LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koopgoedkoop prima

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
john-brouwers
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2011 15:54

koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door john-brouwers »

Van het najaar 4 eetkamerstoelen betseld en een lekkere luie massagestoel, ondanks de kritiek toch de gok geprobeerd. Alles werd keurig op tijd geleverd en er ontbrak maar een schroefje. Alles werkt nog steeds prima en ook het telefonische kontakt verliep correct.
Een warme douche dus voor koopgoedkoop. :D

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door Brainless »

Een warme douche omdat een bedrijf doet wat hij behoort te doen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door ciske »

:?: iemand mag hier niet positief schrijven dan?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ciske schreef::?: iemand mag hier niet positief schrijven dan?
Natuurlijk wel.
Maar waarom een apart topic openen terwijl er al tenminste 2 topics over dit bedrijf zijn met louter klachten.

Dan is het een beetje vreemd..

PeterDO1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2012 13:13

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door PeterDO1983 »

nou had beter ff eerder kunnen google op koopgoedkoop
heb een bestelling gedaan er wel al bericht van ups gehad ben benieuwd of ik wel wat krijg

U ontvangt dit bericht op vraag van Woger Trading B.V., om u te melden dat de onderstaande elektronische verzendingsgegevens aan UPS werden doorgegeven. De eigenlijke pakketten kunnen al dan niet overhandigd zijn aan UPS voor verzending. Om de huidige status van uw verzending te traceren, klikt u op de onderstaande link of neemt u rechtstreeks contact op met Woger Trading B.V dat word dus duimen voor mezelf

gr peter

PeterDO1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2012 13:13

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door PeterDO1983 »

ik heb me dumbels godzijdank binnen whoeehoee
maar **** joh moet toch beter opletten waar ik dingen koop nu linnenfotoschilderij vorige week besteld kom ik dat ook overal tegen weer duimen dus.

en beste Radar IDEAL zeggen dat ze veilig bankieren doen maar als ze bij dit soort rare bedrijven hun diensten verlenen is er niet echt veel veilig aan.

bubblejumper
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2012 20:59

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door bubblejumper »

Wij hebben vrijdag 13 april een douche cabine besteld,vandaag al binnen gekregen,en het was helemaal compleet en goed....dus geen slechte ervaring wel snelle en goede service in onze ogen,voor mij is dit de eerste keer dat ik heb besteld....maar zeer tevreden.. :wink: :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bubblejumper schreef:Wij hebben vrijdag 13 april een douche cabine besteld,vandaag al binnen gekregen,en het was helemaal compleet en goed....dus geen slechte ervaring wel snelle en goede service in onze ogen,voor mij is dit de eerste keer dat ik heb besteld....maar zeer tevreden.. :wink: :wink:
Aah.. dus dat is het.
Als je bij een slechte shop op pechdag besteld werkt de pech naar de shop, niet naar de klant :mrgreen:

markdevoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2012 03:18

Re: koopgoedkoop prima

Ongelezen bericht door markdevoort »

Jammergenoeg hebben wij hier onmiddelijk als eerte bestelling verschillende zaken aangekocht zonder vooraf het internet te raadplegen! Wij hebben via koopgoedkoop een tent gekocht, 3W ledspots en een XXL hangzetel.

Alhoewel voor 19h besteld de levering binnen de 3 dagen beloofd wordt hebben wij onze bestelling pas na 10 dagen ontvangen!.Vanaf erna had ik snel door met voor bedrijf we te maken hadden.

Na het uitpakken viel onmiddelijk de slechte kwaliteit op van de goederen :
-De tent is van zeer slechte kwaliteit. Het doek is niet waterbestendig en kan niet tegen de wind..
-Wij hebben een XXL hangzetel besteld, doch werd een mini hangzetel gelevered.
-3 van de 6 bestelde led spots bleken niet te werken.

