zeggen want ik baal zo vaak van de storingen en smsjes die niet aankomen.
Maar helaas, hollandsnieuwe / vodafone zegt:
bron: http://www.hollandsnieuwe.nl/btwNee, hollandsnieuwe past het btw-tarief op zijn tarieven aan naar aanleiding van een wetswijziging. Je kunt je abonnement daarom alleen opzeggen indien de einddatum van je contract is verstreken.
Dit terwijl in de algemene voorwaarden staat:
bron: http://www.hollandsnieuwe.nl/voorwaarden9.5.hollandsnieuwe heeft het recht tarieven eenzijdig te wijzigen. Indien dit op grond van de toepasselijke wettelijke bepalingen vereist is zal hollandsnieuwe Klant voorafgaande aan de inwerkingtreding van de wijziging informeren en indien van toepassing Klant wijzen op het recht (het relevante deel van) de Overeenkomst op te zeggen met ingang van de datum van inwerkingtreding van de wijziging. De opzegging dient uiterlijk voor de inwerkingtreding van de wijziging door hollandsnieuwe ontvangen te zijn. In geval van opzegging zijn partijen elkaar daardoor geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de op dat moment openstaande betalingsverplichtingen.
wat een schurkenbedrijf...