een maand geleden stopt opeens mijn internet in het buitenland. Toevallig net rond de tijd dat Simpel gehacked was
(lekker professioneel trouwens en de ellende die dat met zich meebrengt heb ik het hier niet eens over...paswoord aanmaak ellende en 3 maanden niet bij je fakturen kunnen...en trouwens fakturen GOED controleren (voor zover er specificaties op staan) de eerste paar maanden van mijn abo kwamen er opeens voor 30 euro MMS kosten op mijn rekening die ik nooit hebt gebruikt!).
als je klanten"service" belt trek er dan maar een uurtje voor uit. wachttijd is doorgaans 30 min. en dan krijg je zo'n brutaal studentje aan de lijn die nog nooit van service of vriendelijkheid heeft gehoord en die je ook nog eens gelijk met "jij" aanspreekt. Heb ik met je op school gezeten of zo? Ondertussen doet mijn internet het dus niet meer in het buitenland en van klantenservice krijg ik alleen hetzelfde standaard emailtje (die je ook niet eens kan beantwoorden!!)
Klantenservice van Simpel is echt BAR SLECHT!!
enfin. in december is mijn abo afgelopen en dan kunnen ze de plomp in.
Als je er dus over denkt om bij Simpel een abo te nemen.....SKIPPEN!!!! echt NIET DOEN...U bent gewaarschuwd