LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting door KPN voor 10€

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sandra56

Oplichting door KPN voor 10€

Ongelezen bericht door sandra56 »

Op 11 juli 2012 heb ik via de site van KPN een prepaid bb kaart voor mijn zoon gekocht en betaald. mijn zoon liet mij weten dat dat niet meer nodig was. Dezelfde dat wilde ik mijn bestelling annuleren maar dat kon niet volgens een KPN medewerker. Zijn advies was om bij het bezorgen van mijn bestelling (de volgende dag) ik de bestelling gewoon moet weigeren en binnen 2 weken zou KPN mijn 10€ terug storten op mijn rekening. KPN heeft mijn geld niet terug gestort, daar kwam ik twee weken geleden achter. Ik heb via de site een klacht ingediend en KPN zou mijn 10€ binnen 10 dagen op mijn rekening terug storten. Vandaag (03-09-2012) heb ik mijn 10€ nog steeds niet terug gestort gekregen van KPN, dus heb ik gebeld om KPN te vragen waar mijn geld blijf. Zegt een KPN medewerker dat er opnieuw een procedure gestart moet worden en het gaat drie (3) weken duren voordat ik mijn 10€ van KPN terug gestort krijg!! Dit is gewoon belachelijk voor woorden van een groot bedrijf als KPN!!! :evil:
Dus als ik niet om mijn geld had gevraagd had ik het ook niet terug gekregen van KPN, vervolgens beloofd men mijn geld terug te storten, dat gebeurt niet en vervolgens moet ik als consument nog eens drie weken wachten op MIJN GELD!!! :oops:

bprosman

Re: Oplichting door KPN voor 10€

Ongelezen bericht door bprosman »

Dit is gewoon belachelijk voor woorden van een groot bedrijf als KPN!!!
Juist bij grote bedrijven verzamelen ze dit soort dingen om dat in "bulk" aan het einde van een periode (maand) te doen.
gebeurt niet en vervolgens moet ik als consument nog eens drie weken wachten op MIJN GELD!!!
Volgens mij geld er voor een "aankoop op afstand" de regel dat het bedrijf 30 dagen tijd heeft om het geld op uw rekening terug te storten.
Uw post heb ik trouwens 2..3 keer doorgelezen maar waar bent u nu opgelicht ?

Gesloten