LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Hi met verzekering
Opgelicht door Hi met verzekering
Ik heb enkele maanden geleden een nieuw iPhone abonnement afgesloten in de Hi shop.
Hierbij werd er mij ook gevraagd of ik mijn telefoon wilde verzekeren waarop ik de vraag heb gesteld of het net als bij Pro-Assist (Ik was daarvoor klant van T-mobile) elke maand opgezegd kon worden. Hierop antwoordde de verkoper dat het geen probleem was om de verzekering op te zeggen als ik dat wilde.
Nu ben ik nogal zuinig op mijn iPhone dus vind ik de verzekering zonde van het geld. Ik ben dus zojuist in de Hi shop wezen vragen of ik op kon zeggen waar mij toen werd verteld dat ik pas na een jaar op kan zeggen. Waarop ik aangaf dat mij andere informatie is verteld op het moment dat ik de verzekering afsloot.
Hierop moest ik volgens hem de Hi klantenservice bellen waar mij verteld werd over de algemene voorwaarden en dat ze niets voor me konden betekenen.
De voorwaarden kreeg ik echter pas na het afsluiten van mijn verzekering te zien.
Wat zijn nu mijn mogelijkheden? Want ik voel me flink opgelicht door Hi die mij onder valse voorwaarden een verzekering hebben verkocht.
Met vriendelijke groet,
Wesley
Hierbij werd er mij ook gevraagd of ik mijn telefoon wilde verzekeren waarop ik de vraag heb gesteld of het net als bij Pro-Assist (Ik was daarvoor klant van T-mobile) elke maand opgezegd kon worden. Hierop antwoordde de verkoper dat het geen probleem was om de verzekering op te zeggen als ik dat wilde.
Nu ben ik nogal zuinig op mijn iPhone dus vind ik de verzekering zonde van het geld. Ik ben dus zojuist in de Hi shop wezen vragen of ik op kon zeggen waar mij toen werd verteld dat ik pas na een jaar op kan zeggen. Waarop ik aangaf dat mij andere informatie is verteld op het moment dat ik de verzekering afsloot.
Hierop moest ik volgens hem de Hi klantenservice bellen waar mij verteld werd over de algemene voorwaarden en dat ze niets voor me konden betekenen.
De voorwaarden kreeg ik echter pas na het afsluiten van mijn verzekering te zien.
Wat zijn nu mijn mogelijkheden? Want ik voel me flink opgelicht door Hi die mij onder valse voorwaarden een verzekering hebben verkocht.
Met vriendelijke groet,
Wesley
Re: Opgelicht door Hi met verzekering
Niet om het een of ander, maar jij hebt dus je handtekening gezet zonder dat je de voorwaarden daarvan wist? Dat is natuurlijk niet echt slim. Ik zet nergens mijn handtekening onder voordat ik 100% zeker weet waar ik mee akkoord ga.
Ik ben bang dat je er toch aan vast zit.
Die voorwaarden krijg je thuis en dan heb je twee weken de tijd om alsnog niet akkoord te gaan. Na 1jaar kun je ws wel per maand opzeggen.
De voorwaarden van de verzekering en het abonnement van Hi zaten in het pakket bij de simkaart. Dit hele pakket kreeg ik pas samen met mijn iPhone nadat ik had getekend.Hatertje schreef:Niet om het een of ander, maar jij hebt dus je handtekening gezet zonder dat je de voorwaarden daarvan wist? Dat is natuurlijk niet echt slim. Ik zet nergens mijn handtekening onder voordat ik 100% zeker weet waar ik mee akkoord ga.
Tevens ben ik ook pas een paar weken later gebruik gaan maken van mijn abonnement van Hi omdat T-mobile mijn mobiele nummer niet vrij wilde geven.
En hoe bent u nu Opgelicht? U heeft toch echt zelf die keuze gemaakt en de voorwaarden niet gelezen.
Ik heb de keuze gemaakt naar aanleiding van het antwoord van de medewerker van Hi. Ik heb voor ik tekende niet de mogelijkheid gekregen om de voorwaarden in te zien en ook niet om het overzicht van mijn abonnement te bekijken. Dit kon ik allemaal pas nadat er getekend en betaald was.
Maar je had wel de keuze om niet te tekenen, of stonden ze met het mes op uw keel?wes_ley_ schreef:Ik heb de keuze gemaakt naar aanleiding van het antwoord van de medewerker van Hi. Ik heb voor ik tekende niet de mogelijkheid gekregen om de voorwaarden in te zien en ook niet om het overzicht van mijn abonnement te bekijken. Dit kon ik allemaal pas nadat er getekend en betaald was.
En als ze niet met een mes op uw keel stonden, waarom heeft u het dan niet "daarna":berndv schreef:Maar je had wel de keuze om niet te tekenen, of stonden ze met het mes op uw keel?wes_ley_ schreef:Ik heb de keuze gemaakt naar aanleiding van het antwoord van de medewerker van Hi. Ik heb voor ik tekende niet de mogelijkheid gekregen om de voorwaarden in te zien en ook niet om het overzicht van mijn abonnement te bekijken. Dit kon ik allemaal pas nadat er getekend en betaald was.
De verzekering geannuleerd? Dat was immers nog mogelijk.Dit kon ik allemaal pas nadat er getekend en betaald was.
En als dat niet het geval was, dan bent u klakkeloos uitgegaan van een verkoper heeft gezegd. Dat is natuurlijk niet zo gek, maar helaas heeft u niet zoveel pootjes om op te staan in dit geval.
Dit is DE verkoop manier van Hi.. Ik ben bang dat je eraan vast zit als je voor 1 jaar getekend hebt..
Je zou een klachtenbrief kunnen sturen naar hun klachtenafdeling. Mss dat je daar nog wat bereikt.
Ik blijf voortaan ver weg van hi/kpn!
Je zou een klachtenbrief kunnen sturen naar hun klachtenafdeling. Mss dat je daar nog wat bereikt.
Ik blijf voortaan ver weg van hi/kpn!