Wij hebben dan onmiddelijk contact met hun opgenomen via mail om de kwaliteitsproblemen aan te kaarten en de leds te vervangen. Echter na meerdere mails en 5 dagen wachten nog steeds geen enkel antwoord. Daarna hebben we dan maar gebeld en uiteindelijk na 45 minuten (0,15EUR/min =6,75 EUR om te wachten aan de telefooon) dan toch eindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze persoon excuseerde zich voor de problemen en ging een mail zenden om de LEDs om te wisselen en ging een voorstel doen inzake de slechte kwaliteit van de tent.

Echter 3 dagen later nog geen enkele mail ontvangen! Ondertussen zijn we een drie weken later en is het muisstil van woger trading.


CONCLUSIE : Ze zijn goedkoop, maar de frustratie, vele kosten (telefoon,..) en tijd die je kwijt bent voor ZEER SLECHTE KWALITEIT maak dat je DIT BEDRIJF TEN ALLEN KOSTE BEST VERMIJDT!! Je geeft beter iets meer uit aan een betrouwbare shop die wel degelijke producten aanbied. We hadden het moeten weten kopen aan deze prijzen, de shop had beter als domeinnaam gekozen : KOOPGOEDKOOP_EN_KOOPBROL_ZONDERSERVICE_VAN_BEDRIEGERS.


Na verder online onderzoek werden nog meer negatieve informatie en bedriegelijke praktijken aan het licht gekomen :
1) hun eigen persooneel of vrienden plaatsen valse positieve berichten over het bedrijf. Als je wat aandachtig leest vallen deze zeer duidelijk op (op radar en trustpilot)!

op trustpilot staat de review met titel "Netjes optijd geleverde 4 eetkamerstoelen" (N. Heers) met volgend opmerkzaam positief bericht :

Aangezien er toch de nodige kritiek is tegen de website koopgoedkoop.nl heb ik even met hun zelf contact gehad voordat ik er 4 eetkamerstoelen op wielen ging bestellen. GOED E-MAIL contact gehad en er werd gezegd dat het proddukt zodra ik betaald had verstuurd zou worden.
Dinsdag besteld dus en dan even duimen. Maar wat bleek al meteen, TRACK en TRACE van UPS in de mail woensdag morgen. Vrijdag gaat de telefoon, heb ik UPS aan de lijn of ik over een kwartier thuis ben ik zeg JA. Hij zegt ik heb namelijk twee ontzettende grote pakketten bij me vandaar. En ja hoor de STOELEN netjes OP TIJD, COMPLEET, ZONDER GEBREKEN, en zeer tevreden over de kwaliteit van de stoelen, GELEVERD GEKREGEN. Bedankt KOOPGOEDKOOP voor de fijne stoelen en ook een bedankje voor UPS. WAT EEN SERVICE VAN BEIDE BEDRIJVEN. Zo hoort het.


Het bericht is opvallend overduidelijk postief en met daarbij nog eens alle positieve kernwoorden in hoofdletters. Dit bericht wordt zelf afgesloten met WAT EEN SERIVCE VAN BEIDE BEDRIJVEN...
MY ASS! Dit is toevallig ook een van enige twee berichten die door eenzelfde persoon nuttig zijn bevonden (beide te opvallend positieve berichten)

2) Het blijkt dat het bedrijf onder heel veel verschillende namen opereert, dit waarschijnlijk door de vele negatieve informatie die te vinden is. Als je de reviews van hun webshops in het buitenland in andere talen leest dan zijn deze ook allerminst positief te noemen.

- WOGER TRADING BV
- GERWO TRADING BV
- HB COMMERCE BV
- HAKER BV
- HB COMMERCE LTD

webshops :
Germany direktzugreifen . de
the Netherlands koopgoedkoop . nl
France auxprixbas . fr
United Kingdom bestbudgetbuys .co .uk
Sweden fyndfirman .se
Italy prezziunici .it

3) Het keurmerk QSHOPS keurshop werd afgenomen van GerWo trading (https://www.qshops.org/misbruik-en-royering). Dit zegt ook meer dan genoeg!

Gesloten